30.03.2009

FİRST LADY...

Arkadaşlar...Hepinize merhabalar...Birkaç gündür doğrudürüst kimseye uğrayamadım.Çünkü daha bloglardaki yemeklerin cazibesinden kurtulmadan,örgü bebekler dikkatimi çekmeye başladı.Ben öyle bakıp ta nasıl örüldüğünü anlama gibi bir yeteneğe sahip olmadığımdan çok istesem de deneyemedim.
Ancak biriki gün önce orguoyuncaklar 'da nasıl örüldüğü ayrıntılı olarak anlatılmıştı.Hemen annemi aradım,telefonda olabildiğince tarif etti.İşte ben de First Lady adını verdiğim ilk bebeğimi ördüm.Yüzünde biraz güzel bir ifade yakalayamadım ama Ata ısrarla 'böyle kalsın' dediği için de değiştiremedim.
Ben bir şeye başladığımda bitirene kadar da elimden bırakamadığım için sizleri ziyaretimi de aksattım.Bu arada uğrayan herkese teşekkürler...
Bu da güzel bir uğraşmış,denemek isteyenlere öneririm.Sevgiler...

41 yorum :

  1. canım bana bir yorum yazıp gönderebilirmisin?bazı sorunlar yaşıyorum da.eger bir sorun çıkarsa sen sitende yaz ben bakarım.neden yorum alamıyorum bilmiyorum.senin bir bilgin varmı?şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. canım yorum göndere basınca hiç birşey açılmıyor...yorum ayarlarında yorum almayla ilgili olan yerlere bir bak.yanlışlıkla kapatmış olabilirsin...

    YanıtlaSil
  3. BEN DE NASIL YAPILDIĞINI ANLAYAMADIĞIM İÇİN ÇOK KOLAY BİR TAVŞAN YAPTIM AMA GÜZEL OLDU ANNEME GÖZLERİNİ YAPMAK İÇİN GÖNDERDİM HALA GETİRECEK:) SENİN BEBEKTE ÇOK HOŞ OLMUŞ ELİNE KOLUNA SAĞLIK CANIM...

    YanıtlaSil
  4. ilk deneme için çok güzel olmuş bence..ellerine sağlık..kızımda bugün gördü bez bebek örmemi istedi ama ben hiç denemedim..cesaret edemiyorum..bakalım bende senden cesaret alarak yaparım belki :))

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı olmuş Derya,ilk defa örmene rağmen profesyonellere taş çıkarmaya iyi bir adaysın...

    Örgü bebeğe uzun uzun baktım da beni maziye götürdü,çocukluk kız arkadaşıma benziyor..:))

    Ne güzel de top oynardık onunla...

    Güzel bir hafta geçirmen dileğiyle...:))

    YanıtlaSil
  6. canım demmekki birkaçgündür üzerinde uğraştığın iş buydu.çok güzel olmuş.ellerine sağlık.bende örgüye meraklıyımdır.özellikle bebek yapımının çok zor olduğunu düşünürdüm.o bloğa bakacağım.sevgiler.kekcafe

    YanıtlaSil
  7. Şehnazcım işte büyük sırrım buydu:))Hakan güzel çağrışım yapmasına sevindim...

    YanıtlaSil
  8. Çok şeker olmuş first lady.Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. ÇOK GÜZEL OLMUŞ BENDE ÖRMEK İSTİYORUM :)

    YanıtlaSil
  10. eline sağlık arkadaşım çok güzel olmuş,hiç te acemice değil:)sevgiler....

    YanıtlaSil
  11. valla ilk denemene rağmen çok başarılı buldum ellerine sağlık artık senbu işi ilerletirsinde:)))))) sevgiler cnmm

    YanıtlaSil
  12. aa ne güzel olmuş, :) bizim kızlara arkadaş gelmiş,mavi elbiseli, kıvır saçlı firs lady, ellerine sağlık oklavacım.

    YanıtlaSil
  13. Aranızda en tembel benim sanırım örgü konusunda:)
    Hiç beceremem heralde ancak bebişim olduğunda onun için hijyenik olsun diye öğrenmeye başlarım ...
    Süper olmuş arkadaşım..
    Ellerin dert görmesin..
    SEvgiler

    YanıtlaSil
  14. canimcim cok basariliii bende örgüyle ilgiliyim genelde bebek seyleri örmeyi cok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  15. ellerine saglık ilk denemene ragmen gayet başarılı ben beceremezdim fatoca

    YanıtlaSil
  16. İlk denemene göre çok iyi olmuş canım biraz zahmetli oluyor ama yapımı çok keyifli dedigin gibi yapmaktan çok surat ifasdesini vermek daha zor oluyor bende yeni bi pisicik yaptım ama surat ifadesini beyenmedigim için yayınlamıyorum.sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık canım ne kadar şeker olmuş ilk denemde olcak bukadar ama yinede ben çok beğendim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  18. fırst leydin ilk denemeye göre oldukça hoş olmuş ..biraz gülse daha iyi olurdu ...

    YanıtlaSil
  19. arkadaşım harika olmuş.çok çok beğendim ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  20. çok şeker olmuş azim ettikten sonra başarılmayacak şey yoktur.ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. ay bende taktımmı takarım bitene kadar dünyayı unuturum:)) eline sağlık çok şık bi bebek olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
  22. ne güzel olmuş ya, onu birde parkamı götürdün yoksa yeşillikler içinde oturuyor. emeklerine sağlık canım, iyi geceler dilerim, sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. Tam da Turkiye'yi secim havasi sarmisken iyi gitmistir senin first lady in.
    Nerden bulup cikardin bu ismi cok sirin olmus.
    Bebekten sirin mi orasina sen karar ver artik.
    Gecenlerde bir blogda da gormustum ayni tip bir bebek , gene o yapti sandim, bir baktim sihirli oklava yaziyor hayret ettim.
    Biz kadinlar ugrasirsak ustesinden gelemeyecegimiz is yoktur diye dusundurdu senin su first lady in.

