18.04.2009

AMİGURUMİ ÇAĞDAŞ BEBEK

Selamlar hepinize.....Yeni bebeğimle huzurlarınızdayım..Gittikçe daha güzelini yapıyor olmak hoşuma gitmeye başladı.Model ve anlatım buradan alınma.Kendi kendime henüz model yaratabilme aşamasında değilim ama hazır şablon olsa eminim daha başarılı işler çıkarabileceğim.
Bu arada ağır bir sinüzit geçirmekteyim.İkili antibiyotikle iyileşmeye çalışırken ağırlaşan başımı o yastıktan bu yastığa devirip duruyorum.
Buna karşın son zamanlarda olan bitene de duyarsız kalamıyorum.Ben kendi hastalığımdan dert yanarken ağır kemoterapi gören bir insanın hala çağdaşlık için savaş veriyor olmasını gururla izliyorum.Banane deyip kenara çekilebilir,daha çok sinirlerini yormaz.Ama tam tersine vazgeçmiyor.Herzaman çağdaşlığın ve Cumhuriyet değerlerinin arkasındayım.Bir de buradan dile getirmek istiyorum.Sessiz kalmak karanlığa bir adım daha yakınlaşmamıza sebep olur.
Akla karanın,doğruyla yanlışın ayırt edilebilmesinin zamanı şimdi...Bizim maaşlarımızla mecliste teröristlere açık destek veren insanlara demokrasi var diyerek ses çıkarılmazken binlerce kızı aydınlığa kavuşturan insanlara terörist damgası yapıştırmak nasıl bir zihniyettir????Lütfen düşüncelerinizi paylaşmaktan korkmayın.
İşte benim duygularım bu şekilde....Kim altına imza atmak isterse buyursun....
Bu arada dönemediğim yorumlar için beni affedin,hem yoğunluğum,hem hastalığım tüm düzenimi bozdu.En kısa zamanda telafi edeceğim.
Sevgiyle kalın....

22 yorum :

  1. -Geçmiş olsun Derya,acil şifalar dilerim sana..
    Bu arda örgü bebeklerde pankart açmaya başlamış,desene halimiz duman..:))
    Güzel olmuş,eline sağlık...

    YanıtlaSil
  2. deryacım her yerimizdende pankart çıkarsak ele geçirilmiş düzeni durduramıyoruz...bebek harika olmuş ellerine salık.

    YanıtlaSil
  3. CANIM SÖYLEDİKLERİNE YÜREKTEN KATILIYORUM VE SANA SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM.BEBEĞİN ÇOK GÜZEL OLMUŞ,ELLERİNE SAĞLIK VE ÇOK GEÇMİŞ OLSUN CANIM.ACİL ŞİFALAR DİLERİM.SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  4. canım bebek çok güzel olmuş
    ayrıca geçmiş olsun .
    sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. canim oncelikle gecmis olsun insallah cabucak iyilesirsin, bebeklerin de harika gidiyor tebrikler, yorumun icinde tesekkur ederim, sesini duyurmak istedigin bu duruma (ismini koyamiyorum, cehaletmidir, elini cebine sokmak istemeyenlerin baskalarinin ceplerine elini sokmasi gibimidir, daha da agirlari var ama.... zihniyetsizlikmidir cozemedigim bu durumlar) sana sonuna kadar katiliyorum, seslerini cikartmalari gereken durumlarda sadece bakmakla yetinenler, bu vatanin evlatlarini gozu kapali biseylere siginmak icin olume gonderenler, gecmisi silip yeni gelecegi yazmak isteyenlerin bir gun tepesine inecektir tum yanlislar insallah. Artik elimizi vicdanimiza degil aklimizi calistirip ona koyma zamanidir halk olarak, sehitlerimizi v.s kayiplarimizi bu vatana degil bu ulkenin basinda elini tasin altina sokmayip ulkeyi butun terorist ve bunlar gibi yikiciliklara teslim eden Allah in yaratmis oldugu bizler gibi insanlara veriyoruz ve icim yaniyorki bu sehitleri bu insanlar yuzunden verdigimiz icin. Ulkeyi bir butun olarak gercekten vatan askiyla yoneten ulu onderin yaninda insanlar askla gorevlerine kosarken simdi binbir isteksizlikle emekliyorlar o gorevlere, yapilacak tek sey var, kendi blogumdada yazdigim gibi artik bi sekilde eylemlerimizi (oylarla vs. lerle) gosterme zamanidir tum insanligin.Kimse ekmegi onumuze hayrina koymadigi gibi hayrina saygi ve sevgi de beklemesin.
    (canim kusura bakma biraz fazla yazdim sanirim :) seninde yazini gorunce debresti icimdekiler)

    YanıtlaSil
  6. canım sen bu bebek işini bayagı geliştirdin bunun pankartındaki yazı çok güzel olmuş yüregine saglık .fatoca

    YanıtlaSil
  7. bebeğini ve pankartını çooook çook beğendim ...bu günlerde biz kadınlar olarak cumhuriyetimize daha sıkı sarılmalıyız ...

