27.04.2009

ISPANAKLI BLOGLAR


Hepinize merhabalar.....Birçoğumuzun çocuğu var,en ufak hastalıklarında ne yapacağımızı şaşırıp üzerine titrediğimiz çocuklarımız...Maalesef bazı anneler için durum biraz daha zor.Hem çocuğu hem aileyi yoran,tedavisi olan ancak uzun süren,maddi imkanınız yoksa içinden çıkılmaz bir hal alan bir hastalık.LÖSEMİ...
Yine de Türkiye'de çıkarılan bir çok engele karşın gönüllü olarak bu çocuklar adına çalışan insanlarımız var.Tamamen gönüllülerin çabasıyla çalışmalarını yürüten LÖSEV var.O çocuklara maddi,tıbbi ve manevi destek sağlarken ailelerini de gözardı etmeyen,o annelere sanat öğretip iş imkanı yaratan bir vakıf.
ISPANAK sa yavrusu bu şekilde sağlığa kavuşmuş olan annelerin el emeği ürünlerinin satılıp gelirinin yine bu amaçla kullanıldığı çok güzel bir mağaza.Ankara'da UĞUR MUMCU'NUN SOKAĞI NO:59 GOP adresinde,internette http://www.ispanak.com.tr de ,büyük alışveriş merkezlerinin standlarında ve MUDO Mağazalarında.....
Benim sizlere ricam en azından internetten ziyaretinizi yapıp o çok güzel ürünlere bir göz atmanız.Hepimiz birbirimize mektuplar yazıp hediyeler gönderiyoruz.Belki buradan hoşunuza giden bir hediyeyi blog arkadaşınıza gönderebilirsiniz.Kızınıza bu güzel bebeklerden ve hatta oğlunuza taraftar bebeklerden alabilirsiniz.Yakınınızdaki insanlara da bunu duyurabilirsiniz.Blogunuzda bir postla daha çok kişinin haberdar olmasını sağlayabilirsiniz.
Bunun dışında Ankara,İstanbul ve İzmir'de oturanlar vakıf bürolarına uğrayıp gönüllü olarak çeşitli faaliyetlerde de bulunabilir.Bağış yapmak isteyenler için de smsten ücretsiz havaleye kadar çok fazla alternatif var.LÖSEV i ziyaret edip hepsini öğrenebilirsiniz.
Ne dersiniz???Bu konuda daha farklı fikirler de ekleyerek desteğinizi göstermeye var mısınız???Bana e-mail atarak ta fikirlerinizi paylaşabilirsiniz.Ayrıca maddi ya da manevi olarak verdiğiniz desteğinizi sayfanızda yayınlarsanız ben de sayfamda ISPANAKLI BLOGLAR olarak gururla yayınlarım..
Bu arada nerdesin diye soran arkadaşlarıma bilgi notu;Ata 1 senedir 'nihayet kurtulduk' dediğimiz buhar tedavisine yeniden başladı.Ciğerleri biraz sıkışmış.Öyle ki bu sene de makineyi kullanmazsak bir hastanenin çocuk servisine bağışlamayı düşünüyordum.Ama maalesef yine ilaçlı buhar veriyoruz.Zaten fısfıs ve diğer astım ilaçlarını düzenli kullanıyor.Şimdi buna da ihtiyaç oldu.Ben de çok koşuşturup yorulmasın ve de canı sıkılmasın diye onunla vakit geçiriyorum.
Hepinize şimdiden teşekkürler ve güzel günler.....
sihirlioklava@hotmail.com

27 yorum :

  1. duyarlılıgın için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  2. ATAcığına geçmiş olsun ..böyle duyarlı olman çok güzel ..bir gezeceğim bende siteyi ...belki benimde minicik bir katkım olur....

    YanıtlaSil
  3. selam canim gene bize birseyleri hatirlattigin icin tesekkurler sana, bende siteme ekleyecegim bu konuyu, bu konuyu gelistirme acisindan da birseyler dusunup sana mail atacagim,
    yavruna da cok gecmis olsun insallah bu sefer gercekten son olur, allah sifa versin

    YanıtlaSil
  4. canım Ataya geçmiş olsun ben birşeyler var diye endişelendim canım.işte bir annenin duyarlılığı bende
    bakacağı siteye.sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. -Merhaba Derya...Lösemili çocuklar hakkındaki duyarlılığın görülmeye değer,ben de bu konuyu bloğuma yazarım en azından....

    Ata'ya da çok üzüldüm...Yavru Kartalımıza çok çok geçmiş olsun,inşallah bir an önce tamamen sağlığına kavuşur...Sana ve eşine de sabırlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  6. Duyarliligin icin tesekkurler canim
    siteyi dolasacagim .
    Gecmis olsun oglun astimmi
    mehmet okurun annesi ilac tarifi vermisti cok iyi diye istersen arastir yedir mehmet cocukken bu ilacla iyilesmis bence zararsiz dene bir istersen.
    Buzdolabının buzluğunda bir süre dondurulan 50 gram damla sakızı, dövüldükten sonra bir kavanoza konuluyor. Damla sakızının üzerine, 4 parmağı aşacak şekilde ‘has’ zeytinyağı döküldükten sonra kapağı kapatılan kavanozdaki içerik, 8 gün kapalı bekletildikten sonra 9. gün kullanılmaya başlanıyor. İçerikten çocuklara günde bir tatlı kaşığı, büyüklere ise bir yemek kaşığı veriliyor.”

