16.12.2009

SİNANGİL İLE H.CEVİZİ AROMALI KEK

Selamlar.....Birçoğunuza gelen hediye Sinangil kolisi dün bana da ulaştı.Çeşit çeşit unlar,kekunlar,ekmek unları,çok şirin mutfak önlüğü ile dolu koliyi görünce önce hangisinden başlasam bilemedim. Sevgili oğlum,hindistan cevizi aromalı olanı seçti.O okuldayken hemen denedim.Ortaya süper bir koku eşliğinde,pamuk gibi dokusu olan,kabarık bir kek çıktı. Hatta bugün birbirinden bağımsız gelen üç ayrı misafirimin de lezzet testinden sonra olumlu ve tam not verildi.Oğlum şimdi içerde meyve suyu ile kekini afiyetle yiyor.Kesinlikle denemenizi öneririm. Bize bu koliyi gönderip deneme yapmamızı sağlayan SİNANGİL markasına teşekkürler.Çünkü bu şekilde olmasa,deneyen birisi önermese belki almak aklıma gelmezdi. Hepinize bol lezzetli ve keyifli günler.....

17 yorum :

  1. demek sen sinangillendin canım.bana da 1 ay önce gelmişti.tabii yapıp ta yemek yok mu.sonra gelsin kilolar.şaka bir yana ürünleri harika.
    seninde eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. NEFİS GÖRÜNÜYOR CANIM ELİNE SAĞLIK..

    YanıtlaSil
  3. Nefis olmuş,oğluşuna afiyet olsun... ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. canım ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor gerçekten..


    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Süper görünüyor, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine saglik cok guzel gorunuyor
    Sinangilin bizlere ulasmasi
    urun paketi yollamasi cok hos bir davranis...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Canım güle güle kullan unlarını kek nefis gözüküyor ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Görüntüsünden mükemmel bir kek olduğu belli. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. bende bi süre koliyi kıyıp kullanamadım:)sen döktürürsün şimdi bu unlarla hadi bakeeeeem

    YanıtlaSil
  10. sevgili kelebek güzelliği de orda işte ...tarifi bile üzerinde hazır yazıyor:))o yüzden çok çok pratik:))

    YanıtlaSil
  11. Deryacım
    özledim gerçekten seni tatlım :)
    unlarını güle güle iyi ve sağlıklı günlerde tüket canım.
    kocaman öpüyorum..bizede beklerim:))

    YanıtlaSil
  12. sponsorumuz oldu sinangil .bu gidişle bir diyetisyenın de sponsor olup bizi zayıflatması gerekecek ilerleyen günlerde:) saka 1 yana süper gorunuo cnm ellerine saglık:)

    YanıtlaSil
  13. miss gibi kokusu buralara kadar geldi ellerine sağlık cnm..sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. canim epeydir yoktun sende ben gormeyeli blogun falan degismis kekin cok guzel gorunuyor eline saglik bende gordum bir cok blogda ama dneme imkanim yok malesef sevgiler canim
    renklitatlar.blogcu

    YanıtlaSil
  15. MUTLU YILLAR DİLİYORUM. ÇOK SEVGİLER.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba arkadaşım..Kekin güzel kabarmış ve harika görünüyor.Ellerine sağlık canım..Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...