4.02.2009

HAMBURGER KÖFTESİ


Yeni bir günden daha merhaba ,
Tatil devam ederken çocuk menülerine de ekleme yapayım dedim.
Malum hamburger çocukların severek yediği bir tat.
Bizim burda o meşhur burgercilerden de yok.
Biz de kendi menümüzü yaptık.Hatta oyuna dönüştürüp yanına bir oyuncak ta ekledik.
Kağıttan paralarla hesabı ödedik.
Kısacası eğlenceli bir öğün geçirdik.
  • 500 gr kıyma
  • 2 dilim bayat ekmek içi
  • 1 yemek kaşığı irmik
  • 1 yumurta
  • Tuz,isteğe göre baharat
Tüm malzemeleri yoğurup mandalina büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarlayın.
Sonra elinizle yassı hale getirin.
Ben tost makinesinin ızgarasında pişirdim.
Sonra da hamburger ekmeğinin içine koyup istediğiniz garnitürü ekleyin. 
Afiyet olsun.Çocuklarınızın yüzü hep gülsün.

Sevgiyle kalın...

5 yorum :

  1. Ellerine saglik gülüm ne güzel eglenceli bir gün gecirmissiniz,hem eglenip hemde afiyetle yemek cok zevkli olur...bizde cok severiz hamburgeri hemde cok pratik oluyor afiyetler olsun gönlünüzdeki mutluluklar hic eksik olmasin öptüm...

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel olmuşlar.
    Çok beğendim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. İyi akşamlar sihirlioklava...
    Blogger'de sana başarılar dilerim...

    YanıtlaSil
  4. ooffff günaydın sabah sabah canım çekti valla görüntü süper eminim tadıda öyledir ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Aman Allahım nasıl iştah açıcı.
    Emeğine sağlık.
    Nasılda canım çekti.
    Sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...