3.04.2009

POSTA KUTUSU

Hepinize selamlar...Yaklaşık 6 aydır postaneye posta kutusu kiralamak için gidiyorum.Zaten az sayıda olduğu için bir türlü boş bulamamıştım.Bugün benden bıkan PTT çalışanlarından biri beni geçerken görüp müjdeyi verdi..
Burada mektuplar elime geç ulaşıyor.Postacı bizim siteye haftada bir kez uğruyor,bir de mektupları posta kutusuna atmaya gerek görmediğinden yerlerden zarf topluyoruz.
Bursa 'da üniversitede okurken de Heykel'deki büyük postanede vardı bir posta kutum.Ne büyük heyecanla gider açardım.Öyle de çok giderdim ki bir süre sonra oradakilere mektup yerleştirmekte yardım etmeye başlamıştım.
İşte böyle arkadaşlar...Biriki arkadaşım adresimi sormuştu.Onların dışında, Derya'ya iki satır da ben birşeyler yazayım diyenler varsa seve seve okur,seve seve yanıtlarım..
Sevgilerrrrr.....
(Bu arada düşünenler için bir ek yapayım;yıllık ücreti 3 YTL..)
NOT:ANKARA'YA TAŞINDIĞIMDAN PK. ADRESİNİ YAYINDAN KALDIRDIM....

36 yorum :

  1. o postacılardan burdada var dediğin gibi bazen başka kutulardan topluyoruz.İyi fikir enazından postalar garantiye alınmış olur.Bu arada yolun bursa ya düşerse beklerim canım sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çokmu postan geliyor arkadaşım :))farklı olsa gerekk hiç posta kutum olmadı inş o posta kutundan hep sevinç haberleri alırsın hayırlı gecelerr

    YanıtlaSil
  3. Allah'ım;Acizlikten,Fakirlikden, Tembellikden,Cimrilikden,Kabir azabından, Hilekar dostdan,Ağlamayan gözden, Ürpermeyen kalpden SANA SIĞINIRIM.HAYIRLI CUMALAR HAYIRLI GECELER CANIM..

    YanıtlaSil
  4. sevgili HAVVANUR...Bütün ailem,akrabalarım ve arkadaşlarım başka şehirlerde ....eee bir de sadık dostumuz banka ekstrelerimiz var:))

    YanıtlaSil
  5. Ayla yolumun oraya düşmesi mümkün..Hatta İkea ya gelme gibi bir fikrimiz var..bakalım..

    YanıtlaSil
  6. SEVGİLİ DERYACIM,KÖSTEBEK PASTANIN ÖLÇÜLERİNİ SORMUŞSUN BU ÖLÇÜ MİDİ FIRIN TEPSİSİNE DENK GELİYOR AYRICA BU BALIKESİR MERKEZDEN SANA GELEN BİR MEKTUP YAZIMIN DEVAMINDA SİZİN ORALARDA HAVALAR NASIL DİYE DEVAM EDİYORMUŞUM, AAAH MAZİ!HAYIRLI CUMALAR SEVGİLER

    YanıtlaSil
  7. ne guzel bir fikir
    belki bir gun cokkk uzaklardan bir kartda ala bilrisiniz kim bilir :))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş bence, hem de çok romantik. Akrabalarının arkadaşlarının dışında belki eşinden bile mektup falan alırsın:D Amerikan filmelrindeki gibi:)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar, “hediyeleşmek” üzerine güzel bir etkinliğimiz var. Sizin de katılmanızı arzu ederim, ayrıntılar sayfamda. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. BENİM HİÇ POSTA KUDUM OLMADI:((( İLGİNÇ...:) BU ARADA GÖBEK BAĞINADA ÇOK GÜLDÜM :).. ADRES İÇİN TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  11. Postakutun hayırlı olsun arkadaşım. İLk okuduğumda şaşırdım aslında ama, çok mektup geliyorsa da mantıklı tabii. Bol bol güzel haberler alman dileğiyle canım.

    YanıtlaSil
  12. Posta kutuna daima guzel haberler gelsin ins. Seni mutlu eylesin... Hayirli cumalar canim... Selamlar, medinem

    YanıtlaSil
  13. Güle güle kullan posta kutunu.İyi,güzel mektuplar alman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  14. Hiç posta kutum omadı..Hatta artık hç yazılı mektubumda yok :(
    çok seviyorum, çook özlüyorum aslında mektupları..çok güzel bir fikir.

