20.04.2009

YARINA ERTELENMİŞ BUGÜN.....

Bazen anlatılamayan ya da insanın kendisinin de anlayamadığı tuhaf zamanlar vardır.Güneş aynı doğar ama insanın içi aynı şekilde aydınlanmaz.Tepede bir karamsar bulut dolanır durur.
Bunun nedeni belki 20 gün içinde geliverecek çok önemli bir haberin bekleyişidir.Belki daha iki ay önce eşini kaybeden 30 yaşındaki bir anne ve oğlunun buğulu gözleriyle hergün karşılaşıyor olmaktandır..Belki özlemlerin yüreğimi sıkıştırmasındandır...Bilmiyorum...Kendime ait zamanlar istiyorum.Hiçbirşey yapmadan bangır bangır müzik dinlemek...Herşey yarına kalsın istiyorum.Bugünü durdurayım!!!!Durmuyor yine de ...İşte bir kahvaltıyla başlıyor gün....
Birileri günü durdurmak yerine elişi yapıp Bandırma 'da bir sergi açmış...
Acaba fotoğraf çekerken model çaldığımı mı düşünmüşlerdir ???
Ben oturup dururken balıkçı motorları ardarda balığa çıktılar....
Amatör balıkçılar da kıyıdaydı....
' bir çift güvercin havalansa
yanık yanık koksa karanfil.....'
Sonra gün bitti......
Bana gönül koymayın ne olur....Yazacaklarım,mimlerim,ziyaretlerim birikti.Herşeyden önemlisi aklımda çok güzel bir proje var.Onu hayata geçirmek istiyorum....Sadece biraz zaman....

28 yorum :

  1. INs. gerceklestirirsin... sevgiler, medinem

    YanıtlaSil
  2. Ne oldu arkadaşım san bu ne efkar
    Dağıt üzerindeki bulutları çiçek böcek güneş erdek daha ne olsun sağlık olsun yeter

    YanıtlaSil
  3. zamanı durdurmak mümkün olsa:))
    dolu dolu yaşamak lazım tıpkı bu resimlerde yaşanılanların anlatıldığı gibi

    YanıtlaSil
  4. Al benden de o kadar.
    Ama sen durgunlasma biz senin hergun yeni bir postunla gormeye alismistik.Sen duraklarsan ben nasil olurum acaba diye dusundum de yok yok , ne projen varsa cabuk bitir gozunu seveyim.

    YanıtlaSil
  5. Blog Ödülleri 2009, Windows Live Spaces alanında en iyisi olduğumu düşünüyor, değerli oyunuzu bekliyorum, işte oy vermek için link: http://2009.blogodulleri.com/blog/leothemaster-spaces

    Not: Üye olmayanlar önce üye olup, üye oldukları mail adresini doğrulamak zorunda!

    YanıtlaSil
  6. bazen iciniin sesini dinlemesidegerek insana, diledigin hersey gonlunce olsun, isteklerinde seninle birlikte...

    YanıtlaSil
  7. pek gizemli posttu deryacım ya ama sen iyi olda bekleriz biz seni buraher şey gönlünce olur inşallah

    YanıtlaSil
  8. hayat her an istedigimiz gibi gitmese de, sanirim en buyuk ilac sabretmek ...

    YanıtlaSil
  9. Canım insan zaman zaman böyle hislere kapılabiliyor.Geçici olduğunu düşünüyorum.Ben seni takip ediyorum. blogunda gezinmek beni mutlu ediyor.Kenine bu konuda yüz verme,toparlanmaya çalış ve projeni bize biran önce tanıt..
    Sevgi ve sağlıkla kal

    YanıtlaSil
  10. herşeyi gönlünce yaşaman dilegiyle.

    YanıtlaSil
  11. yeni projelerini merakla bekliyorum,bu arada BÖ de yemek bölümünde oyum tabiiki sana ,şimdiden başarılar...

    YanıtlaSil
  12. canım zamanı durdurmak mümkün değil işte.harika kareler bunlar bayıldım.projeni çok merak ediyorum.bekliyoruz.
    bu arada güzel duaların ve geçmiş olsun dileklerinle yanımda olduğun için çok çok teşekkür ediyorum...
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  13. projeni merak ettim.büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum canım.

    YanıtlaSil
  14. herşey gönlünce olsun arkadaşım. hiçbirşey için keyfini bozma. arayıda fazla açma canım benim.

    YanıtlaSil
  15. bu müzikte seni anlatıyor sanki ..!!projen nedir???

    YanıtlaSil
  16. canım herşey gönlünce olsun.hayat iniş ve çıkışlarla zaman ise durmak bilmeyen bir hızla geçmekte.sevgiler kekcafe

    YanıtlaSil
  17. BAHAR YORGUNLUĞUMU VAR ÜZERİNDE? SENİ BİRAZ EFKARLI GÖRDÜM ARKADAŞIM...
    BOOOOŞŞŞŞŞŞVVVEEERR....
    HAYAT GÜZEL... HADİ UYAN VE ARAMIZA DÖN....ÖPTÜM CANIM...KOLAY GELSİN...

    YanıtlaSil
  18. slm canım projeni sabırsızlıkla bekliyorum keşke zamanı durdurabilsek ama malesef.bu nedenle zamanın kıymetini bilmek lazım fatoca

    YanıtlaSil
  19. cnm böyle yazılar yaz buda yeter bize.dilerim projeler kısa sürede hayata geçer.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  20. deryacığım bir şarkım var senin için,tam senlik..
    grup gündoğarkenindi yanlış hatırlamıyorsam..atina-istanbul-atina albümünde olabilir...
    "bu gün içimse bi sıkıntı var,sebebi belli,özledim seni
    bu gün içimde bişey oldu,
    bir tel vardı sanki o koptu,
    sen üzülmeeee
    havalardandırrrr"
    üzülme canım,havalardandır...;)

    YanıtlaSil
  21. canım iyi dileklerin için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  22. ah canımın içi!herkes neler yaşıyordur kim bilir ben de pek iyi durumda değilim bu aralar ki;kelin ilacı olsa başına sürer.
    yine de ayaktayız şükürler olsun.bendn sana kucak dolusu sevgiler yetmezse ikincisini de gönderirim ,canım benim.

    YanıtlaSil
  23. ZAMAN DURMUYORSA BİZİ KİM DURDURUYOR..........
    Bu sözü çok seviyorum.
    Bana bazı şeyler anımsattın.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  24. Umarim dilediklerin olur.

    23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Cocuk bayramin kutlu olsun, sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. "Güneş aynı doğar ama insanın içi aynı şekilde aydınlanmaz." diye yazmışsın ya...
    Bu cümleni taa içimin en uç köşesinde hissettim.
    "Sil baştan başlamak gerek bazen
    hayatı sıfırlamak" :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  26. oyaninmutfagi28/4/09 00:16

    iyi geceler nasilmis benim arkadasim ne isin varsa allah yardimcin olsun kolay gelsinoptum

    YanıtlaSil
  27. canım benim uzunca zamandır görüşemedik-umarım hersey yolundadır sevgilerimle

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...