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun minik Ata'ya. Lösev2 dikkat çektiğin için de çok teşekkürler. Hemen sitelere bakıcam ben de.

    YanıtlaSil
  8. canım önce çok geçmiş olsun
    annem losev içinde duyarlıgın için
    mutluyum
    loseve bir hafta önce gittim ayda bir iki kere gidiyorum çocuklarımızı ziyaret ediyorum çünkü bende 17 yaşımdan beri tedavideyim şu an 53 yaşındayım halen tedavilerim sürüyor ama hiç bir zaman canım kötüyü düşünmedim hep pozitif oldum onun için çocuklarımızı ziyaret ettiğim zaman onlarda beni görünce pozitifliğim onlara geçiyor konuşmalara katılıyorum ama annem ne kadarda pozitif olsam aramızda kalsın annem her üç ay geldimi testler başladımı içimdeki korkuyu bir türlü atamıyorum çok acı cekiyorum ama
    sağlıkla sevgiyle kal annem..

    YanıtlaSil
  9. lösemi ülkemizde çok yaygın maalesef bnd 2kuzenimi kaybettim bu pis hastalıktan:((atayada çok geçmiş olsun rabbim dermansız det vermesin evlatlarımızlda bzleri imtihan etmesin duyarlılıgın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Rica ederim Derya,ben sana teşekkür ederim,iyi ki varsın...Ayrıca ideal bir annenin senin gibi olduğunu düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  11. hakan-can arkadaşımdan duydum..
    Ne demek!! Ayrıca duyarlısınız,çok teşekkürler..İyi akşamlar..

    YanıtlaSil
  12. ata ya çok geçmiş olsun ablacığım,keçiboynuzu çayı astım bronşite çok iyi geliyor.annem yıllardır bu kronik hastalığı yaşar şimdi ilaç bile kullanmıyor bu çayı içiyor çok şükür iyi.
    ayrıca lösemi konusunda duyarlı davranılması çok güzel.

    YanıtlaSil
  13. Canım çok geçmiş olsun. Bahar ayları biz astımlıların korkulu rüyası, ilacınız ne? keşke elimden birşeyler gelse..
    Lösev'den dönem dönem birşeyler alırım, Ankaradayken başlamıştım buna hala devam eder.Hatırlattığın için çok teşekkür ederim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Çok önemli bir kuruluşa yardım için vesile oluyorsun.
    Ayrıca geçmiş olsun.
    İyi geceler.

    YanıtlaSil
  15. günaydın canım LÖSEV konusundaki duyarlılığın için teşekkürler okuldan gelince bakıcam sitelere
    oylama için ise benim yazımın içinde bir link verdim oraya tıklar cevap yazarsan oy kullanmış oluyorsun desteğin için teşekkür ederim çok öptüm kendine iyi bak

    YanıtlaSil
  16. www.yapraksarma.blogcu.com28/4/09 10:04

    canım harika bir yazı ile destek vermişsin.seni tebrik ederim..hem yazı güzel hemde inşallah katkısıda güzel olur .sevgilerimle

    YanıtlaSil
  17. deryacım harika bir etkinlik.seni tebrik ediyorum bu güzel paylaşımın için.
    ataya da çok geçmiş olsun.o buhar makinasından ventolinli buhardan bende çok kullandım.dilerim en kısa zamanda toparlarsınız.
    çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  18. bende bir ödülün var.benim siteye ugrarsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  19. Merhaba Derya,Ata nasıl oldu,inşallah herşey dilediğiniz gibi gidiyordur...

    Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
  20. canim bana bi urayip hediyeni alirsan sevinirim...

    YanıtlaSil
  21. Ne kadar duyarlısın canım benim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. Deryacım nasılsınız canım seni özledim işallah Atanın sağlığı iyidir bir haber ver canım merak ediyorum sizi.iyi hafta sonu diiyorum sıcacık sevgiler..

    YanıtlaSil
  23. Slm arkadaşım, uzun zamandır uğrayamadım. Kusura bakma. Bilgisayarım yine bozuktu. Çok güzel bir konuya değinmişsin, tebrik ederim. Mudoya uğrayacağım, belki burada da aynı kampanya vardır. Güzel günler seninle olsun canım. Güzel bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  24. ataya üzüldüm benim oğlumun da alerjik astımı var dikkat etmessem tıkanıyor ama öyle büyük atakları falan olmadı sürekli kullandığı bir ilaçta yok.sana bişey tavsiye etmek istiyorum deniz kadayıfı diye bişey var aktarlarda satılıyor günde bir bardak sürekli kullansın hiç bir yan etkisi yok içebilirse eğer kaynamış suya bir tutam atarak kullan ve daha sonra süz.aktar detayları anlatır sanırım işinin ehliyse.biz çok faydasını gördük inşallah sizde görürsünüz.sağlıkla kal

    YanıtlaSil
  25. Sevgili Ata'ya geçmiş olsun. Dilerim bundan sonraki yıllar sorunsuz atlatır baharı ve eski rahatsızlıklardan eser kalmaz.

    YanıtlaSil
  26. Duyarlılığınız için teşekkürler. İzin verirseniz bu yazıyı kopyalayıp sizin adınızı da vererek kendi sayfamda yayınlamak istiyorum. akrepburcu58.blogcu.com

    YanıtlaSil
  27. akrepburcu tabii ki alabilirsin...ben de seni ıspanaklı bloglara yazarım:))

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...