18.03.2009

HOLLANDA'DAN İKİNCİ MEKTUBUM

Bugün sevgili AŞKINAY'ımdan ikinci mektubumu aldım..Çok güzel mektubunun yanında yine hediyelerini de eklemiş sevgili arkadaşım.
Ben hepsini çok beğendim ama Ata futbolcu çıkartmalarına ve çikolatalara bayıldı.'Oğlum çok beğendi' diye yaz dedi..Hemen fubolcu çıkartma albümüne yapıştırdı :)
Teşekkürler arkadaşım...Çevremde 'eee hergün bloguna yazıyorsun da ne oluyor,senin bundan kazancın ne ?' diyen insanlar görsün.İşte en büyük kazanç ;bir sürü arkadaşım ve dostum oldu...Bundan güzel şey olabilir mi?
Hepinize sevgiler...Güzelliklerle kalın.

21 yorum :

  1. NE MUTLU SANA HARİKA BİR DOST KAZANMIŞSIN...

    YanıtlaSil
  2. güzel dostların ve dostlukların hep daim olması dileğiyle.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. öpüyorum Atayi cok cok tabii senide:)güle güle kullan canim,iyiki varsin,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Dostluklarin kalici ve hep boyle guzel kalsin ins. Rabbim guzel insanlarla bir olmayi, karsilasmayi nasip eylesin...
    Sevincine ortagim.. sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  5. evet canım bende blogdan çok samimi arkadaşlar edindim.yüzümü göremeselerde bana zor günümde dua bile ettiler.arkadaşına çok teşekkürler..inceliğini kutlarım.sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Seni tebrik ediyorum...
    İnsan başka ne isterki!
    SEVGİLER
    ŞANSLI

    YanıtlaSil
  7. çok üzel hediyeler güle güle kullan,benim de çok güzel arkadaşlarım oldu bloğum sayesinde yüzyüze gelmedik ama çok seviyoruz birbirimizi ve her zaman tel'den konuşuyoruz,iyiki açmışım bloğumu.sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Deryacım arkadaşlığınız bir ömür sürsün çok güzel :)

    YanıtlaSil
  9. nekadar guzel hediyeler
    hepsini de gule gule kullan canim
    oglusuna da afiyet olasun:))

    www.yenitadlar.blogcu.com

    YanıtlaSil
  10. Blog'a yazmak ve takip edildiği bilmek gerçekten çok güzel mutlulukların hep daim olsun arkadasım ;) sevgiler

    YanıtlaSil
  11. İllaki maddi kazançmı elde edilecek herşeyden.Banada çevremde bazı kişiler ne anladığımı soruyor.Bunu onlara anlatınca anlasalardı bunları sormazlardı.Bence burdaki dostlular daha güzel.Sevgiyle kal arkadaşım

    YanıtlaSil
  12. iyi günlerde kullan canım.çok şıklar.dostluğunuz daim olsun.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  13. hediyelerini güle güle kullan canım .Evet bloga yazıyoruz elimize ne geçiyor bence çok güzel dostlukla arkadaşlıklar ve en güzel yanı ise çıkar menfat ve arkniyet olmadan yaşıyoruz.

    YanıtlaSil
  14. Sizi bu kadar seven dostunuz olması çok güzel. Bence bu en büyük zenginlik. Ne mutlu size ve bana. Ben de sizin gibi güzel yürekli bir insanı tanıdım. Tebrikler Derya Hanım. Yolunuz ve yüreğiniz açık olsun.

    YanıtlaSil
  15. :) ne güzel...
    Kesinlikle arkadaşlıklar süper burda...

    YanıtlaSil
  16. Canım dosluklar arkadaşlıklar çok
    güzel bende bloglardaki etkinliklerimde dostlarım arkadaşlarım oldu o kişiler beni hayata bağladı burda yaşama döndüm
    tedavilerim düzeldi güzelim .
    senide tebrik ederim canım tek kelimeyle süpersin

    YanıtlaSil
  17. canım ne güzel hediyeler göndermiş arkadaşın.güle güle kullan

    sevilayinaynasi

    YanıtlaSil
  18. blog yapmanın en güzel yanı arkadaşlıklar..ben bunun için blogcu oldum henüz çok yeniyim ama çok güzel arkadaşlarım oldu ..bu şarkıda noktayı koydu ..*kelebek*arkadaş ziyaretindeydi...

    YanıtlaSil
  19. slm! ne kadargüzel hediyelerin.güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  20. canım insanları anlamıyorum..ilk zamanlar aynısı bendede yaşandı..en büyük haksızlık yakınlarımdan geldi.Çok kırıldığım zamanlar oldu.Blog yüzünden ağladığım günleri bilirim..Onlar şaka yaptığını sandılar ama ben bu işi çok ciddiye alıyordum.ve blogumu mutfağım gibi görüyordum..İnsanların ters bir yorumu bana ve mutfağıma hakaret gibi geliyordu malesef..Ama ne güzel dostlar kazandım biride sensin.Ve yazışmalarınız harika.sevgiler

    YanıtlaSil
  21. canım benim cok tsk ederim mesajınız için-ayrıcada bu yazınız sonundaki satırlar okadar hoşki-insanın insandan beklentisi ne olabilirki dostlugu tadan ve yasayan için-ama ne yazıkki insan insan ve fire verilmemesi imkansız-amacın sadece paylaşım oldugu bu ortamda bile kendini bilmez birkac insan için bircok deger aynı keyefe konmaz konamaz zaten-dileğim güzel insanlarla yavrularımıza bırakacagımız tertemiz bir dünya-yüzünüzde tebessüm oluşturacagınız nice güzel günlerde var olunuz-sevgiler canım

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...