10.11.2010

ARDINDAN....

ATAM.....
Senin için ne yazsam anlamsız kalacak biliyorum....
Küçükken ; sanatla,sporla,bilimle vb. konulardaki sözlerini okurken anneme sorardım;'Atatürk oturup her konuyla ilgili bir söz mü yazmış?'diye....
Annem de 'onlar yaptığı konuşmalardan alınan sözler...'derdi.Doğruydu işte.Senin her konuda bir fikrin ,her konuda bir hedefin ve vizyonun vardı.Sen yoksul,umutsuz halkı umutla,şahlanarak ayağa kaldıracak kadar güçlü bir liderdin.Büyük bir adamdın....Adam gibi adamdın....
İşte bu yüzden kimse bu sevgiyi yüreklerden söküp atamayacak.Sen ne kadar büyüksen,onlar da o kadar küçük çünkü.
Ben bugün 09:05 te gözyaşlarımı boğazıma düğümleyip saygıyla eğildim karşında...
Ben senin izindeyim....Oğlum ATA da sana ve vatanına yakışır bir insan olarak yetişiyor....Ve binlercesi.....
SEN IŞIKLAR İÇİNDE OL ATAM.....

3 yorum :

  1. Bu ulkenin basiNA gelebilecek en buyuk lidermis.
    NE YAZIKKI ERKEN KAYBETMISIZ.
    :(..

    YanıtlaSil
  2. Yüce Atamızı kaybetmenin acısını bir kez daha ama bu kez çok daha derinden hissettim bugün.Ruhu şad olsun.

    YanıtlaSil
  3. düşündüm bende ne yazsam atam için diye kesinlikle ülkenin bu durumunu şikayet ederdiim.laiklik sorun olmuş bir uçurumdan yuvarlanıyoruz hakkımızda hayırlısı bir mustafa kemal bir daha gelirmi dünyaya

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...