14.04.2009

SARI ŞEKERİM VE MİM

Merhabaaaaa.....Bugünlerde mutfağa girip te çok farklı
denemeler yapmadığım için tarifsiz geçen bir dönem oldu.Ama olsun,bu benim bloğum olduğuna göre yaptığım herşeyi paylaşabilirim.
İşte sonunda ilmek kaçırmadan,düzgün bir yüz ifadesi vererek,saçlarını da yapmayı öğrenerek yaptığım ilk bebeğimle karşınızdayım...Artık eve misafir gelen küçük kızların canı sıkılmayacak:))
Bugünlerde dışarıda koşuşturmalarım var.O yüzden ziyaretlerimi de aksattım ama birkaç gün içinde normale dönecek..
Sevgili Şehnaz 'bize kendini anlat' demiş.Gelmişken ona da cevap vereyim.

  • Uludağ Ün.İşletme blm. mezunuyum.Yaklaşık 5 yıllık bir iş hayatının ardından Ata'nın doğumu ve takip gerektiren bir durumunun olması,ailelerimizden çok uzakta olduğumuzdan kimselere emanet edecek durumda olmamam ve eşimin sürekli şehir değiştirmesini gerektiren bir işi olması nedeniyle zor kabul etsem de kadrolu ev hanımlığına geçtim.
  • Okumayı,gezmeyi,şiir yazmayı çok severim.
  • Aklıma taktığım herşeyin hemen olmasını isterim.
  • Güleryüzlüyümdür,herkesin iyi olduğunu düşünürüm.Yalnız en başta hoşlanmadığım bir insanla da bir daha görüşmek istemem.
  • İnsanlara olabildiğince şans tanırım.Ama öyle bir noktam vardır ki işte orada kim olursa olsun silerim.
  • Sabırlıyımdır...Bir işi en iyisini yapana kadar denerim...Bir yere giderken çok çabuk hazırlanırım,randevu saatimi dakika kaçırmam.Ama nedense arkadaşlarla sözleştiğimizde tam saatinde gelen olmaz:))
  • Duygusalımdır...Sakinimdir...Ama huzurumu bozmaya çalışan olursa da tırnaklarımı çıkarmaktan çekinmem......

Bu arada ödül konusundaki destek ve dilekleriniz için teşekkürler..Tabii ki sonucu paylaşırım.Şu an sadece kendi oyumu görebiliyorum.Diğerlerini yazmıyorlar.Bloğumla ilgili güzel bir anı olacak...Ama yenilgiyle çıkarsam istifa etmeyeceğim,ona göre:))

Hepinize güzel günler.....

31 yorum :

  1. amigurumi de iyice ilerledin canım..çok şirin olmuş..ellerine sağlık..ben de büyük bir bebek yapmak istiyorum ama elim gitmiyor örmeye :)

    YanıtlaSil
  2. sarı şekerin harika olmuş.seni daha da yakından tanıdım.bende bu güce cevaplayacağım bu mimim.bende mimlenmiştim.ama bir üşengeçlik var üstümde.
    sağlıcakla kal .öpüyorum seni ve atayı...

    YanıtlaSil
  3. başarılar diliyorum arkadaşım ve kocaman sevgilerimi bırakıyorum...

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım ben bu sarı şekere emegine salık arkadaşım. kadrolu ev hanımlıgı kaderimiz olmuş desene.

    YanıtlaSil
  5. seni tanımak güzel arkadaşım,paylaştığın için teşekkürler.bebeğin çok güzel omluş.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. ÇOK ŞEKER OLMUŞ BENDE ÇOK YAPMAK İSTİYORUM.. BENDE YEMEK YAPAMIYORUM TATLI FİLAN HELE HİÇ BEBİŞKOM İZİN VERMİYOR MİDEM BULANIYOR MUTFAĞA GİRİNCE:)

    YanıtlaSil
  7. blog ödüllerinde sana oy vermek için girdim ama epostamıda yazmama rağmen kabul edilmiyor çok üzgünüm ...:(

    YanıtlaSil
  8. canım mim için teşekkürler.oetak yanlarımız çokmuş.saat konusunda bende çok hassasım.ayrıva bu bebeğinde harika olmuş.sevgiler.kekcafe

    YanıtlaSil
  9. Sarı Şeker çok şeker olmuş Derya..:))

    Ata'yı yalnız bırakmamakla çok doğru bir karar almışsın..Bazıları iş hayatı uğruna can evlatlarını bilmem nerelere bırakıyorlar...İnsanın imkanı varsa çocuğunun yanından ayrılmamalı bence...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Derya bişey sorucam ödül hakkında.."Şu an sadece kendi oyumu görebiliyorum" diyorsun..Yani Oyun bir tane mi ? Benim verdiğim oyu göremiyor musun ?

    Çünkü ben de bana verilen oyların hepsini göremiyorum,zannedersem dün iki arkadaş oyunu benden yana kullanmış ama benim puanlar olduğu gibi duruyor,sen de demi öyle ?

