7.03.2009

DÜNYA KADINLAR GÜNÜ KUTLU OLSUN...

Selamlar...
Yarın tüm dünya kadınlarının günü.Bana kalırsa tüm milletler içinde bugünü kutlamayı en çok hakeden Türk Kadınıdır. Cephede erkeğiyle birlikte savaş veren bu kadınların sayesinde vatanımızda özgürce yaşayabiliyoruz.
Sahip olduğumuz bu gücün herzaman farkında olarak yaşamımızı sürdürmeliyiz.Hakettiğimiz değeri görerek,birbirimize destek vererek,evlatlarımızı da bu bilinçle yetiştirerek,birey olduğumuzu asla unutmadan.Çünkü biz güçlüyüz.Şurada bile nasıl bir dayanışma içindeyiz ve birbirimize hep destek oluyorsak,bu birliği hep korumalıyız.Güçlü bir toplum bu şekilde oluşur.

Sevgili arkadaşlarım hepimizin bu güzel günü kutlu olsun....

13 yorum :

  1. Canimsin bende seni kutluyorum simdiden:)güzel bir haftasonu gecirmen dilegiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. kuslar,bulutlar,kelebekler cok güzel yakismis bloguna canim:))

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ifade etmişsin sihirlioklava...Ben de Kadınlar gününüzü kutlarım...

    Analar,bacılar,eşler olmayınca bu dünyanın tadı tuzu kalmaz...

    YanıtlaSil
  4. CANIM HEPİMİZİM GÜNÜ KUTLU OLSUN
    ÖPÜYORUM

    YanıtlaSil
  5. canım seninde kutlu olsun.kadın olmak anne olmak eş olmak çok güzel nice kadınlar gününe ulaşalım hep berber. sevgiler.....

    YanıtlaSil
  6. kutlu olsun.bende mevlit kandilini kutlamaya gelmiştim.

    YanıtlaSil
  7. Tskler.. guzel bir gun gecirmeniz dilegi ile.. medinem

    YanıtlaSil
  8. Kadınlar günümüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  9. hepimizin dünya kadınlar günü kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  10. ♥ Yıpranmış ve katılaşmış gönülleri rahmet meltemiyle yeşerten eşsiz Peygamberin doğum günü olan mevlit kandilinizi en içten dileklerimle tebrik ederim..

    YanıtlaSil
  11. Bütün kadınların dünya kadınlar gününü,ve bütün İslam aleminin mevlit kandilini kutlarım..

    YanıtlaSil
  12. Tüm dünya da ve ülkemizdeki kadınların insanlığa yakışır bir hayat,eşitlik, daha huzurlu bir yaşam hakkına sahip olabilmesini diliyorum.
    Kadınlar günü'nüzü kutluyorum.

    YanıtlaSil
  13. HAKLI DURUMUŞUMUZUN İLELEBEDİ OLMASI DİLEĞİMLE,
    KADINLAR GÜNÜN KUTLU OLSUN CNM

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...