25.05.2010

İLLE DE ÇITIR OLSUN!

Merhabalar...
Çok küçük yaşlarımdan beri ille de çıtır çıtır kızartılmış patatesi severim.
O yüzden fritözle kızartılmışı da pek tercih etmem.
Şöyle ince ince doğranıp kızartılan taze patateslerde sonuç mükemmel olur.
Ama bunun dışında yine de yemem gerekirse tercihim Mc Donalds' tan yanadır.

Bu arada taşınma durumlarına gelirsek;evi toplamaya depodan başladık.
Varlığını unuttuğumuz ne çok eşyamız varmış.
'4 yıldır unuttuğumuza göre zaten işimize yaramıyordur' deyip tümüyle vedalaştık.
Ankara'ya taşındığımızda çok fazla eşyayla uğraşmaya hiç niyetim yok.
Oğlumun astımı yüzünden birçok toz toplayıcı objeyi çoktan hayatımızdan çıkarmıştık.
İnanın öyle de rahat oluyor ki..
Bazı evlerde eşya kalabalığından oturmaya,yaşamaya yer kalmadığını gördüğümde şaşırıp kalıyorum.
Evle ilgili felsefem;fonksiyonu olmayan eşyalardan kurtul!!!

ANKARA'DA ERYAMAN'da oturmayı düşünüyorum.Çünkü annem de orada.Yaşasın....Hala sevincim doruklarda:))
Neyse,ayrıntıları yazmaya devam ederim....

Geceniz güzel günlere ulaşsın.......

6 yorum :

  1. elimde bir kulah citir citir kulahta mc donalds patates varken inan yorum yazmak cok daha keyifli oluyor :) tasinma olayina gercekten cok sevindim gecenyil icinde kalmisti oysa simdi annenin yanibasina gitme hayali kuruyorsun .yazailarini merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. BENDE CITIR PATATESI COK SEVIYORUM ailecek hastasiyiz yani islerinde kolayliklar dilerim canim sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. aslında varya evimizdeki eşyalrın bize hizmet etmesi gerekirken bir yıgın eşya alarak biz eşyalara hizmet ediyoruz maalesef.bizim evde de durum bu.Bende ankaradayken eryamanda oturmuştum.eryaman bence çok iyi hem kışın çokm güzel ısınıyor hemde bir nebze şehir gürültüsünden uzakta.hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  4. canım merhaba benim bu blogda ilk göz ağrım nasılsın canımcım iyimisin özledim seni kızım ..ellerine sağlık ..sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. merhaba arkadaşım senin adına çok sevindim anneciğinin yanına gidiyorsun,ank'da sağlıkla ,huzurla yaşa inş,sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. Senin için çok çok sevindim canım.
    Sonunda istediğin oldu :) Ankara eminim seni çok mutlu edecektir. Eryaman çok güzel oldu, büyüdü rahat edersin. Eşya konusuna gelince bende fazla eşya sevmiyorum, az öz olsun.Hatta Fethiye'ye taşınırken az olanıda eledim.Ama zamanla maalesef eşyalar artabiliyor, arada elemek iyi oluyor. Patatestede seçimimiz aynı !! çıtır olsun çıtırrr ! olmadı MC Donalds..onlarında sırrını öğrendim he heeee !!

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...