    YanıtlaSil
  24. canım yaaa eline sağlık çok güzel olmuş adıda tam denk gelmiş yani,inşallah ilerletirsin birgün bana da yapar gönderirsin.sevgiler

    YanıtlaSil
  25. Ferzancım neden olmasın??

    YanıtlaSil
  26. allahım dünyada ne becerikli insanlar var:))ben örgüyü sadece bir ters bir düz biliyorum,o kadarrrrrr anlamıyorumbu işten yani..üstelikk birde kız annesiyim acınacak haldeyim derya:))banada baküye de gönderrrrr:))

    YanıtlaSil
  27. www.yapraksarma.blogcu.com31/3/09 11:15

    MERHABA.first lady harika olmuş..İlk sefer diyosun seni yalancı:)güle güle oyna bebeğinle

    YanıtlaSil
  28. Çok cici olmuş ellerine sağlık arkadaşım ...
    Sevgiler......

    YanıtlaSil
  29. Muhtesem :)) Cok cici olmus :)) Ellerine saglik sevgili Sihirli oklava :)

    YanıtlaSil
  30. eline sağlık canım ne güzel denemelerde bulunmuşsun öyle çok beğendim çalışmanı.Artık bir kız çocuğuna hazırla kendini:))kocaman sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  31. Ellerine sağlık ne kadar güzel olmuş. Çok şirin gerçekten. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  32. Anlaşılan yeni uğraşın çok ses yapmış arkadaşım. En sona ben kalmışım. Bende çok beğendim doğrusu. Geçen senelerde mefruşat ile uğraşmıştım. Üretmek güzel oluyor. Bende başladığım şeyi hemen bitirmek isterim. Buyüzden uzun soluklu şeyler beni sıkar. Bebeğin çok tatlı olmuş. Eskinin bebekleri gibi. Adını da haketmiş doğrusu. Kendine iyi bak arkadaşım. Görüşmek üzere inşallah.

    YanıtlaSil
  33. ne güzel olmuş bu bebek...
    ellerine sağlık canım...
    maalesef örgü konusunda inanılmaz yeteneksiz buluyorum kendimi...
    özendim sana:)

    öpüyorum canım

    YanıtlaSil
  34. oyaninmutfagi31/3/09 17:03

    selam canimù valla bu bebek benim gibi karakiz ayni bana benzemis((((( ellerine saglik canim cok guzel olmus

    YanıtlaSil
  35. Merhaba Ben Arzu,

    "Mutfaktaki deli" arkadaşımıza yorum yazmışsınız bu emek hırsızlığıyla ilgili. Bahsettiği blog bize ait. Ortada hırsızlık falan da yok. Arkadaşın tamamen abartmasından kaynaklanıyor. O yazı bana mail aracılığıyla geldi ve bende çok beğendiğim için bloğumuzda yayınladım ama gelen mailde kimin yazdığı belli değildi. Herzaman herkese böyle mailler gelir. Kime ait olduğunu bilmediğim için kafadan bir isimde yazamam zaten. Yazıyı bloğumuzda "BEĞENDİĞİMİZ YAZILAR" adı altında sunduk. Kendi yazdığımız yazılar diye değil. O yüzden bu arkadaşın neden bu konuyu buralara getirdiğini anlamıyorum. Hayatta kabul edemediğim şeylerin başında yanlış anlaşılmaktır. O yüzden bu açıklamayı gerekirse herkese yapmaya hazırım. Ayıp eden ben değilim bu konuyu size bu şekilde yansıtanda. Aynı açıklamayı kendisine yaptığımız halde anlamak istemiyor yapacağım bişey yok. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  36. emegine saglik canim cok cici olmus first lady adi gibi kendide güzel:)saclarindaki tokada cok güzel yakismis:)cicili micili olmus yanii öptüm cok canimsin sevgiler.....

    YanıtlaSil
  37. ellerine saglik canim, cok sirin olmus. Benim minik kiza versem onu hammm... yapar, su an herseyi agzina sokuyorda :)
    Becermissin valla, ben yapamazdim. Sabir isi...
    Canim sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  38. merhaba canım naslsın bende üçbeş sefer dnedim bu işleri istediğim gibi olmayınca bıraktım peşini senin ellerine sağlık birde zaman bulmıyorum hangi bir şeye yetişeyim buda eksik kalsın dedim artık

    YanıtlaSil
  39. OYANINMUTFAGI1/4/09 00:03

    SELAM CANIM SENIN FIRST LADYIN AYNI BENIM GIBI KARAKIZ BU BANA BENZEMIS CANIM ELLERINE SAGLIK

    YanıtlaSil
  40. Örgü bebeğin yorum patlamasına sebep olmuş Derya,kutlarım...

    Herkes beğenmiş..:))

    Çok tatlı olmuş...

    YanıtlaSil
  41. İşte ben bunu yapamam. Örgü işini hiç beceremem...harika olmuş.Bende yabancı sitelerde ilk görmüş iç geçirmiştim.Sonra aman kızım yapamayacağın şeylere sulanma otur yerinde dedim kendime.
    Çok güzel örmüşsün.Bence devam et.

    sevgiler

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...