12.03.2009

BUĞDAY SALATASI

Selamlar...Hep böyle börekler,çörekler yemeyelim.Biraz da salata olsun ama salatanın da az kalorilisinden..Buyrun aşurelik buğday salatasına.....
Buzlukta daha önceden buğday çorbası için haşladıklarımdan ayırıp koyduğum buğdayım vardı,onu kullandım.Ama yeni yapacaklar için ;buğdayı akşamdan yıkayıp sıcak suya koyun.Sabaha kadar buğdaylar şişmiş olacak.Sonra buğdayların suyunu süzüp tencereye alın.Üzerine göz kararı su ekleyerek pişirin.
Pişen buğdayları suyunu süzerek bir kabın içine alın.Üzerine biraz zeytinyağı,biraz limon ve tuz ekleyip karıştırın.Burada ölçü veremiyorum.Kullandığınız buğdaya göre ayarlayın.Salata sosu koyarmış gibi düşünün.Buğdayları yağ ve limonla iyice karıştırıp 1-2 saat böyle bekletin.Böylece buğdaylar sosu içine almış oluyor ve daha lezzetli hale geliyor.
Bundan sonrası artık evdeki malzemelerinize,zevkinize ve yaratıcılığınıza kalmış.Ben marul,taze soğan,kornişon turşu,yeşil zeytin ve rende havuç kullandım.Malzemeleri ekleyip tadına bakarak yeniden salata sosu ekleyin.Nar ekşisi de çok güzel oluyor.
Afiyetler olsun hepinize....Ayrıca iyi hafta sonları diliyorum....

32 yorum :

  1. evettt evett artık hep salata olsunn :)))

    YanıtlaSil
  2. cok tskler.. sizinde haftasonunuz guzel gecsin ins. Salata herzaman tercihimdir... Sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  3. HARİKA OLMUŞ CANIM.BENİMKİLERDE ÇOK SEVER.ELLERİNE SAĞLIK.ÇOKTA BESLEYİCİ.SEVGİLER.KEKCAFE.ARTIK YAPTIM ÇOK ŞÜKÜR.BLOĞUMDA SORUN KALMADI

    YanıtlaSil
  4. görüntü süper afiyet olmuştur:)))

    YanıtlaSil
  5. değişik salatalar görmek sevindirici..ellerine sağlık cnm..iyi hafta sonları

    YanıtlaSil
  6. oo harika bir fikir. ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Canım merhaba
    birtanem limonlu buğday
    salatası nefis görünüyor
    ellerine sağlık
    sevgiyle kal canım..

    YanıtlaSil
  8. Bak buraya da geldim sevgili arkadaşım. Bu bloğun da çok cici olmuş gerçekten. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. bence de salata hem lezzetli hem vitaminli oluyor eline sağlık böreklerde çıtır olmuş mutlu hafta sonu geçirmeni dilerim

    YanıtlaSil
  10. MMmmm , bayilirim bugdayla yapilan herseye , dedigin gibi nar eksisi de olursa degmeyin keyfime.Iyiki hamile falan degilim vallahi canim cok cekti.Gece milleti uyutmazdim, hihihi ;))

    YanıtlaSil
  11. Ay ne iyi fikir bu böyle. Bende denemek istiyorum. Ellerine saglik canim cok lezzetli görünyor inan. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. ARKADAŞIM BAYILIRIM,SALATALARA HELE BÖYLESİNE

    YanıtlaSil
  13. canim evet salata sofralarimizin vazgecilmezi hem saglik acisindanda super eline saglik nefis olmus

    renklitatlar.blogcu

    YanıtlaSil
  14. Degisik bir salata. Bugday oldugu icin doyurucuda oldugunu dusunuyoru,. Ellerinize saglik.
    Koseminderinden Gurbet kusu

    YanıtlaSil
  15. ellerine sağlık canım.denemedim ama çok merak ediyorum bu salatayı.en kısa zamanda yapacağım.afiyet olsun.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. çok güzel görünüyoorrr ellerine sağlık canım iyi hafta sonları :)

    YanıtlaSil
  17. Mmmmmm nefis gorunuyorrrrr bunlar :)) Afiyet olsun :)) Kocaman sevgilerimi birakiyorum :))

    YanıtlaSil
  18. ohh ha şöle be canım hep yalı ballı yemiyelim demi azıcıkda besindegeri yüksek kalorisi az şeyler tüketelim allerine salık.

    YanıtlaSil
  19. Bence salata süper !!
    Besleyici ve kalorisi az. Çok güzel görünüyor arkadaşım, elerine sağlık.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  20. canım salata harika..valla bir kase alsam fena olmayacak.elelrine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  21. slm..ilk defa gördüm değişik geldi bana..ellerine sağlık..www.missgibi.blogcu.com

    YanıtlaSil
  22. canim enfes haklsin hep pasta börek arada salatada lazim ellerine saglik sevgiler

    YanıtlaSil
  23. salata harika görünüyor canim rengarenk parlak parlak:)ellerine saglik,keyifli pazarlar..

    YanıtlaSil
  24. merhaba akidasim beni unuttunmu ne zamandir ugramaz oldun biraz sitem yapim sana(((((((( salatanda muthis ellerine seglik

    YanıtlaSil
  25. çok besleyici,doyurucu ve güzel bir salata.çok iştah açıcı ve nefis görünüyor.ellerine sağlık canım.

    http://arzumcum.blogcu.com/

    YanıtlaSil
  26. ellerine sağlık arkadaşım değişik bi salata.sevgiler,mimledim seni kabul edersen

    YanıtlaSil
  27. Sevgi ve selamlar ve de iyi akşamlar sihirlioklava..:))
    Nasılsın arkadaşım,herşey yolunda mı,Yavru Kartal uçmaya başladı mı ?:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  28. Canım ellerine sağlık.Yine harika görünüyor.Bu arada oğlun nasıl oldu inşallah iyidir.

    YanıtlaSil
  29. salata nefis görünüyor.sunumda harika kimbilir tadı nasılda lezzetlidir..ellerine emeğine sağlık arkadaşım ..herşey gönlünce olsun..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  30. sesin solugun çıkmıyor kıs s nerdesin herşey yolundamı:??ata napıoohade gel buralara

    YanıtlaSil
  31. cnm çok güzel görünüyor.eline emğine sağlık

    sevilayinaynasi

    YanıtlaSil
  32. canım benim baharın geldiği ve artık foruma girme zamanının başladığı şu günlerde çok güzel bir tarif oldu bu yağlı ve ağır yemeklerden uzaklaşmaya başlasak hiçte fena olmuyacak ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...