19.02.2009

YENİ MİM...

Merhabalar...Mimlerin biri bitip biri başlıyor.Sevgili Tatesal da beni mimlemiş...Bu mimin kuralları ise;
  • Etiket resmini kopyalayıp bloğuna yapıştırmak
  • Resim dosyandan konusu aynı ya da farklı 5 resim seçmek
  • 5 kişinin linkini vermek...
Madem yemek bloğuyum dedim ben de yemek fotolarımdan seçeyim.İşte buyrun....
  • Harika bir ziyafet öncesi....
  • Koru Dağları'nda kahvaltı molası...Gözleme,tereyağ,bal....
  • SarayBosna'da kahve keyfi...
  • Güle güle 2008,Hoşgeldin 2009
  • Dün gece bloglarda gezerken bir acıktım...Eşim duruma el koyup hemen gidip kokoreç aldı..Aranızda sevmeyenler vardır ama çok güzeldi.Alışkanlık hemen fotosunu da çektim...
İşte benim fotolarım.Bir önceki mimde bahsettiğim nedenle kimsenin adını vermiyorum.İsteyenler yanıtlayabilirler.... SEVGİLER

8 yorum :

  1. oofffff gecenin bu vaktinde yapılırmı bu bana yaaa hepsi bi yana ben kokoreç istiyorum,sevmeyenlerden bana ne ben çok seviyorum,laf aramızda sevmeyenler ne kaçırdıklarını bir bilseler.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Ciddiyim,bu seferki fotoğrafların beni fena acıktırdı...
    Ben mutfaktayım...:P

    YanıtlaSil
  3. Canım mimlerin maşallahı var hepte sana denk geliyorlar:) üzüleyiimi sevineyymmi şaşırdım haline :) Neyse ben sana birşey sorucam şu YEMEK GEZEGENİ bir türlü logosunu ekleyemiyorum bloğuma yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  4. Off yaa olmaz ama bunlar nasıl güzel resimler böyle ben zaten kokoreç delisiyim bol acılı çok çok severim.
    o ekmekten bir ısırık alasım geldi.
    öpüyorum
    canım

    YanıtlaSil
  5. çok güzel resimler çekmişsiniz.siz bu işi biliyorsunuz.cumanız mübarek olsun

    YanıtlaSil
  6. Canım,çok teşekkür ederim ederim mimi cevapladığın için.Ama anlıyorumki aslında sen mimlerden bunalmış durumdasın...Farkında olmayarak bende sana yüklendim.Sana zahmetler verdim canım kusura bakma.Bundan sonra daha dikkali olurum....SEVGİLER

    YanıtlaSil
  7. Yok canım ben sana hak veriyorum..neşeli günler diliyorum...

    YanıtlaSil
  8. İyigünler arkadaşım. Kokoreçi hiç sevmem. Daha doğrusu sakatat çok sevmediğim için hiç denemedim, fakat sevmeyeceğimi düşünüyorum. BU yazıyı okurken başımdan geçen bir olayı hatırladım. İkizlere hamileyken aynen böyle geç bir saatte acıktım ,normalde hazır şeyleri yemememe rağmen,canım dürüm istedi.Eşimde aldı geldi. O dürümün tadını hiçbirzaman unutamadım. O lezzette bir dürüm daha yemedim diyebilirim.
    Ne alaka diyeceksin ama içimden geldi, paylaşmak istedim. Hayırlı cumalar ve güzel bir hafta sonu diliyorum. Görüşmek üzere....

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...