3.03.2009

ANNE HASTA OLDUĞUM İÇİN YANIMDA YATAR MISIN??

Selamlar hepinize...Küçük adamım,yavru kartalım,canım oğluşum 3 gün önce öksürükle güne başladı,sonra ateş ve kusma eklendi.Ateşini bir türlü düşüremedik.Biraz ciğerler de etkilenmiş.Sanırım şu salgın hastalık furyasından o da nasibini aldı...Bizim telaşımız astımı olduğundan hastalığın biraz ağır geçmesi.Yoksa her çocuk böyle hastalıklarla boğuşuyor maalesef.
Başlıkta yazdığım gibi sıcacık yanaklarını yanağıma yaslayıp' yanımda yatar mısın?' diye soruyor.O söylemese de ben başından ayrılır mıyım?
Şimdi ateşi biraz hafifledi.Yattığı yerden BJK kupa maçını seyrediyor.Seni yazacağım deyince BJK formalı fotoğrafımı koy dedi.İşte karşınızda yavru kartal...
Kısacası her anne gibi böyle zamanlar elimizin ayağımıza dolaştığı zamanlar.O yüzden ziyaretinize içim rahat şekilde gelmek istiyorum.
Hepiniz sevgiyle ve sağlıkla kalın...

27 yorum :

  1. çok çok geçmişler olsun.allahım acil şifalar versin.aynı sorun bizdede var allahtan ateş yok sadece öksürük.allaha emanet olun.

    YanıtlaSil
  2. çok çok çok acil şifalar dilerim cimbomlu cefeden genç kartala :))

    YanıtlaSil
  3. CANIM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN KIYAMAM YAVRU KARTALA

    YanıtlaSil
  4. CANIM BENİM HEMEN İYİLEŞİR İNŞALLAH :) SELAMLAR ARKADAŞIM:)

    YanıtlaSil
  5. Yavru Kartalımıza sevgi ve selamlar..

    Allah acil şifalar versin en kısa zamanda yeniden hoplayıp zıplayıp tenis oynaması için duacıyız...

    Sihirlioklava,işte annelik babalık böyle anlarda daha bir şekil alıyor ve şefkat bütün bedenimizi kaplıyor,bunun en güzel tarifini de sen satırlarında yazmışsın zaten...

    Sevgiyle kalın,minik kartala saygılar...

    YanıtlaSil
  6. gecmisler olsun allah acil sifalar versin canim tez zamanda iylesmesi dilegiyle Allah nazarlardan korusun yakisikliyi formasida cok yakismis,öpüyorum ikinizide..

    YanıtlaSil
  7. Oğluşunuza geçmiş olsun, Allah'tan şifa diliyorum. Yavrularımızın gülen yüzleri solmasın.

    YanıtlaSil
  8. Canım benim çok çok geçmiş olsun. ahh şu hastalıklar olmasa,kıyamam ben ona iyi haberlerini bekliyorum canım
    tekrar geçmiş olsun
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. Gecmis olsun canim, sen o minik kartali bizden opte cabucak iyilessin.Dualarim sizinle , cunku bu durumu cok iyi anliyorum.
    Insallah cabucak sagligina kavussun canim.

    YanıtlaSil
  10. geçmiş olsun yakışıklı küçük kartalımıza çabuk iyileşş

    YanıtlaSil
  11. ÇOK GEÇMİŞ OLSUN CNM YAVRU KARTALINA..İNŞALLAH BİR AN ÖNCE AYAĞA KALKAR..SEVGİLERİMLE..

    YanıtlaSil
  12. canım çok geçmiş olsun rabbim yavrularımızı hastalıklardan korusun yavru kartala da acil şifalar versin,bu arada unutmadan yavru kartalı öp benim için çünkü bende bir ana kartalım.sevgiler

    YanıtlaSil
  13. GEÇMİŞ OLSUN ARKADAŞIM,AHHH O GÜNLERİ İYİ BİLİRİM,SÜREKLİ BAĞDEMCİKLERİ ŞİŞEN VE ATEŞLENEN BİR OĞLAN ÇOCUĞU ,BENDE HEP YANIMDA YATIRIRDIM,ŞİMDİ 14 YAŞINDA ,O GÜNLER GERİDE KALDI ,ÇOK ŞÜKÜR ESKİSİ GİBİ HASTA OLMUYOR,AMA YİNE HASTA OLSA ,YİNE YATIRIRIM .

    YanıtlaSil
  14. Yavru kartala cok gecmis olsun, insallah en kisa zamanda iyilesip ayaga kalkar. Sevgilerimi gönderiyorum canim.

    YanıtlaSil
  15. çok geçmiş< olsun arkadaşım.Oğulcuğuna acil şifalar diliyorum
    sevgi ile kal

    YanıtlaSil
  16. maşallah hemen iyleşir inşallah bu ara bütün yavrular hasta benimkide dahil geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  17. çok çok geçmiş olsun canım umarım çok hafif atlatır benim oğlumda da astım bronşit var galiba henüz deneme aşamasında tam teşhis konulmadı ama bende hastalanacak diye korkuyorum sevgilerimle fikriye

    YanıtlaSil
  18. günaydın canım,oğlunda pek yakışıklıymış.geçmiş olsun onu öptüğümü söylr.sevgiler.kekcafe

    YanıtlaSil
  19. canım seni en iyi anlayanlardan biriyim gercekten cok zordur evde cocuk hasta oldumu ben herseyi bırakırım her annede öyledir hep derim o hastalanacagına ben hasta olayım
    yavru kartalına cokgecmiş olsun acil şifalar dilerim canım

    YanıtlaSil
  20. Hepinize çok teşekkür ederim...şu ateşi düşürsek rahatlayacağım..ama hala düşüremedik.tekrar çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  21. canım benim çok geçmiş olsun umarum çabuk atlatır öpüyorum ikinizide

    İnsan olarak dünyaya gelmek çok büyük bir şans...İnsan cinsi olarak da kadın olmak dünyanın en zor görevi...Ama bütün zorluklar bir kadının annelik duygusunu yaşaması ile sanki kayboluyor, unutuluyor demiii

    YanıtlaSil
  22. Canım çok geçmiş olsun.acil şifalar diliyorum.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  23. cok gecmis olsun canim acil sifalar diliyorum.

    SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  24. karakartala geçmiş olsun acil şifalar dilerim selamlar.

    YanıtlaSil
  25. Büyük Geçmiş olsun. Ve yemeklerinizi ailenizle huzur içinde yemek nasip olsun. Blogumda ufak bir anket yapıyorum..katılırmısınız? bir kaç blogun aramızdaki iddası üzerine bunu yapmaya karar verdim..dilerim ben haklı çıkarım..şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  26. ÇOK ÇOK GEÇMİŞLER OLSUN CANIM.ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM..

    YanıtlaSil
  27. çooooook geçmiş olsun bende iki hasta kartalla uğraşıyorum allah onlara sağlık bizlerede sabır versinn cnmm sevgiler....

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...