12.03.2009

MAKARNA SALATASI

Selamlar...Herkesin bildiği ve yaptığı bir lezzet olduğundan tarifini yazmayacağım.
Biraz haşlanmış makarna,istediğiniz gibi çeşitlendireceğiniz garnitür,biraz yoğurt ve mayonezle hazırlanıveren pratik bir salata.... Afiyet olsun efendim.... ( Dün gece salatamın yazısını yazdım,yayınladım.Sonra resmin istediğim gibi görüntülenmediğini farkedip düzenlemek için tekrar açtım.Bu arada Ata uyuyordu,O'na bakmak istedim.Ve birden ateşler içinde olduğunu farkettim.39 dereceye çıkmıştı.Hemen ateş düşürücü verip,soyduk.Neyse ki 2 saat içinde düşürebildik.Bugün okula göndermedim,şu an ateşi yok ama sanırım yeniden mikrop aldı.O nedenle de yazımı sonra düzeltirim diye silmiştim.Ondan bir karışıklık oldu yani.Sevgiler...)

14 yorum :

  1. geçmiş olsun canım ya bende sayfada gördüm fakat sayfana geldigimde açılmıyordu benden kaynaklandını düşünmüştüm.makarna salatasına bayılırım ellerine salık.

    YanıtlaSil
  2. Gene gecmis olsun canim.Aman dikkat et yeniden gelmesin su hastalik.
    Ben de makarna salatasini yapinca siviyagi kizdirip uzerine kirmizi toz biberi kavurup makarna salatasinin ustune gezdiriyorum koy lezzetinde oluyor.Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  3. tekrar çok geçmiş olsun canım ben de epey bir ugraştım sayfaya ulaşabilmek için neyse ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık canım umarım ağır geçmez ata 'nın hastalığı geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  5. canım çok geçmiş olsun.acil şifalar diliyorum.salatan çok leziz görünüyor.ellerine sağlık.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun canım ATA 'YI ÖPYORUMMMMM :) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun canım.
    İnşallah tez vakitte iyileşir..

    Ellerine sağlık salatada çok güzel görünüyor..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. geçmişler olsun kıss bn makarnaya gece yorum yapmıştım yaff:))

    YanıtlaSil
  9. gecmisler olsun caniim:(( dilerimki simdi daha iyidir..

    YanıtlaSil
  10. Havvanurcum...yazı silinince onaylanan yorumlar da biryerlere gitmiş:))

    YanıtlaSil
  11. gecmis olsun... Sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  12. Eline sağlık arkadaşım, benimde çok sevdiğim bir salata. Özellikle oğlum çok seviyor. Sık sık yapıyoruz. Oğlun için çok üzülüyorum. Bir an önce iyileşsin artık inşallah. Sevgiyle kalın. Şimdiden hayırlı cumalar. Görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  13. CANIM ELLERİNE SAĞLIK ÇOK SEVERİM MAKARNA SALATASINI ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR...

    YanıtlaSil
  14. Canım çok çok geçmiş olsun.Ateş problemi bizde de var.Küçük oğlum havele geçirdi geçen sene çok korkuyoruz.Ellerine sağlık.Salatada çok güzel.Yeterki oğlun iyi olsun.Bunları sonrada paylaşsan olur.Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...