26.02.2009

ÇİKOLATA SOSLU İRMİK TATLISI


Selamlar herkese...
Hepimizin bildiği kolay bir tatlı tarifi irmik tatlısı.
Bu kez herzamankinden değişik olarak üzerine paketteki çikolata soslarından hazırlayıp döktüm.Öyle de çok güzel oldu.
Tarif hepimizde az çok aynı ama yine de yemek yapmanın da bir ilki olduğunu düşünürsek,bilmeyenler için yazmak istiyorum.
1 lt. süte 9 yemek kaşığı irmik,9 yemek kaşığı toz şekeri ekleyip karıştırarak kaynatıyoruz.1 yemek kaşığı margarin ekleyip,iyice koyulaşana dek karıştırmaya devam ediyoruz.Söndürdükten sonra içini hafifçe ıslattığımız cam kabımıza tatlımızı döküp soğutuyoruz.Soğuyunca buzdolabına kaldırıp 3-4 saat bekletiyoruz.Bu arada çikolata sosumuzu tarife göre hazırlıyoruz.Buzdolabından çıkardığımız irmik tatlısını kalıptan ters bir şekilde çıkarıp üzerine soğumuş sosu döküyoruz.
Afiyet olsun.
Ben bu tatlıyı bütün seven insanlara ikram ediyorum.Çünkü bugün biz evliliğimizin 10. yılına adım atıyoruz..Benim için özel bir gün yani..
Siz de bu tatlıdan alın,ömür boyu ağzınızın tadı bozulmasın.

Sevgiyle kalın.

20 yorum :

  1. of sabah sabah iştah açıcı bir görüntü.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. canım pastan harika olmuş.umarım evliliğiniz bir ömür boyu bu pasta gibi tatlı geçer.sevgiler. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. EVLİLİK YIL DÖNÜMÜNÜZÜ KUTLAR ÖLÜNCEYE KADAR BİR YASTIKTA OLURSUNUZ İNŞALLAH ELLERİNE SAĞLIK CANIM:)

    YanıtlaSil
  4. Oy oy nefis.irmiğe bayılırım.çikolatalı denememiştim ama hemen denenecek:-)eline sağlık canım.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Daha nice mutlu dolu yillar diliyorum gülüm,hergününüz bir ayri güzel ask,sevgi ve saglik icerisinde gecmesi dilegiyle.......harika bir lezzet yapmissin yine ellerine saglik afiyetle yiyiniz canim,öpüyorum...

    YanıtlaSil
  6. canım evlilik yıl dönümün kutlu mutlu olsun nice yıllara diliyorum.Bu arada tatlın harika ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ELLERİNE SAĞLIK CANIM HARİKA GÖRÜNÜYOR BİRDE BU LEZZETİ TARTÖLET KAPLARINDA DENE DERİM DÜŞÜNSENE KALIPTAN ÇIKARDIKTAN SONRA ÇİKOLATA SOSU DÖKÜYORSUN ÜSTÜNE HERYERDE BULURSUN O KALIPLARDAN 1LİRA FİYATI VAR HEMDE ÇOK UYGUN TERS ÇEVİRİYORSUN VE ÜZERİNDEN ÇİKOLATA SOSU DÖKÜLÜYOR GÖRÜNTÜ SUNUM BENİM VİŞNELİ İRMİĞE BENZİYOR...

    YanıtlaSil
  8. ellerine saglik canim
    cikolatanin goruntusu nefissss
    size afiyet bal seker olsun

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  9. selam ben bu tatlının içine kuru kayısı ve kuş üzümüde koyuyorum .birde öyle dene ...sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  10. böyle hiç denememiştim;) harika gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım......

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor. Bol çikolatalı ımmm nefis.

    YanıtlaSil
  12. herkese güzel dilekleri için teşekkür ediyorum....

    YanıtlaSil
  13. Tadının harika olduğuna eminim. Fevkaladenin fevkinde. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  14. canım öncelikle evlilik yıdönümünüzü en içten dileklerimle kutluyorum ve çok uzun yıllar mutlulığunuzun devamını diliyorum.bu arada pastanda nefis görünüyor.sevgiler.KEKCAFE.BLOGSPOT.COM

    YanıtlaSil
  15. Canım nice mutlu yıllara.10 yılı devirmişsiniz.Daha nice yıllar devirmeniz dileğimle.

    YanıtlaSil
  16. CANIM BU ENFES GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK ÇOK ÖPTÜM

    YanıtlaSil
  17. nihayet girebildim bloğuna nedense sürekli hata veriyor blogcuda sorun yok da belki benim bilgisayarda vardır bir problem canım çok güzel görünüyor tatlın ben irmik tatlısını kalıptan çıkaramıyorum bir türlü hep öyle kase içinde yemek zorunda kalıyoruz o yüzden de pek yapmak istemiyorum görüntüsü hoşuma gitmiyor baksana seninki süper görünüyor ellerine sağlık çok öptüm

    YanıtlaSil
  18. minecim kabı önceden ıslatırsan ve buzdolabında katılaşana kadar beklersen kolay çıkıyor..sevgiler

    YanıtlaSil
  19. MMMM...
    Zaten irmik tatlisina bayilirim,bi de cikolatayi ekleyince of of deme gitsin olmus.Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  20. Çikolatalı denememiştim.Büyük bir zevkle deniycem.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...