11.02.2009

MAYONEZLİ TAVUK SALATASI

Merhabalar...Bugünkü tarifim tamamen annelik becerileriyle yaratılmış bir tariftir.Size uygun gelmeyen kısımlarını değiştirme hakkınız vardır.Benim oğluşumun garip bir yemek zevki vardır.İlerde de bahsedeceğim.O yüzden menüleri ona uydurmak zorunda kalıyorum, herkes gibi..Örneğin kızartması dışında patatesi yemez,tavuğun göğüs etlerini yemez.Rus salatasına ise bayılır.Ben de böyle karma bir salata hazırladım.
  • Haşlanmış,didiklenmiş tavuk etleri
  • Haşlanmış veya konserve bezelye
  • Haşlanmış mısır
  • Haşlanmış patates ve havuç
  • Kornişon turşu
  • Mayonez
Patates ve havuçları küçük bir şekilde doğrayıp,diğer malzemelere ekliyoruz. Üzerine de mayonezi koyup karıştırıyoruz.Sonra da oğluş afiyetle yiyor.Mayonezi saymazsak bayağı vitaminli ve doyurucu bir salata oluyor. Afiyet olsun.Gününüz aydınlık olsun.Sevgiler....

14 yorum :

  1. emegine saglik gülüm,benimkide patatesi cok sevdiginden yesil fasulye yemegine hep eklerim gerci ne yalan söyleyim bende cok hoslaniyorum o ikiliden:)benimde isime geliyor yani:))öpüyorum sizi afiyetler olsun oglusa...

    YanıtlaSil
  2. Böyle bir tarif bende de var. Ama bir türlü yapmak kısmet olmadı. çok güzel olduğunu duymuştum. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Benimde garip bir yeme alışkanlığına sahip bir bir oğlum.
    ne yapacağımı bazen şeşırıyorum.
    bu salatadata tavuğu yemez bezelyelerini seçer yer.ama yemekte olsa tavuğunu yer bezelyesini yemez.
    off neysee ben çok severim çok güzel görünüyor.
    ellerine sağlık canım
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR

    YanıtlaSil
  5. daha ne olsun bunu da yemezlerse benimde küçük kızım yemek konusunda problemli ama az da olsa herşeyden yediriyorum.tarifin çok güzel debemek lazım ellerine sağlık canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım çocukların binbir türlü özellikleri var napcaz bilemiyorum bende sevgilerimle fikriye

    YanıtlaSil
  7. bu salatayı ben kabul günümde yapıyorum çok beğeniyorlar eminim seninkide güzel olmuştur...

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık içinde tavuk olan herşeye varım) ancak mayonezi yarıyarıya yoğurtla karıştırsak da hem daha sağlıklı hem de daha hafif bir lezzet elde etsek bence daha iyi olur. Ben makarna salatasını da o şekilde yaparım.
    Bu arada şımartın bakalım oğluşlarınızı :) Aman onu yemez aman bunu sevmez:)

    YanıtlaSil
  9. Ama çok güzel bir tarif.
    Benim ağız tadıma tamamen uygun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Canım benim favorim olan ir mezemdir.hem çok besleyici, hem de yapımı pratiktir.

    Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. günümde yapabilirim ben bu salatayı. bizim kızlarda sever :)
    lezzeti çok güzeldir eminim e vitaminli de çocuklara göre tam ...

    YanıtlaSil
  12. ellerine saglık canım harıka olmus..
    afıyet olsun sıze..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. ben sana ugramadan sen ugramissin:)evet canim sende aynen 7 kisiye gönderiyorsun öptüm seni cok cok sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. çok doyurucu,besleyici ve leziz bir tarif olmuş.nefis görünüyor.oğluşuna afiyetler olsun.ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...