5.04.2009

KIYMALI ERİŞTE

Selamlar...Erişteyi bir başka severim...Nedense marketten aldığımız eriştelerin tadı çok güzel olmuyor..Bu erişteleri canım annem kargoyla göndermiş.Ben de hemen pişirdim.
Üzerine de soğan,kıyma ve domatesi kavurarak hazırladığım sosu ekledim.Harika oldu..
Bu arada annemi görmeyeli de 6 ay oldu.Onu çok özledim.Geçen hafta gelecekti ama son anda rahatsızlanıp gelemedi.Annemin gelmesini ve şımarık küçük kız moduna geçmeyi istiyorum.Bunları yazarken de annesini kaybetmiş arkadaşlarım varsa beni affetmelerini diliyorum.Ama gerçekten çoook özledim..
Sevgiler hepinize...Sevdiklerinizle kalın:)

32 yorum :

  1. El emeği başka olur lezzetiyle kokusuyla daha özeldir. Ben de bayılırım erişteye hele de cevizlisine , kıymalı hiç yemedim ama çok nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Eriştenin tadını seviyorum. Hele ki annelerin gönderdikleri daha da tatlı olur:) Ellerine sağlık:) Umarım annen iyileşmiştir.

    YanıtlaSil
  3. Söylemesi ayıp,daha bugün erişte yedim..:))

    Bu arada annene çabucak kavuşup minik kız moduna geçmen dileğiyle Derya..:))

    YanıtlaSil
  4. anne eriştesi gibi olurmu hiçbirşey?
    olmuyor..
    benimde anneciğim bu gidişimde verdi,bitmesin diye korka korka kullanıyorum.
    ellerine sağlık seninde anneciğininde..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Anne kokulu erişteyi hazırladığın için eline koluna sağlık ve afiyet olsun.Annenede sağlıklı ömürler versin Allah. sıcacık sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. canim ellerine saglik cok istah acici görünüyor bu arada ´ben de 2 aydir annemi görmüyorum cok ama cok özledim...

    YanıtlaSil
  7. ÇOK SEVERİM ERİŞTEYİ ELLERİNE SAĞLIK CANIM MÜKEMMEL GÖRÜNÜYOR...SEVGİLERİMLE..

    YanıtlaSil
  8. En kısa zamanda buluşmanız dileğiyle.Erişte nefis olmuş...Hımmmm

    YanıtlaSil
  9. Hazır erişteleri bende pek sevmem. Ev yapımı gibi olmuyor. Benim de canım anneciğim yapmıştı geçen sene. Hala onu tüketiyoruz. Ah şu anneler de olmasa... napardık bilmiyorum. Yazını okuyunca bende annemi çok özlediğimi farkettim valla. Keşke burada olsa. Fakat benimki ancak ağustos ayında türkiyeye gelecek. Ancak ozaman görebilirim. Güzel ve bol tarifli bir hafta diliyorum arkadaşım.

    YanıtlaSil
  10. Rabbim seni tez annene kavustursun ve sifa versin ins. Annenin yaninda ne yasta olursan ol halandir onun kucuk evladisin.. :) Eriste de istah acici duruyor. Pek guzel olur yanina da yogurt filan.. ohh.. guzel bir hafta diliyorum. medinem

    YanıtlaSil
  11. canım benim..Allah kavuştursun inşallah acil şifalar dilerim.anne eli değdiyse bu eriştenin tadına tabiki doyum olmaz. bizim buradada evden kesilir erişte..ve nefis olur.ellerine ve annenin emeklerine sağlık..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  12. MERHABA CANIM ÖDÜLÜNÜ ALIRMISIN

    YanıtlaSil
  13. eriştenin her türlüsünü severim..kıymalı ,cevizli peynirli,tereyağlı,salçalı...farketmez yani..annenin ellerine sağlık ..sanada afiyet olsun cnm..sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. benim anneciğimde köy yumurtasından alır ve oğluma özel makarna keser( biz ev makarnası diyoruz buna )ve önce biraz kavurup sonra suyunu koyarız vede süzmeden pişer ..üstünede ceviz ofofffof yemede ...

    YanıtlaSil
  15. benimde eşimin anneannesi yapar ve gönderir erişteyi.Allah ona uzun ve saglıklı ömürler versin.bizde afiyetle yeriz.kıymalı hiç denememiştim.

