20.10.2010

ŞAMPİYON EKMEK

Selamlar.....
Ankara'da yaşayanlar mutlaka haberdar olmuştur.Ama yine de yazmak istedim.Halk ekmek tarafından çıkarılan özellikle çocuklara yönelik ,tam bir vitamin deposu olan, poşetlenmiş olarak satılan 50 gr.lık bir ekmek.Paketin üzerinde içeriğindekileri görebilirsiniz.
Kurabiye kıvamında ve tadında.Özellikle Ata gibi kahvaltı dışında hiç ekmek yemeyen çocuklar için ideal.Evimin uzağında olmasına rağmen yine de büfeye gidip alıyorum.Laf aramızda ben de severek yiyorum:))Bir de fındıklı ekmek var ki onun da tadı süper....Efendim ????Kilo vermek mi dediniz???Sahi ya:))
Bu arada tarihi yazgı değişmediğinden Ata hastalığını bana devrediverdi.O yüzden öylece oturup duruyorum.Şimdilik kendi teşhisimi kendim koyduğumdan varolan ilaçlarla iyileşmeye çalışıyorum.Eh olmazsa tıpış tıpış doktora gideceğiz tabii:))Ne yapayım,uslu bir hasta olmama rağmen yine de doktora gitmeyi hiç sevmiyorum...'Seven var mıdır?' demeyin,inanın var!!!
Evet ,evet kimi yakınlarımın söylediği gibi 'çok çeneliyim' farkındayım.
Sustum.....
SEVGİYLE VE SAĞLIKLI KALIN....

6 yorum :

  1. Geçmiş olsun canım yoksa astım başlangıcı mı? bence yine de doktora git.
    bu ekmeği duymuştum sanırım
    İstanbul'da da keçiboynuzlu olanı varmış asıl ben onu merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Zehracım neyse ki benimki o kadar ciddi değil..bu arada bu ekmekte de keçiboynuzu var.zaten ondan da tercih ettim.belki ondaki daha yoğundur.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun dilerim.ekmeklerin methini duydum, ama bizim yakınlarda yok.bulursam çok çok alıp dondurucuya atacağım.

    YanıtlaSil
  5. Canım,
    geçmiş olsun. Belediye olarak başardıkları tek şey bence de. Gayet güzel bu ekmeklerin hepsi de.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun canım, ne yazık ki bu aralar her yerde salgın..

    İstanbul'da kuş üzümlüsü var sanırım, kardeşim kızıma almıştı ben de bu sayede tattım nefis bir şey, hem de doyurucu..

    Çabuk iyileşirsin umarım, sevgiler.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...