18.02.2009

FIRINDA KABAK MÜCVER


Merhaba;
Bizim evde kabak tüketmek zor olduğundan bu tarifi görünce
hemen denemek istedim.
Çok sevilince artık sık sık yapıyorum.
Sadece yemeklerde değil misafirler için de çayın yanında sunulabilecekbir lezzet.
  • 4-5 kabak
  • 1 büyük patates
  • 3 yumurta
  • 12 yemek kaşığı un,2 yemek kaşığı mısır unu (siz yine de unu kendiniz ayarlayın.Kabak yada patatesin büyüklüğüne göre değişebilir.)
  • 1 kase lor peyniri ya da rende beyaz peynir
  • yarım su bardağı sıvı yağ
  • birkaç tane taze soğan,maydanoz
  • 1 paket kabartma tozu,tuz,karabiber
Öncelikle kabak ve patatesi soyup rendeliyoruz.
Sonra sularını iyice sıkıp doğradığımız yeşillikler,çırpılmış yumurta,peynir ve yağ ile karıştırıp en son un ve kabartma tozunu ekliyoruz.
Kendinize göre baharatlarınızı da ekleyip yağladığınız kalıbınıza döküyoruz.
Üzerine susam veya çörek otu ekleyin,180 derecede yaklaşık 40 dakikada pişiriyoruz  

Afiyet olsun.

18 yorum :

  1. mücver çok güzel kızarmış, harika gözüküyor, ellerine sağlık arkadaşım.....

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık,Ne güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. Güzel fikir canim ya,kabak dedigin gibi pek kullanilmiyor bizdede ama kizartmaydi felan ozaman eklerim mutlaka:)arada'da dolma yapinca'da bazen kabagin icini de doldururum ama yinede patlican kadar lezzetli olmuyor bence:)ama senin mücver cok cok güzel görünüyor,ellerine saglik gülüm..

    YanıtlaSil
  4. bende fırında yaparım ama bu tarifle hiç yapmadım.harika olmuş.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Ben kabak sevenlerdenim.domatesli,dereotlu filan çok seviyorum.bunuda seveceğime eminim susamlu susamlı yenmezmi hiç
    ellerine sağlık canım
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. Ben kabak sevenlerdenim.domatesli,dereotlu filan çok seviyorum.bunuda seveceğime eminim susamlu susamlı yenmezmi hiç
    ellerine sağlık canım
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  7. arkadaşım ellerine sağlık çok güzel olmuş ben de denemek istiyorum aslında çünkü bizim evde de hiç kabak tüketilmez.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. cok lezzetli görünüyor. ellerine saglik canim. bu sekli daha iyi cok yagli olmuyor.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. mücveri fırında hiç denemedim aslında daha güzel olur denemek lazım hemde hafif.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Bizim evdede kabak sadece dolma olarak tüketiliyor malesef ama ben çok severim birde kızmla eşime sevdirsem.

    Birde böyle denemek lazım.

    Ellerine sağlıka rkadaşım.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba canım, seni mimledim. Bu arada mücver nefiss görünüyor, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Ohhhh!!!Nefis görünüyor çok severim böyle şeyleri.Ellerine sağlık canım...Ayrıca bana uğra etiketin var....

    YanıtlaSil
  13. canım çok değişik ve besleyici olmuş ellerine sağlık.sevgiler..
    ha bu arada bisküvili hamur tarifimi almışsın.tebrikler..doğru karar:))

    YanıtlaSil
  14. kabak bu tarifte daha bi lezzet kazanıyor...ellerine sağlık..nefis görünüyor..

    YanıtlaSil
  15. nefis görünüyor ellerine sağlık cnm

    YanıtlaSil
  16. Canım ellerine sağlık harika olmuş
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  18. kabaklı yemekleri çok severimm. görüntü süper..kurabiyen ve bazlamanda çok iştah açıcı gözüküyor..ellerine sağlık..sağlıcakla kal..

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...