    YanıtlaSil
  15. ah deryacığım bana bol bol mektup aldıgım günleri anımsattın..üniversiteyken diğer illerde olan lise arkadaşlarımla mektuplaşırdık...
    gurbet ellerde herşeye haster kaldık,hele ki benim gibi kağıt kokusunu,renkli kalemleri seven biri için ne zor...
    hiç boş kalmasın,güzel haberler getirsin sana postacı.
    bu arada aklıma geldi yazmassam çatlarım,çocukken favori şarkımızdı bak postacı geliyor selam veriyor:))

    YanıtlaSil
  16. bol bol mektup alman dılegı ile sevgıler :)

    YanıtlaSil
  17. hep gidipte senin gibi eli boş dönenlerdenim bende derya.en sonunda vazgeçtim zaten.mektup almak ve içindekileri heyecanla okumak muhteşem bir duygu.sana yazmayı isterim ama.not ettim adresini.sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Posta kutun hayırlı olsun canım. Bizim bütün akrabalar arkadaşlar İstanbul'da olduğu için bize hiç mektup gelmez.

    YanıtlaSil
  19. iyi bir fikir valla hayirli olsun

    YanıtlaSil
  20. ne güzel .ilk fırsatta yazıcam ...

    YanıtlaSil
  21. Derya belki bir gün o posta kutusunu açarsınız ve şişeyle yolladığınız Ata'nın göbekbağı çıkar içinden..:))

    Umutsuz olmuyor dünya,Allah güzel haberlerle doldursun Posta kutunuzu...

    Hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  22. arkadaşım bu gün blogunu iyice inceledim oğlunla yaşadıkların çok etkiledi beni yazının yarısında kaldım okuyamadım.senin kadar olmasada bende yaşadım.büyük oğlum acillerde antibiyotiklerle büyüdü.hala uğraşıyoruz ama allah halimi gördü kolaykolay hastalanmayan bir evlat daha verdi.allah beterinden korusun diyorum.baktım çok şirin benziyolar sanki:)geçmiş olsun diyelim geçsin..

    YanıtlaSil
  23. posta kutusuna selamlar bıraktım ...

    YanıtlaSil
  24. canım ne kadar güzel bir fikir.unuttuğumuz duyguları tekrar seninle yaşamaya başlayabiliriz.seni gerçekten daha yakından tanımak isterim.sen benim blogcudaki ilk misafirim ve arkadaşımsın.o sıcaklığın beni öyle etkilemiştiki ilk senden aldığım güzel olmuş yorumu beni havalara uçutmuştu.yani sözün kısası senin yerin bu sanal alemde farklı.birgün sana bir kart yada mektup göndermek isterim .sevgiler canım.kekcafe

    YanıtlaSil
  25. Ne güzell.hiçbirşey değill..

    YanıtlaSil
  26. HAYIRLI OLSUN DERYACIM,HOŞUMA GİTTİ BU POSTA KUTUSU OLAYI ,NE GÜZEL BİR İZMET ,FİYATI UYGUNMUŞ...

    YanıtlaSil
  27. İnsanın posta kutusu olması güzel bir şey, bol bol güzel mektup alman dileğiyle sevgili Derya!

    YanıtlaSil
  28. Hayırlı olsun!
    Hep hayırlı haberlerle açarsın posta kutunu inşALLAH..
    Hayırlı hafta sonları

    YanıtlaSil
  29. Erdek sevdiğim yerlerden birisidir
    Senelerce EREN MOTEL'de kaldık
    Heryerini bilirim
    Çarşı içinde yukarıdaki pazarıma kadar PTT yide biliyorum
    İyi olmuş canım sevindim senin için
    Ücretide bayağı iyiymiş
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  30. Adresini bende aldım canım.iyi hafta sonları diliyor kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  31. Derya cığım,
    Bizim posta kutularına yıllardır, fatura ve broşürden başka hiç bir şey gelmediği için hiç aklıma gelmemişti böyle bir düşünce, ama düşündükçe ne hoş dedim,inşallah hep güzel haberler gelir..

    YanıtlaSil
  32. arkadaşım bu posta kutusunun üzerindeki adres sanamı ait yani sana mektup yazmak istesem bu kutunun üzerindeki adrese mi yazıcam,merak ettim,belki birgün bir kart veya bir mektup göndermek isterim.sevgiler

    YanıtlaSil
  33. guzel ablacim, bisey merak ettim. sen niye ozel ptt'den kocaman bir posta kutusu kiraladin? biseylermi yapip satiyorsun? cok merak ettim.

    YanıtlaSil
  34. posta kutusu olayı bana çok ilginç geldi :)) ama gerçekten iyi etmişsin bir ara bende düşündüm aslında ;)

    YanıtlaSil
  35. www.yapraksarma.blogcu.com8/4/09 22:21

    canım harika bir fikir posta kutusu kiralamak.çok beğendim..canım kitap ayıracında süper..harika örgüler yapmışsın..canım bloguna girene kadar akla karayı seçtim.sürekli bööö diye bir reklam çıktı delirtti beni.sevgiler

    YanıtlaSil
  36. süpermiş derya :)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...