9.02.2010

AKŞAM OLDU KEÇELENDİM BEN YİNE.....

Posted by Picasa
Selamlar yeniden....Ankara'ya gittim geldim.Bu arada 30 Ocak'ta bloğumun 1. yılını doldurdum onu bile yazamadım.Çok yoğun işlerim vardı ki ayrıntıları ayrıca yazacağım.
Bu yoğunlukta yine de Ejderha Dövmeli Kız adlı kitabımı bitirdim.Ama ne yalan söyleyim,en son okuduğum KOLONİ den sonra biraz sönük kaldı.Ama yine de ilginç bir hikayesi var.
Şu sıralar Ankara'dan dayımın kütüphanesinden toparladığım kitaplara başladım.CASUS adlı romanı bitirdim.Oldukça güzeldi.Şimdi de ZAR ADAM serisine başlıyorum.Bitirince değerli görüşlerimi bildiririm:))
Bu fotoğraftaki ise el emeği göz nuru,keçeden üretilmiş USB KILIFI.....(Anahtarlıklarla yayınlamıştım ama ayrıca ne olduğunu belirtmemiştim.)Olur mu demeyin,oldu bile...Farklı bir desenle,mesela dudak figürü ile ruj kabı da olabilir...Hımmm bunu da denemeliyim bence...
Sevgiler hepinize.....

10 yorum :

  1. keçeden yapılan herşeye bayılıyorum.birde ben yapabilsem.güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Çok şık olmuş canım
    Ruj kabınıda merakla bekliyoruum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. canim benim cok hos gorunuyor emegine saglik guzelim ruj kilifinida merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba değerli arkadaşım...Bloğunun 1. yılını kutlarım....Allah sağlık sıhhat versin...:) Nice yıllara hepberaber inşallah...

    Sevgiyle kal,Karakartal'ada selamlar...:)

    YanıtlaSil
  5. şuan koloniye başladım bakalım nasıl gidecek

    YanıtlaSil
  6. Bloğunun yeni yaşı kutlu olsun...nice güzel paylaşımlara...

    keçe her türlü süs eşyasında kullanılıyor,nasılda güzel olmuş.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Nice yillara sihirli oklava!

    YanıtlaSil
  8. canım hoşgeldin tekrar bloguna nice yıllar diliyorum:)keçeler çok güzel gözüküyor buradan ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Derya'cım bu keçelerle harikalar yapmaya başladın :)
    çokta zevkli değil mi?
    ellerne, emeğine sağlık.
    bu arada senin bir posta kutun vardı hala duruyor mu?

    YanıtlaSil
  10. Zehracım duruyor...PK 49 ERDEK PTT ERDEK/BALIKESİR

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...