    YanıtlaSil
  11. deryacığım ellerine sağlık sarışeker çok güzel olmuş bence bu bebeği çocukların eline verip te ziyan etme(ama bana verebilirsin mesela hehehe)sevgiyle kal canım

    YanıtlaSil
  12. sarı şeker çok tatlı olmuş, sana başarılar diliyorumm..

    YanıtlaSil
  13. Bu bebeğe bayıldım :)Ellerine sağlık canım!
    yarışmadada başarılar diliyorum tekrar canım.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Sarı şeker yakışmış.Seni tanıdığıma memnun oldum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. canım çok güzel olmuş
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. Bayılıyorum senin örgü bebeklerine, sünger bob favorim:)

    YanıtlaSil
  17. deryacim bizleri o güzel tariflerinden mahrum etme sakin :) bu arada bilmediim yönlerini de ögrenmis oldum ayricaaaaa bütün ödüllere layiksin arkadasim ilk defa sahsen tanimadigim bir insani bu kadar cok seviyorum

    YanıtlaSil
  18. Sitenizi yeni keşfettim ve çok beğendim.Ellerinize ,emeğinize sağlık.Ben de beklerim.SEvgiler...

    YanıtlaSil
  19. canım çook güzel olmuş nerelerdesin sen bakim:)))

    YanıtlaSil
  20. OYUMU SANA VERDİM BENDE YARIŞMADAYIM:)BAŞARILAR:)

    YanıtlaSil
  21. merhabalar oyuncak örgü konusunda baya yol katettin tebrik ederim sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  22. CANIM BU MİMLERİ SEVİYORUM ARKADAŞLARIMIZI DAHA YAKINDAN TANIMA FIRSATI BULUYORUZ BENİM BU ÖRGÜDEN YAPTIĞIM TAVŞANDA EKSİLTMELERDE ARADA BOŞLUK KALIYOR ÇOK CANIMI SIKTI HALA GÖZLERİNİ YAPMADIM KOYDUM KENARA SANIRIM BENLİK BİR İŞ DEĞİL GÜZEL OLDU ŞİMDİ SENİN BU BEBEĞİ GÖRÜNCE KALK KISS SENDE YAP DİYORUM KENDİME AMA YEMİYOR::))) BECEREMEDİM BEN BU İŞİ SENİN ANLIYACAĞIN...:(

    YanıtlaSil
  23. Eline sağlık canım çok güzel olmuş
    elişi hazırlamak revaçta bakıyorum
    desen zorluğunda çıtayıda yükseltmişsin:)bir de deryacım benim oy kullanmamda sorun yaşamıştım daha önce belirttiğim gibi o benden değil sistemden imiş
    hala çözülmedi ama çareler tükenmez hemen oğlumu kayıt yaptırıp bir oy sana geldi şimdi ailemizin diğer fertlerinde sıra
    bu günlerde biraz işlerim var bir kaç gün içinde hazırdır işallah.
    sıcacık sevgilerimi gönderiyorum..

    YanıtlaSil
  24. Canım arkadaşım böö için kolay gelsin inş kazanırsın..
    Mim in vesilesiyle kendinden bahsetmişsin randevulara geç kalmama konusunda bende senin gibi duyarlıyım ama nedense arkadaşlarım bu konuda o kadar duyarlı değil :)
    Genelde bende birini baştan sevmsem hep öyle gider ...
    Canım öpüyorum seni kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  25. Canım arkadaşım böö için kolay gelsin inş kazanırsın..
    Mim in vesilesiyle kendinden bahsetmişsin randevulara geç kalmama konusunda bende senin gibi duyarlıyım ama nedense arkadaşlarım bu konuda o kadar duyarlı değil :)
    Genelde bende birini baştan sevmsem hep öyle gider ...
    Canım öpüyorum seni kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  26. canım benim aynı olay bende de var.bende oglumu kimselere teslim edemedigim için evdeyim.yani ev hanımlıgı yapıyorum.ama pişman degilim oglumun büyüdügü her ana şahit oluyorum.

    YanıtlaSil
  27. ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  28. oyaninmutfagi16/4/09 00:59

    sari sekerini sevsinler harika olmus

    YanıtlaSil
  29. merhabalar
    desteğinizi bekliyoruz

    Y VERİLECEK SİTELER

    aliayvaz production adlı sitemi destekleyin OY VER http://2009.blogodulleri.com/blog/ali-ayvaz-production


    Blog Devri Adlı sitemi destekleyin OY VER http://2009.blogodulleri.com/blog/blog-devri-network
    Halet-i Ruhiyye Adlı adlı sitemi destekleyin OY VER http://2009.blogodulleri.com/blog/halet-i-ruhiyye
    Eş dost kim varsa bize oy vermeye davet edin. Gerekirse yardım edin. Sonra güzel birşey yapmanın huzuruyla sevinin. Hepsi bu.

    YanıtlaSil
  30. ÇOK GÜZEL OLMUŞ CANIM...ELLERİNE SAĞLIK...GÖRÜNTÜ MÜKEMMEL... GÜZEL BİR HAFTA SONU DİLİYORUM...
    İNŞALLAH KAZANIRSIN...

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...