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun.bir an önce iyileşin inşallah

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş.ben de şablonunu almıştım önceden yapacaktım..:)belki yaparım..canım istemiyor nedense bir iş yapmak :)

    YanıtlaSil
  10. Evet, evet evet!!
    Cumhuriyet yürüyüşü nedeniyle insanlar bu memlekette içeri alınıyorsa, telefonlar müfetişlerin kararıyla dinlenebiliyorsa, her konuşan,her hükümete oy vermeyen bölücü, darbeciyse bu sisteminde demokrasi olduğunu söylemesinler artık. Biz hangi rejimle yönetiliyoruz?
    Susmaktan boğazım ağrıdı arkadaşım !! dilimi ıssırıyorum artık.
    Bu arada bebek güme gitmesin.Gerçekten hergeçen gün dahada güzel dahada başarılı olmaya başladı bebekler. harikasın canım. Ellerine sağlık.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. canım ne güzel yazmışsın .sana katılıyorum.benim kayınvalidem de kemoterapi görüyor.nasıl acı bir olay anlatamam .şu nda yataktan başını kaldıramiyor.bu ne zihniyet bu ne saygısızlık pes doğrusu...
    bebeğin harika .sen usta oldun usta...

    YanıtlaSil
  12. tatlım oylarınızı bekliyorum demişsin ya bende gittim verdim sana oy.hayırlı olsun.umarım kazanırsın.bir arkadaşımın kazanmasını bana da mutluluk verir.

    YanıtlaSil
  13. Bakiyorum sen baya gelistirmissin bebek isini. Ellerine saglik canim. Ayrica cok cok gecmislerde olsun. sevgiler canim iyi pazarlar.

    YanıtlaSil
  14. Hayırlı pazarlar Derya,mimlendiniz eğer kabul ederseniz buyurun..:))

    YanıtlaSil
  15. canım öncelikle çok geçmiş olsun.bir an önce iyileşmeni diliyorum.sensiz buralar çok ıssız.canım diğet düşüncelerine canı yürekten katılıyorum.artık patlama noktasına geldim.birtürlü içime sindiremiyorum.bu denli değerli ve hasta insanları ,ama kasıt var bunu hepimiz biliyoruz.içten içe birsürü dolap dönüyor.bilmiyorum allah hayıra çıkartsın.ama haykırmak istiyorum ,neyse söyleyeceklerim buralara sığmaz.elbette zamanı gelecek canım seni öpüyorum.biran önce iyileşmeni allahtan diliyorum.kekcafe

    YanıtlaSil
  16. Buyuk gecmis olsun.Allah acil sifalar versin. Bebek cok guzel sevimli ve cici gorunuyor .Ellerien saglik

    YanıtlaSil
  17. öncelikle çok geçmiş olsun canım ve bütün yazdıklarına aynen katılıyor altıma imzamı atıyorum sevgilerimle "Bu vatan bizim ve bizim kalacak"

    YanıtlaSil
  18. merhabaa...
    önemli konulara değinen şekermi şeker elişi bebek çok hoş olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  19. ve unutmadan...
    bende sana oyumu verdim umarım başarılı olursun

    YanıtlaSil
  20. Arzu soytürk21/5/09 16:06

    Kendi hayat tarzını ve düşünsesini insanlara 'çağdaş'diye dayatmak. mıdır çağdaşlık?Herkes nasıl isterse öyle yaşar, kimsenin kimseye karışma hakkı yoktur,herkes kendi hayatını yaşamalıdır.Batı ülkelerinde kimse kimseyi inanç,giyim,hayat tarzından dolayı küçümsemez,yargılamaz ve eleştirmez sadece saygı duyar hep bahsettiğiniz çağdaşlık bunu gerektirir ötekileştirmeden birlikte yaşamak.

    YanıtlaSil
  21. Arzu..Hiç kimsenin uğramadığı ücra köylerde ,hiç kimsenin bakmak istemediği cüzzamlı hastalarla,kızlarını okutmaya gerek duymayan insanlara laf anlatarak,hayatının son gününe kadar kendi aklıyla düşünmeyi öğrenecek bireyler yetiştirmeye çalışan bir insan çağdaştır ,evet...ve elbette ki bu topraklarda yaşayan insanlar bu toprağa,bu vatanı bize kazandıran insanlara,cumhuriyete saygı duyarak yaşamalıdırlar.çünkü o,bu ,şu yok...BİZ VARIZ....

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...