10.04.2009

SÜNGER BOB VE MİM

İyi akşamlaaarrr....İşte tam bir sünger bob hastası olan oğlumdan gizli gizli ördüğüm ve bugün nihayet bitirebildiğim son çalışmam:)Beğenilerinize sunuyorum.Yine model anlatımını sevgili Betül'den aldım.Bazı yerlerini kolayıma geldiği gibi yaptım.Eh işte ,en azından oğlum beğendi.Sadece 'biraz fazla dişlek olmuş'dedi ama idare edecek artık...
Bu arada sevgili Nükhet'in 'en sevdiğiniz köşe' mimine cevap olarak ta gramafonu uygun buldum.Eşimin babaannesine ait olan 'sahibinin sesi' markalı bu gramafonun o çok güzel plaklarını dinlemek bana ayrı bir huzur veriyor..Bazen de tango plaklarıyla evin içinde tango da yapıyoruz :)
Son olarak can sıkıntım geçti mi diye merak eden varsa,geçmek zorunda kaldı diyebilirim.Çünkü
o yazıyı yazdığım gün Ata'yı henüz geçmemiş olan fakat hızını arttıran öksürüğü için doktora götürdük.Malum polenler çıkmaya başladı,üsüne okulunda da boya badana yapıyorlar.Hafiften ciğerler alarm vermeye başlamış.O yüzden 2 gün okula yine gönderemedim.Ama genel durumu iyi.Şuan çok sıkıntılı bir durum yok.
Hepinize iyi hafta sonları diliyorum...Sevgiyle ve neşeyle kalın....

23 yorum :

  1. deryacığım ellerine sağlık sünger bob güzel olmuş sen bu işi epey ilerletmişsin,ayrıca gramofon köşeni kıskanmadım desem yalan olur nostaljiyi çok seviyorum,sevgiler

    YanıtlaSil
  2. sünger bob şahane,emeğine sağlık..ama daha çok beni bu kıraçın şarkısı mahvetti..özlemişim..

    YanıtlaSil
  3. iyi akşamlar deryacım,sen bu işi baya güzel becerdin.gerçekten tebrikler.bende el işlerine meraklıyım ama serninkiler biraz sabır işi. ben biraz daha kolaycıyım.çok güzel olmuş canım.sevgiler.kekcafe

    YanıtlaSil
  4. kıs derya seni bu amigurumi umarım dogru yazmışımdır:))örgü oyuncaklar bozdu ör örrr nereye kadar blogu güncellemeyi unutcan kıss:))ama çok beceriyosunn sünger pop süperr ata dişlek demiş ama zaten dişlek bu sünger bop

    YanıtlaSil
  5. sünger boba ben de bu yaşımda bayılıyorum. çok güzel yapmışsın, bu kadar benzetmek çok zahmet çok emek ister, tebrik ederim emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Canım vallahi kaptın bu oyuncak işini sen çok güzel olmuş emegine salık .oluşada çok çok geçmişler olsun mutlu hafta sonları kocaman öpücükler.

    YanıtlaSil
  7. ellerinie sağlık süper olmuş

    YanıtlaSil
  8. sevgiler hayırlı hafta sonları canım iyi geceler ayrıca çok şeker olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  9. Derya'cım harikasın !
    ya ne diyeyim, nasıl yapıyorsun desem asla aklım ermez, yapamam anlatsanda...
    Öğrenip bende kızıma çilek kız yapsam keşke..ama maalesef umut vaadetmiyorum bu konuda.Ellerine kollarına sağlık canım.
    Atacığım güçlü bir delikanlıdır eminim. Biz geçen sene o inatçı öksürükte kızıma Zaditen kullanmıştık.Evde zaten herşey astımlıya göre, yemeklerimizde,polenlere de ilaçla karşı koyuyorum.Acil şifalar diliyorum.Ama senin sevgin yeter ilaç niyetine :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Hahh şimdi açıldı panel..:))

    İyi geceler Derya...Ata'ya acil şifalar diliyorum,Sünger Bop'a hayır diyecek çocuk henüz tanımadım herkes onu seviyor ve itiraf ediyorum ben bile zaman zaman hala bakarım...
    Güzel tercih yapmışsın,sevimli olmuş..:))

    YanıtlaSil
  11. Bu arada yazmayı unuttum,seni mimledim..:))

    YanıtlaSil
  12. canım tebrik ediyorum.çok başarılı olmuş.nasıl gizledin oğluştan.harikasın.gramofonuna da ayrıca bayıldım.geçmiş olsun ve çok güzel bir haftasonu dilerim

    YanıtlaSil
  13. deryacım ellerine sağlık güzel olmuş ata ya da geçmiş olsun canım işallah sorunsuz atlatır bu günleri
    .mutlu hafta sonları diliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. arkadaşaım bu ne maharet kıskandım seni çok şık olmuş ellerine sağlık. sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. deryacım sana her fırsatta söylüyorum canım her zaman gelebilirsin istanbula ne sofralar hazırlarız birlikte:))iyi hafta sonları diliyorum.sıcacık sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. Cok guzle bir Sponge bob olmus ya bende cok severim biliyormusnuz Sponge bob u seyrederim hep:)

    YanıtlaSil
  17. oluşuna geçmiş olsun ..gramofonunada iyi bak ...şimdi kalmadı böyleleri..

    YanıtlaSil
  18. Yemek kategorisinde sana oyumu verdim Derya...Kazanırsan bana da bir tane Sünger Bop'dan dikersin artık...:))

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Muhtesem olmus bu Bob ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil
  20. benim kızım da fanatik hayranı sünger bobun... çok güzel olmuş. oğlun iyi günlerde kullansın, oynasın. emeklerine sağlık canım. ayrıca yarışmada da başarılar diliyorum. iyi haftalar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. Canim ellerine saglik sunger Bob cok sirin olmus, cok guzel seyeler yapiyorsun, imreniyorum dogrusu,
    Oglusuna cok gecmis olsun, umarim daha da iyi olur :-)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  22. ay benim kızımda bayılıyor bu sünger bob'a ellerine sağlık pek şeker olmuş bendemi denesem acaba :))

    YanıtlaSil
  23. selamlar.sünger bobu bende çok severim ama ne yazıkki böyle bir becerim yok.keşke benimde böyle bir oyuncağım olsaydı:(

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...