12.02.2009

KARNABAHAR KIZARTMASI

Merhabalar...Nasıl bir yağmur,gökgürültüsü ve rüzgar var anlatamam.Deniz çamur rengi aldı.Hava kapkaranlık..Mevsimler de bir garip oldu.Daha bir hafta önce bahar havası vardı. İnsanın bu havada iş güç yapası da gelmiyor.Ben de en iyisi bilgisayar başına oturuyum dedim.Fırsat bu fırsat... Sizlerle dün akşam yaptığım karnabahar kızartmasının tarifini paylaşmak istiyorum.
  • 1 tane küçük karnabahar
  • 1 su bardağı un
  • 2 yumurta (akları ve sarıları ayrılmış)
  • 175 ml. soda
  • Tuz,limon
Parçalara ayırdığımız karnabaharı kaynayan suya atıp,içine limon sıkarak yumuşayana dek haşlıyoruz.Daha sonra bir süzgeçte süzülüp,soğuyana kadar bekliyoruz.Bu arada yumurta sarıları,soda ve un ve tuzu karıştırıp,ayrı bir yerde çırptığımız yumurta aklarını da ekleyip,iyice karıştırıyoruz. Sonra karnabaharları bu karışıma iyice bulayıp kızgın yağda kızartıyoruz. Servisini de sarmısaklı yoğurtla yapıp,üzerine kırmızı biberli yağ gezdirebiliriz. Aslında benim herzaman yaptığım tarifte soda yoku.Bunu bir dergide gördüm. Sonuçtan da memnun kaldım. Deneyeceklere şimdiden afiyet olsun.Sevgiler..

16 yorum :

  1. Selamlar, karnıbaharı bir tek bu şekilde yerim ben yemeğini hiç sevmem:) Üzerine sarımsaklı yoğurt döküp bir de yağlı pul biber dökünce mantı niyetine yutuyorum işte:) Bu faydalı sebzeyi yemiş olmak için. Elerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Selamlar, karnıbaharı bir tek bu şekilde yerim ben yemeğini hiç sevmem:) Üzerine sarımsaklı yoğurt döküp bir de yağlı pul biber dökünce mantı niyetine yutuyorum işte:) Bu faydalı sebzeyi yemiş olmak için. Elerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Elllerine sağlık harika olmuş.Bende çok yaparım ama hiç soda koymamıştım.Denemek lazım.Eşim ve çocuklar çok severler helede sarmısaklı yoğurtla...Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Tadını çok merak ediyorum. Bu yemeğin güzel olduğuna dair çok sözler duydum. İnşallah birgün deneyeceğim. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. akşama bende aynından yapacağım .bizimkilerin en sevdiği kızartma ama aspiratöre rağmen mutfağa kokusu yerleşiyor..bu müziğede bayıldım ben uğraştım ama müzik koyamadım bloğuma ..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  6. Haklısın böyle havalarda en iyi pc başında durmak,insanın gerçekten iş yapası gelmiyor.
    karnıbahar kızartmasını bende çok severim.
    ellerine sağlık canım
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. Bak bunu iyi hatırlattın sihirlioklava..
    Karnabahar kızartmasını uzun zamandır yememiştik...

    Birazdan Karnabahar almaya alışverişe çıkarız sayende...:P

    İyi günler dilerim arkadaşım,
    eline emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. bende sodalı yaparım hakikaten çok güzel oluyor.ama uzun zamandır yapmadım.bende yapayım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Şimdi görünce canım çekti.
    Ellerine sağlık.
    sevgiler.........

    YanıtlaSil
  10. ELLERİNE SAĞLIK CANIM BENDE ÇOK SEVERİM KARNIBAHAR KIZARTMASINI HAVA BÖYLEDE GÜZEL AMA BEN BÖYLE OLUŞUNUDA ÇOK SEVİYORUM:)

    YanıtlaSil
  11. Canım ellerine sağlık çok severim karanabahar kızartmasını sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. karnabaharı çok sevmeme rağmen evdekiler yemediği için pişiremiyorum...annemde yada gitiğim yerde yiyorum...eminim tadı çok güzeldir...ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  13. ne kadar güzel görünüyor karnabaharı çok severim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  14. ellerine saglik gülüm,"bende bugün cogu vaktimi disarida gecirdim:)sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. çok severim çoook...ellerine kollarına sağlık
    sevgiler,öpücükler

    YanıtlaSil
  16. ARKADAŞIM ELLERİNE SAĞŞIK BEN ÇOK SEVERİM KARNIBAHAR KIZARTMASINI Bİ ÇATAL ALDIM,REJİMDEYİMDE ;) SEVGİLER AYRICADA ÖDÜLÜMÜ ALDIM ÇOK MUTLU OLDUM TÜM MUTLULUKLAR SENİNLE OLSUN

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...