16.03.2009

MUTLULUK MİMİ...

Sevgili arkadaşım Ferzan bu mimde şunu sormuş : 'Seni mutlu eden şeyler?' Aslına bakarsanız ben çok küçük şeylerden çabucak mutlu olabilen bir insanım...Asık suratla günlerce dolaşıp durmak hiç bana göre değil.Sanırım hayatın üzücü yanlarına katlanabilmek için mutlu olabilecek hiç bir olayı kaçırmamak gerek.. Ama genel olarak bakarsak;
  • Başta oğlum olmak üzere sevdiklerimin sağlıklı olduğunu görmek,
  • Evimizin huzurunun bozulmadan devam etmesi....
Bunlar dışında örneğin dün,güneş biraz yüzünü gösterince Erdek'e 15 km uzakaki Tatlısu Köyü'ne gittik...Orada çay bahçesinde oturduk ve bu denizin kenarında paytak paytak dolaşan ördekleri seyrettik.Bu beni mutlu etti.Çünkü epey sıkılmıştık evin içinde kalmaktan...
Sonra yolda gelirken bir çiçekçiye uğrayıp bu menekşeleri aldık.Balkonumuzdaki çiçekliğe ektik.Biraz evin hastalık havasından kurtulmamıza yardımı oldu.Rengarenk çiçeklerime bakınca da mutlu oldum.. Ata 'ya gelince...İnatçı öksürükten ve tıkalı burundan kurtulamadık.Ama bugün yine de okula tekrar başladık...Güzel düşünüyorum,güzel olsun istiyorum. Sevgiyle kalın.....

23 yorum :

  1. Erdek'e selamlar...:))
    İnşallah her daim ailece mutlu olursunuz sihirlioklava.
    Ata'ya da geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  2. hep mutlu olun hüzün sizden uzak olsun sevgilerr

    YanıtlaSil
  3. Hayatınız boyunca mutlu olmanız dileği ile ;) Atacığımı öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Kücücük seylerle mutlu olabilmek, yada herseyin yolunda gittigine sükredip hayattan zevk almak büyük bir yetenek bu zamanda. Kutlarim canim. ALLAH agiz tadinizi hic bir zaman bozmasin. Sevgilerimi gönderiyorum canim.

    YanıtlaSil
  5. selam arkadaşım iyi yapmışsın evde bunalmışsındır sefan olsun...resimlerde harika görünüyor bahar geldiğini fark ediyo insan biz daha burda kar kışla uğraşıyoz ama hoşçakal canım

    YanıtlaSil
  6. hayatın bu çiçek gibi renkli ve sağlıklı (tabiki sevdiklerinle birlikte) geçer.Tatlısuya bayılırım çok şirin yer yazın bir harika olur.benim yerimede denize şöyle doyasıya bak sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. hani demiş ya şair ''bana mutluluğun resmini çizebilirmisin??''mutluluk yaşanılan andan keyif çıkarmaktır ..bol keyifli zamanlar dilerim ...

    YanıtlaSil
  8. Mutluluk hep seni bulsun.
    Seni kovalasın.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Sevgi ve mutluluk daim olsun hep... medinem

    YanıtlaSil
  10. arkadaşım cevapların için çok teşekkürler,ata ya da acil şifalar.sevgiler

    YanıtlaSil
  11. İlkbaharın gelmesi başlıbaşına bir mutluluk..Aldığınız menekşeler çok hoş,bana bile mutluluk verdi :)

    YanıtlaSil
  12. güzel düşünelim her şey güzel olsun,hep mutlu olun .

    YanıtlaSil
  13. SLM CANIM,ALLAH MUTLULUĞUNUZU VE HUZURUNUZU DAİL KILSIN.OĞLUN DA BU HASTALIĞINI EN KISA ZAMANDA ÜZERİNDEN ATICAK İNŞALLAH.SEVGİLER.KEKCAFE

    YanıtlaSil
  14. Bazen düsünüyorum da nelerden mutlu oldugumu birden farkina variyorum aslinda ben de kücük seylerden mutlu olan birisiyim :)

    YanıtlaSil
  15. Bazen düsünüyorum da nelerden mutlu oldugumu birden farkina variyorum aslinda ben de kücük seylerden mutlu olan birisiyim :)

    YanıtlaSil
  16. O kucuk kartalcik iyi olsun da senin gozun baska neyi gorur ki , Allah onu ve aileni her daim saglikli ve mutlu kilsin canim.

    YanıtlaSil
  17. Çığlık oluruz isyanlara türkü oluruz sevdalara rehber oluruz çikmazlara ve bir gülücük oluruz bizi hatirlayan tüm hayirli arkadaslara.. hayırlı geceler arkadaşım.küçük hatırlatma: kutlu doğum haftasına kadar yasin,salavat ve kuran okumalarımız devam ediyor arkadaşım

    YanıtlaSil
  18. Bir gün çok mutlu olacağım diye beklenmez... Önemli olan elindekilerden birşeyler çıkarmak ...Sende bunu yapıyorsun...Canım hep mutlu kal!
    Sevgiler
    ŞANSLI

    YanıtlaSil
  19. cicekler harika canim yaa bayildim:)) cok güzeller güle güle büyüt:) mutlu dolu günleriniz bol olsun Atamizda Acil sifalar diliyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. benim kizimdada astim ve alerji var hele o oksuruk tuttunmu gece vay halimize allahim cocuklarimiza saglik ve sihhat versin insallah okulada baslamisya gozun aydincanim

    YanıtlaSil
  21. cnm bizde 20 yıl demetevlerde oturduk..birbirimize yakın sayılırmışız..benim annemlerde batıkentteler su an,yine yakın sayılır..iyi günler ..sevgiler..

    YanıtlaSil
  22. Oğlunuz için şifa diliyorum. Ve evinizde huzurun mutluluğun devamı diliyorum canı gönülden. Haklısınız oldukça duygusalım, hele şu zamanlarda..çok büyük değişimler terslikler içindeyken birde büyük bir hayal kırıklığı biraz gücümü eritti, ama geçecek.
    Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  23. Blogunuzdaki bu şarkı çok güzel ve çok anlamlı benim için...

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...