    YanıtlaSil
  16. CANIM MERHABA ERİŞTEYİ BÖYLE HİÇ DENEMEMİŞTİM.AKLIMDA OLSUN BİRDAHAKİ SEFERE İNŞALLAH DENEMEK İSTERİM.BU ARADA ANNELER ÖZLENMEZMİ.ONLAR BİZİM CANIMIZ.İNŞALLAH SENDE BİRAN ÖNCE ANNECİĞİNE KAVUŞURSUN..ÖPÜYORUM.KEKCAFE

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.Annene biran önce kavuşman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  18. canım yeni bloğun hayırlı olsun bende blogcudan çok şikayetçiyim heralde bende butarafa gelicem.blokcuyu keyifle takip ediyordum,bundan sonra buradan da seni takip etmek keyif verecek :)

    YanıtlaSil
  19. Mmm nefis gözüküyor. Bizde eristemizi kendimiz yapiyoruz, dedigin gibi marketten hazir olanlar güzel olmuyor. Araniza yeni katildim, benim sayfamada beklerim :))

    YanıtlaSil
  20. bende çok aseverim ev yapımı erişteyi .anneciğim de her sene yapar.elleri dert görmesin anneciğinin.afiyet olsun

    YanıtlaSil
  21. evde yapıla erişteyi okadar çok seviyorum ki ellerine sağlık mis gibi koktu burnuma

    YanıtlaSil
  22. ellerine saglık erişteyede bayılırım fatoca

    YanıtlaSil
  23. canım ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  24. erişteniz güzel olmuş ev yapımı herkese afiyet olsun

    YanıtlaSil
  25. ev eristesinin kokuus ayri tabiki.
    Insallah anne ne detez vakite kavusursun.Bende annemi gormeyeli 7 ay gecmis.

    YanıtlaSil
  26. Selam bende ödülün var , kabul edersen. Öptüm:)

    YanıtlaSil
  27. Senin icin alti ay belki uzundur ama ben ya senede yada iki senede bir goruyorum.Allah'tan su msn ler kameralar cikti yoksa cildirirdim herhalde.
    Annen gelsin de benim yerime de opersin ellerinden, Hem bize belki anne yemekleri de yapar.
    Ben de eristenin ev yapimina bayiliyorum hicbirseye degismem ama sade olacak.

    YanıtlaSil
  28. GÜNLERDİR BİLGİSAYARIMDA BİR SORUN VAR 3-EN FAZLA 4 KİŞİYE YORUM YAZDIKTAN SONRA KİTLENİYOR AÇIP KAPADIĞIM ANDA BİLE AYNI SORUN:8 BU YÜZDEN ÖZÜR DİLİYORUM HEP GEÇ KALIYORUM BU DURUM BENİ ÜZÜYOR:(
    ERİŞTEYE GELİNCEDE GÜZEL ANNEM BANADA GÖNDERMİŞ TABİ KARGOYLA DEĞİL:) SENİN VE GÜZEL ANNENİN ELLERİNE SAĞLIK CANIM AFİYET OLSUN SİZLERE....

    YanıtlaSil
  29. OYANINMUTFAGI7/4/09 00:46

    IYI GECELER BIR KAC GUNDUR YOGUNDUM UGRAYAMADIM BIR UGRAYIP HAL HATIR SORAYIM DEDIM

    YanıtlaSil
  30. ev eriştesi gibi yoktur..
    hele anne eli değmişse..
    afiyetler olsun.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  31. selam canım-tesekkür ederim-tabiyki ankaraya geldiğinizde görüşürüz hatta toplantı yoksa denk gelmese bile burdan haber vermeniz yeterli karsılaşmak için fırsat bulurum-seviyle kal canım yeni siten hayırlı olsun canım-bu arada oglusun naasıl öpüyorum canım ..
    www.yemekkahvekokusu.blogcu.com
    www.sevgisunumu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  32. selamlar,

    bana da erişteyi kayınvalidem yollar sağolsun. hemşehri sayılırsınız. ben de bandırma geliniyim:)) hayatımda gördüğüm en ince ve özenli kesilmiş erişteleri erdek ve bandırma'da görmüştüm ilk defa.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...