19.02.2009

MİM.....

Sevgili arkadaşım ARMİNA beni mimlemiş... 1 - PC başından kalkıp pencereyi açıyoruz
2 - Pencereden dışarı bakıyoruz
3 - Gözümüze ilk görünen kişiyi inceliyoruz
4 - Cinsiyetini ve üzerindeki kıyafetleri yazıyoruz.
5 - Ve 7 kişiyi mimliyoruz… diye de kuralları yazmış.. Burası sakin bir yer.Sabah ve akşam saatleri dışında pek kimseyi göremezsiniz.Yine de ben bir bakayım derken işte fotoğraftaki manzarayla karşılaştım.Ağaçları budayan bir adam.Anlatması zor olur diye hemen makinamı kapıp geldim.Tabii yakalanırım diye de çok yaklaşamadım ama soruların hepsinin cevabı var sanırım. Yalnız ben 7 kişiyi mimlemek istemiyorum.Seven var sevmeyen var.Bazen çok üstüste gelebiliyor.Ama isteyenler bu mime katılabilirler. Sevgiyle kalın....

9 yorum :

  1. durumu ucuz atlatmissin desene:)sevgiler gülüm öptüm seni..

    YanıtlaSil
  2. Canım ,adam pek komik olmuş.Hani bir ittirsen düşecek gibi....Dediğin gibi bu mim pek de hoş değil...

    YanıtlaSil
  3. Görüntü harika.
    Ne güzel bir kare yakalamışsın.
    Çok hoşuma gitti.
    Çok güldüm.
    Güzelliğe bak.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. bu mimi ilk okuduğumda çok gülmüştüm.

    YanıtlaSil
  5. canım valla çok komik bir mimmiş adam resim çektiğini görse ne düşünürdü gülmekden öldüm sevgiler le kal

    YanıtlaSil
  6. Paparazzi gibi yakalamışsın zavallı adamı sihirlioklava,bravoooo..

    Acaba bu adamcağız fotoğrafının internette yayınlandığını bilse ne der...:P hihiii

    İyi akşamlar...

    YanıtlaSil
  7. Mimi cevapladığın için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  8. mim konusu resmen ayağınıza gelmiş...:)

    YanıtlaSil
  9. yaa çok komik bi kare olmuş :)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...