11.03.2009

PARAŞÜT MİMİ

Sevgili arkadaşım Hakan-can beni mimlemiş...Eğlenceli bir mim olduğundan yanıtlamak istedim...
1-Paraşütle atlamaya karar verdiniz ve ilk atlayışınızı yapmaya hazırlanıyorsunuz. Yerde sıranızı beklerken yukardan atlayanları seyrediyordunuz... Aklınızdan neler geçiyor?
  • Ah ben ne yaptım da başıma bunlar geldi???
2-Sıranız geldi ve uçak üç bin metreye yükselirken siz de kendinizi hazırlıyorsunuz. Arkanıza hiç bakmadan önünüzde açılan kapıya geliyor ve kendinizi aşağıya bırakıyorsunuz. Aşağıya atlarken ne diye bağırıyorsunuz?
  • Hayatımmmm...Fotoğrafımı çekmeyi unutma....Acaba elime bir tane de kurabiye falan mı alsaydım?Yemekle de bir ilgisi olurdu:)
3-Güvenli bir biçimde yere indiniz.Paraşütünüzü toplarken bir eğitmen size doğru geliyor ve birşeyler söylüyor.Eğitmen ne söylüyor?
  • Aşkım uyan....Kabus görüyorsun herhalde,avaz avaz bağırıyordun....
Bu mimin anafikri; ben asla böyle bir çılgınlık yapamam...Keşke yapabilsem ama ancak rüyamda görürüm.Sevgiler...

13 yorum :

  1. Sevgili sihirli oklava okurken ürperdim zaten her uçaga binişimde ya bişey olurda atlamak zorunda kalırsam diye bi korkum oluyor yapmayı düşünmek benim için bi facia oludu sanırım sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok heyecanlı olmalı ben maceraya bayılırım keşke böyle bir fırsat elime geçse :)

    YanıtlaSil
  3. gercektende rüya gibi olsa gerek:)

    YanıtlaSil
  4. okumasi keyifliydi :)
    cikolu grissinilerin bir harika canim. sevgilerimi gönderiyorum

    YanıtlaSil
  5. Çok güldüm valla canım, çok tatlısın. Kurabiyelerimi beğendiğine çok sevindim. Biraz umduğum gibi olmadı. Şeker hamurum çok sert oldu. kıvam vermekte çok zorlandım. Ama olsun ilk denememdi. Tavsiye ediyorum. Muhakkak dene. Çok zevkli bişey.

    YanıtlaSil
  6. sanalda olsa paraşüte bindik hadi reellde deneyelimmi:))varmısın yokmusun:)))

    YanıtlaSil
  7. Yani alemsin sihirlioklava..
    Paraşütle atlarken bile yemeği,kurabiyeyi düşünüyorsun...:))

    Sevgiler ve iyi geceler dileğiyle...:)

    YanıtlaSil
  8. ÇOK GÜLDÜM. BEN O ANDA NE RESİM NE KURABİYE NERDEN AKLINA GELDİ. ZATEN YÜKSEKLİK KORKUM VAR. UÇAĞA BİE BİNEMEM.

    YanıtlaSil
  9. Cevapların çok güzeldi..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  10. arada bir çılgınlık yapmak çok iyidir tavsiye ederim ...

    YanıtlaSil
  11. harikasın havada bile kurabiye düşünmüşsünya ne deyim sana canım yeni sitende mutluluk hep seninle olsun hoşçakal...fatoca

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...