11.04.2009

BÖÖÖÖÖÖ....

SEVGİLİ ARKADAŞLAR....
Bugün oylamasına başlanmış olan BLOG ÖDÜLLERİ yarışmasının TEFAL YEMEK BLOGLARI KATEGORİSİNDE yarışıyorum.
Son gün ,son saatte haberim oldu ve katıldım.Eşim 'hadi bakalım ödül ödül diyorsun,bir de burda yarış ta görelim' dedi.
Seçilirsem her bloggera sınırsız internet bağlantısı,limitsiz fotoğraf yükleme imkanı gibi vaatlerde bulunmak isterdim.Ama şimdilik ben size son amigurumi çalışmam olan bu sevimli kalpten en derin sevgilerimi gönderebilirim.
Eğer bloğumu oy vermeye uygun buluyorsanız,biraz zamanınızı ayırıp BURADAN kayıt olup oy kullanabilirsiniz.Hepinize şimdiden teşekkürler ve bu yarışmaya katılmış olan tüm arkadaşlarıma başarılar....

42 yorum :

  1. handemutfakta11/4/09 17:11

    Ablacım oyumu kullanndım inşallah kazanırsın :)

    YanıtlaSil
  2. canım oyum sana bir türlü beceremedim onay kodu yüzünden:)) oy kullanamıyorum.yeni çalışman çok güzel olmuş her zamanki gibi.sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. başarılar canım.İnşallah gönlünce olur.kalbin harika.eline sağlık.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. bu yazını okumadan önce vermiştim bile:)))
    hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  5. Oy veren herkese teşekkürler...İncim onay kodu emailine geliyor,onu giriyorsun...sevgiler

    YanıtlaSil
  6. deryacım onay kodunu buluncaya kadar şifrelerimi iptal etmişim oğlum bir iki saate gelir hallederiz.Oy için daha vaktim var sanıyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. -Derya sana sonsuz başarılar dilerim...İnan çok sevinirim eğer kendi kategorinde birinci olursan...

    Sevgiler,oyum senin bloğuna gitti bile bu sabah..:)

    YanıtlaSil
  8. canım şimdiden başarılar
    oyumu kullandım birtanem.

    YanıtlaSil
  9. Derya'cım başarılar diliyorum :)
    Sevgiler..
    bu örgülerden her bloggera yollayacağım vaadinde bulunabilirdin ama ??
    :))

    YanıtlaSil
  10. Ah Zehracım o kadar pratik olmayı bir öğrensem keşke...şu kalp bile ne çok zamanımı aldı bilsen:))

    YanıtlaSil
  11. Başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
  12. canım oyumu gönderdim umarırım kazanırsın
    .başarılar.

    YanıtlaSil
  13. ya çok güzel gerçekten emeğine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  14. Deryacım oyum sana

    kocaman sevgiler ankaradan sanaaa

    YanıtlaSil
  15. Verdiğin adrese kaydımı yapıp sana oyumu verdim, inşallah kazanırsın sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. deryacım kıs bn oraya gittim oy veri tıkladım kaydol dio nereye kaydolunuyo anlamdımki anlatsan anlarım belki kaydol die biyerde bulamdımki:((

    YanıtlaSil
  17. http://2009.blogodulleri.com/ Havvanur burdan anasayfa açılıyor ordan dene istersen ..bu arada oy veren ve iyi dileklerini ileten herkese teşekkürler...

    YanıtlaSil
  18. Arkadaşım, tabiiki de seni oyladım. Okur okumaz hemen oylamaya katıldım. Umarım sen seçilirsin. OYlarımız hayırlı gelir inşllh. Başarılar diliyorum canım.

    YanıtlaSil
  19. canım oyumu göndermazmiyim.hemen yolluyorum.sanada başarlar diliyorum.çok yeteneklisin.inanıyorum başaracaksın.sevgiler canım.kekcafe

    YanıtlaSil
  20. www.yapraksarma.blogcu.com11/4/09 22:43

    canım sende önce Hayriye arkadaşım yazmıştı.Ona verdim..bana kalsa hepinize verirdim yemin ederim sevgiler

    YanıtlaSil
  21. biliyorum canım benim...ben de oylamada olmasam oy vermek istediğim arkadaşlarım da var orada...onun için ben herkese hak veriyorum...sevgiler ...

