29.12.2010

BEDAVA KOL SAATİ KAZANDIN!HADİ CANIM SEN DE...

MERHABALAR....
Yılın sonuna yaklaşırken size yeni bir sahtekarlık türünden sözetmek istiyorum.Cep telefonuna gelen 'bedava kol saati kazandınız.Hemen arayın.Üstelik elektrik faturasından da tasarruf edin(ne alakaysa?)' mesajı.
Yapılan çekilişlerde gayet şanssız bir insan olarak zaten üzerime alınıp ta aramadım.Ama aynı mesaj bir ay sonra eşime de gelince biraz internetten araştırma yaptık.
Eğer ciddiye alıp ararsanız birkaç sıradan sorunun ardından bir şekilde kredi kart bilgilerinizi ele geçiriyorlarmış.Eh sonrası da malum....
Belki siz aramayabilirsiniz ama unutmayın ki çocuklarımız böyle mesajlara karşılık verebilir.O yüzden aklınızda bulunsun.
SEVGİYLE KALIN,KANDIRILMAYIN!
(Burada da daha önce yazdığım başka bir dolandırıcılık hikayesi var....)

2 yorum :

  1. 2 gün önce bana da geldi , geçen ikbal gürpınarda bahsettiler, kesinlikle inanmayın şeklinde. :)

    YanıtlaSil
  2. ben hiç kaile almıyorum.bol şanslı,huzurlu ve saglıklı seneler diliyorum.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...