16.02.2009

FINDIKLI KURABİYE

Herkese yeni haftadan selamlar….Bugünkü tarifimi annemin defterinden alıp yazmıştım.Orada 'her zaman taze kurabiye' olarak geçiyor adı.Gerçekten de geç bayatlıyor.

  • 3 yumurta sarısı
  • 1 paket margarin
  • yarım su bardağı pudra şekeri
  • yarım paket kabartma tozu
  • un (3 su bardağı kadar)

Yumurta ile pudra şekerini çatalla krem haline gelene kadar çırpıyoruz.Un ile kab. Tozunu karıştırıp,yağ ile birlikte yumurtalı karışıma ekliyoruz.İyice yoğurduktan sonra ceviz büyüklüğünde yuvarlıyoruz.Önce yumurta akına sonra da dövülmüş fındığa batırıp 180 derecede pişiriyoruz.

Hepinize afiyet olsun…Yeni haftada her şey gönlünüzce olsun…

19 yorum :

  1. elleine sağlık arkadaşım süper olmuşlar bende deneyeyim bu tarifi.geç bayatlamasıda güzel.çocukların beslenmeleri için öptüm sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. seninde haftan güzel gecsin canim ellerine saglik desene oglus yine bayram edecek sevgiler gülüm..

    YanıtlaSil
  3. kurabiyenin üstünde birşey olmalı sevmiyorum sade sade ben. bu kurabiye de tam bana göre misss gibi kokuyordur şimdi.
    çay eşliğinde bir tane de benim için yermisinnn

    YanıtlaSil
  4. Fındıklı kurabiyeyi çoook seviyorum.birda geç bayatlıyorsa tam benlik
    ellerine sağlık canım
    sanada iyi haftalar
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ben cayi demledim hadi kurabiyeleri kapta gel.
    Harika olmus. Ellerine saglik canim.
    Sevgiler Atesböcegi Ümmühan

    YanıtlaSil
  6. tarifini aldım ..teşekkür ederim ..

    YanıtlaSil
  7. Bu bir duyurudur :eger daha önce yolladıysam kusura bakma arkadaşım ne kadar cok duyurulursa o kadar cok katılım olacaktır şimdiden bu duyurumu yayınladıgın için tşk ederim

    MERHABALAR CANIM ;ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 4 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 7 MART 2009 SAAT 14:30 DA İ ÜSKÜDARDA YÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZİ (ADRES:Ahmediye Meydanı (Katlı Otopark Yanı) Üsküdar / İstanbul )‘DA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
    SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

    YanıtlaSil
  8. harika görünüyor kızımın ağzının suları aktı ama yapacak zamanım yok inşallah hafta sonu yaparım size afiyet olsun

    YanıtlaSil
  9. CANIM ELLERİNE SAĞLIK KURABİYE FINDIKLI OLURDA YENMEZMİ DİMİ:) BENDE SANA İYİ HAFTALAR DİLİYORUM

    YanıtlaSil
  10. Mmmmm, harika gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım....

    YanıtlaSil
  11. Selamlar değerli arkadaşım...

    Bilmiyorum Kömbeyi bilir misin,bizim oraların meşhur kurabiyesi diyelim...

    Hani yazmışsın,bayatlamıyor diye yaa,bizim bu kömbe de ne yaparsan yap bayatlamaz,bir sene sonra al yine aynı tazelikte yee...
    harika bişey yani...:P

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. arkadaşım ellerine sağlık kurabiyeler çok güzel olmuşlar çayın yanın da da çok güzel gider demi canım.sevgiler

    YanıtlaSil
  13. canım arkadaşım kimin kızısınki sen:)) valla anneninkini bilemem ama seninki muhteşem görünüyor ellerin dert görmesin.bu değişik tarif içinde annene çok teşekkürler..hürmetler..

    YanıtlaSil
  14. eline sağlık arkadaşım harika görünüyor kurabiyeler afiyet şeker olsun

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağlık canım. mutlaka deniyeceğim.

    YanıtlaSil
  16. iyi akşamlar sihirlioklava...

    Bloxoo'da Blogcudaki "insansevgisi" bloğumu sildim,haliyle sistem gereği beni favorilerine ekleyen herkes de o zaman silinmiş oldu,şimdi yeni Bloggerin bloğuyla "hakan-can" kayıtlıyım ve sen favorilerimde yoksun,beni yeniden ekleyebilirsin istersen,sihirlioklavanın avatarı olmayınca boşluk hissediyorum..:P

    YanıtlaSil
  17. ellerinize sağlık başarılar dilerim selamlar.Yemek ,pasta ,börek,herşey çok güzel.

    YanıtlaSil
  18. tam paşalara layık ...fındıklı kurabiyeni denedim tadına tüm gün arkadaşlarım bayıldı ..ama benimkiler biraz yayıldı gibi..

    YanıtlaSil
  19. sevindim beğendiklerine..yerken ağızda dağılıyor,demek istediğin bu mu yoksa şekilleri mi dağınık oldu...

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...