23.04.2009

' ANNE LÜTFEN!!!'

'BUGÜN 23 NİSAN ANNE.BANA BİR HEDİYE ALDIN AMA KIRILDI.ONU FARSIZ SÜREMEM.ÇÜNKÜ ÇOK ÜZÜLÜRÜM.ÖBÜR 23 NİSANA ÇOK VAR.O KADAR DAYANAMAM.BABAM ALIRIZ DEDİ.SENİN CEVABIN NE ?
CEVAP: '
Selamlar.....Bugünkü soğuk hava yüzünden iptal edilen 1. sınıfların şenlikleri yüzünden zaten moralsizdi yavrum.Buradaki tek en büyük markete, Migros'a gidip onun için bir araba aldık.Kasada bayrağımızı verdiler...
Mutlu mutlu eve dönmüştük ki.......Tam kapının önünde araba düştü ve farıyla arka camı kırılıverdi.
Kıyamet ondan sonra koptu işte.'Daha yeni almıştık,bu bana hediyeydi,onu böyle süremem ki,farsız araba olur mu,gözyaşlarıma engel olamıyorum....' Sahiden de öyle içten ve duygulu ağladı ki yani dayanmak çok zordu.Sonra işte gidip bu satırları yazmış.Eeee anne blogcu olunca oğlu da duygularını böyle yazıya dökmeye alıştı.Anne yazıyor,arkadaşları ona moralsiz zamanlarda destek veriyor,sevinçlerini paylaşıyor...
'Bak iki gündür esen poyraz yüzünden ani gidip gelen voltaj benim de fırınımı ve su ısıtıcımı bozdu.Ben oturup ağladım mı???'
'Ama bu benim hediyemdi.....'
İşte çocuk olmak böyle güzel,böyle içten,böyle duygulu birşey.....Tüm çocukların bayramını kutlayarak,Atatürk'e bize kendini ifade edebilen çocukları yetiştirebileceğimiz çağdaş bir ülke kazandırdığı için bir kez daha teşekkür ediyorum....

25 yorum :

  1. oyy kiyamam ama cok guzel anlatmisin arkadasim, hersey acikca anlasilabiliyor, yavrunun bayraminida kutlarim, biz cocuk kalanlarinda :)

    YanıtlaSil
  2. selam deryacım ata nın bayramını
    kutlar sağlıklı mutlu ve huzur dolu nice bayramlara ulaşmasını temenni ederim ata yı benim için öpermisin sıcacık sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. TÜM ÇOCUKLARIMIZIN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI KUTLU OLSUN...
    HAYTA GEÇİRMEK İSTEDİĞİN NE ÇOK MERAK ETTİM...:)OĞLUŞUNUDA ÖPÜYORUM KOCAMAN HAKLI AMA FARSIZ ARABA OLURMU:)

    YanıtlaSil
  4. kıyamam yavru kuşuma.biz de çok yaşıyoruz bu tür olayları.o sebeple artık sadece evde çıkarıyoruz ambalajından.tabii eve gelene kadar kafamı yiyiyorlar aç diye.
    bayramınız kutlu olsun.çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. OĞLUNUN 23 NİSAN ULSAL EGEMENLİK BAYRAMINI KUTLUYORUM...KIYAMAM ONA...YENİ ARABASI DAHA OYNAYAMADAN KIRILMIŞ...
    KOLAY GELSİN CANIM...

    YanıtlaSil
  6. nasıl üzüldüğünü tahmin edebiliyorum hele bir de hiç oynamadan kırılmış ya .çocuk işte en büyük üzüntüsü oyuncağının zarar görmesi :) ne kadar temiz ve saflar.Bayram temennilerine aynen katılıyorum.....sevgiler

    YanıtlaSil
  7. haklısın en önemlisi bu. korkusuzca kendini ifade edebilen nesil bu ülkeyi kurtaracak.

    YanıtlaSil
  8. Canım ya ben hiç kıyamam ona

    YanıtlaSil
  9. Canım benimm..Ne güzel ifade ediyorlar kendilerini.
    İnsan dayanamıyor onlara..
    Benim için öp onu :)

    YanıtlaSil
  10. ayyy kiyamammm yaa.. isiririm o dillerini.. Rabbim evladini sana bagislasin.. sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  11. Ata,bu satırlarından sonra yep yeni bir arabayı haketmiş bence Derya..:))

    YanıtlaSil
  12. Iyi kalpli trafik canavarim benim, kiyamam sana.
    Annesi bi care bulun su kartalciga.

    YanıtlaSil
  13. cnmm kıyamam yaaa nekadar üzüldüğünü anlamamız çooook zor çocuk yüreğinde kimbilir ne fırtınalar koptu neyse cnmm annenlerin ömrü oldukca sana dahaa nee arabalar alırlarr ama istersen ben alıp yollıyayım deryacım sana fırın alıp yollayamam ama :)))))))sevgiler öptüm

    YanıtlaSil
  14. NE GÜZEL ANLATMIŞ GERÇEKTEN DE FARSIZ ARABA OLMAZ NİCE GÜZEL BAYRAMLARA ATA'CIM SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  15. haklı ama o hediyeydi.
    canım benim kıyamam ben,hem bayramada katılamadı.

    YanıtlaSil
  16. canım benim kıyamam ben sana atacım bayramın kutlu olsun bu güzel anne baba senin yanındayken önündeki kocaman yıllarda koıcaman hediyeler alırsın sen.

    YanıtlaSil
  17. oy canım benim.onlar arabalarına biz onları aglamasına aglıyoruz bazen.ne olur yenisini alın.

    YanıtlaSil
  18. ama ben yeriiiiiiiiiiim onu kıyamam ki.arabayı görünce ben senin sandım cnm kaza felan yaptın sandım bi baktım oyuncakmış hatta yazı okuyunca fark ettim.okadar sahici duruyorki.ben kıyamıyorum onlara.bi sürpriz daha yap annesi

    YanıtlaSil
  19. Geçmiş olsun Derya, güzel haberler alasın ki üzenlerin etkisi geçip gitsin.

    YanıtlaSil
  20. SUSAMCOREKOTU24/4/09 18:13

    CANIM OĞLUNUN VE TÜM ÇOCUKLARIN BAYRAMINI KUTLARIM HAYIRLI CUMALAR SEVGİLER

    YanıtlaSil
  21. ah kiyamam ben ona. üzülmüstür tabi annesi.
    Simdi durum nasil? Hala üzgünmü yoksa yenisini aldinizda yüzünde güller actimi. ALLAH bagislasin onu canim. öpücükler.

    YanıtlaSil
  22. selam canım sana gelmiştim yazını okudum çocuk olmak çok güzel maşaallah akıllı da bir oğluşun var allah nazardan korusun sağlıkla kal derya cığım

    YanıtlaSil
  23. birfincanacikahve26/4/09 19:54

    Canım benim oğlumda kıyamaz oyuncaklarına bebeklik oyuncakları durur hala.Oğlun için nekadar değerlidir şimdi bu araba.Kıyamam ben ona çok öp benim için onu.Kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
  24. Kiyamam ben ona :( Nasil da iclenmis ama bunun yaninda cok guzel seyler de ogreniyor :)

    YanıtlaSil
  25. canım neredesin seni çok merak ediyorum.iyisin umarım.sıcacık sevgiler..

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...