    YanıtlaSil
  22. hayatim oyunu verdim bence kesinlikle hak ediyorsun basarilar

    YanıtlaSil
  23. TEBRİK EDERİM CANIM BENDE ADYIM BAŞARILAR DİLERİM..SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  24. benimbahcem12/4/09 00:58

    canım bende oyumu kullandım umarım herşey gönlünce olur başarıla dilerim
    http://benimbahcem.blogcu.com/

    YanıtlaSil
  25. oyaninmutfagi12/4/09 01:22

    iyi geceler isten yeni geldim mesajini aldim bu yorgunlugumla hemen arkadasima oyumu verdim hersy gonlunce olsun insallah kazanirsin optum bu arada kalpde cok guzel olmus canim

    YanıtlaSil
  26. Derya Avatarı eklemişsin,az önce gördüm güzel olmuş...
    Nasıl yaptın bunu,merak ettim doğrusu,ben bir türlü bulamadım ?

    YanıtlaSil
  27. deryacığım sana başarılar diliyorum,bu arada seni mimledim bloğuma gelirmisin.sevgiler

    YanıtlaSil
  28. Merhaba, kültür sanat kategorosinde http://2009.blogodulleri.com/blog/aya-merdiven-kurduk-biz ve aile kategorisinde http://2009.blogodulleri.com/blog/minik-yaprak-in-gunlugu desteğinizi bekliyoruz. Selamlar …

    YanıtlaSil
  29. şimdiden güzellikler diliyorum
    başarılar daim olsun inşşşş
    sevgiler..
    *
    çok cici bir örgü çalışması :) !!!

    YanıtlaSil
  30. sonsuz başarılar dilerim canımcım
    öpüyorum

    YanıtlaSil
  31. canım oyumu tabiki sana da kullandım..başarılar dilerim..bu örgüde çok şirin olmuş.sen bu işte ustasın..tebrikler..ellerine emeğine sağlık..sevgiler..

    YanıtlaSil
  32. arkadaşım bizede haber verirmisin bir dahakine....bizde katılırız...hadi şimdi oylar sana...kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  33. derya cım oyumu vermeğe gidiyorum selamlar.Bir süredir gelememiştim.Sünger bob çok şirin selamlar

    YanıtlaSil
  34. CANIM SAYFAMA BAKARMISIN.BİR SÜRPRİZ VAR.KEKCAFE

    YanıtlaSil
  35. canim merhabalar oncelikle guzel bir hafta dilerim, bende oyumu sana dogru gonderenlerdenim :) Sonuclar aciklaninca her ne olursa olsun bizi haberdar et, biliyoruz ki cok kalabalik bir ortam bu blog dunyasi fazla da organize gerekiyor sanirim, sonuc olumsuz bile olsa bizler seni sectik zaten simdiden sevgiler

    YanıtlaSil
  36. o deniz yıldızı sizin oralardan galiba.nasıl canım çekti oralarda olmak.sahildeki nefis mantıcıda mantı yemek.bambaşka yerlere gittim.amigurumilerde çok başarılısın.dilerim blog yarışmasında da öyle olursun.
    güzel bir hafta dilerim

    YanıtlaSil
  37. canim sana ve tüm katilan arkadaslara basarilar kolay gelsin sevgiler

    YanıtlaSil
  38. canım oyumu kullancam inşallah kazanırsın hoşçakal fatoca

    YanıtlaSil
  39. başarılar kategorinizde ödül almanız dileğiyle

    YanıtlaSil
  40. selam canım-blog yarışmasına bende öylesine katıldım-amacım yada hırsım yok-bakalım ne olacak birde sitemi tanısınlar istegim.Ama sunu tüm kalbimle söyleyebilirimki umarım siz kazanırsınız-sevgiyle kalınız.ankaradan balıkesire selam olsun.
    www.yemekkahvekokusu.blogcu.com
    www.sevgisunumu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  41. destek için oy kullandım arkadaşlarıda bu konuda bilgilendiriyoruz başarılar selamlar

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...