20.02.2009

HASAN PAŞA KÖFTESİ


Selamlar herkese,

Adı uzun ve zor bir yemeği andırsa da gayet kolay,pratik ve lezzetli.
Hele benim gibi acelem var deyip köfteyi de hazır harçla yaparsanız hepten kolay... Köfteleri yoğurup,irice kopardığım parçayı yuvarlayıp ortasını çukur hale getirdim.
220 dk da 20 dk. kadar pişirip çukur kısımlara önceden hazırladığım patates püresini koyup tekrar fırına verdim.
Bu işlemi köfteler tam pişmeden yapın ki tekrar fırına verince kurumasınlar
.Ben tercih etmiyorum ama en son biraz salçalı suyu köftelerin üzerinde gezdirip fırına öyle verebilirsiniz.

 Afiyet olsun.

17 yorum :

  1. canım ya belki inanmazsın bugün yapcam yarın yapcam bu yemeği 10 gündür sallıyordum. Nasıl canım çekti şimdi. İnşallah hafta sonu. ellerine sağlık canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık,çok lezzetli bir tarif.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Nasıl severim anlatamam ellerine sağlık sanım sevgiler,hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  5. ELLERİNE SAĞLIK ARKADAŞIM ÇOK GÜZEL OLMUŞ,HEP ADINI DUYUYORUM AMA HİÇ YAPMAK KISMET OLMADI,İNŞALLAH BİRGÜN BEN DE YAPARIM MORE

    YanıtlaSil
  6. Görüntü cok sahane, cok severim, ellerine saglik canim. Hayirli cumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık canım çok leziz görünüyor ben hiç denmemedim bu köfteyi bakalım nasip ne zaman kısmet olucak yemek:) banner kod içinde ayrıca çok teşşekürler şükür yapabildim...
    Allah Razı Olsun Canım Sağolasın...

    YanıtlaSil
  8. Bende uzun zamandır yapmak istiyordum bu yemeği. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ellerine saglik canim yiyenlerede afiyet olsun

    YanıtlaSil
  10. merhaba canım. ziyaret ve yorumuna çok teşekkür ederim. yine beklerim. en sevdiğim yemeklerden biridir. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. canım acemi bir blogspotcu olarak yardım istiyorum senden:)ben kategorileri ayarlayamadım nasıl olacak bi el atıver ..sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  12. Ziyaretiniz için çok teşekkür ederim
    Annem de çok yapar Hasanpaşa Köftesini ellerinize sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Hakan Paşa köftesini sevdim...:P

    YanıtlaSil
  14. Ellerine saglik canim cok enfes olus. Hmmmmmm.... sevgiler

    YanıtlaSil
  15. selamlar yemek güzel olmuş aFİYET OLSUN

    YanıtlaSil
  16. Çook severim ve harika görünüyor.
    Ellerine sağlık güzel kardeşim.
    İyi hafta sonları diliyorum.
    Sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  17. canım benim ellerine sağlık keyifli bir gün geçirmen dileğiyle

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...