30.12.2010

BULAŞICI SEVGİLER....



Hastadır evin oğlu...Gözler ateşten kırmızıya dönmüş...
Öksürürken kendi ciğerini değil,annesininkini parçalar...
'Bana sarıl anne' der.'Beni öp'
Anne sımsıkı tutar elini,hiç bırakmaz.Öper öper,koklar...
Eeeee...bulaşıcı sevgi buna denir işte....Anne de öksürüp aksırmaya başlar bir süre sonra...Ama aldırmaz.
Gece,küçük adamın ateşinin düştüğünden iyice emin olana dek uyumaz.Ateşi düştüğünde ise üzerini örtüp bir öpücük kondurur,kendi aksırıklarını toplayıp usulca yastığının altına sıkıştırıverir.Çünkü küçük adam iyileşene dek annesinin cebinde taşıdığı sümüklü mendil sadece oğluna ait olandır....
İşte bu yüzdendir ki anne demek çok büyük birşeydir.....Ve evlat candan ötedir......
SEVGİYLE VE SEVDİKLERİNİZLE KALIN....

9 yorum :

  1. Ne de güzel anlatmışsın canım..Evlat candan ötedir..Düştüğü zaman yüreğimden bir parça kopuyor onun canı acımasa da benim ki acıyor..Ya da hasta olduğunda aynen senin gibi ruhumu çıkarıp yerinden boğuyorlar resmen..
    Allah evlatlarımıza sağlık versin herşeyden önce...

    YanıtlaSil
  2. Canım çok geçmiş olsun.. kıyamam kuzuya ...

    Sağlıklı,huzurlu,mutlu ve bol lezzetli yeni bir yıl diliyorum ;)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Yeni yilin size ve sevdiklerinize saglik huzur
    getirmesi dilegiyle....

    YanıtlaSil
  4. CANIM ÇOK ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.. EN KISA ZAMANDA DÜZELİR UMARIM.. HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN NİCE MUTLU YILLAR SEVGİLERİMLE FİKRİYE

    YanıtlaSil
  5. Kıyamam ben ona. Ben Maya'cığım doğalıberi (yeğenim) bütün çocuklarda onu görüyorum. Dün sokaktan geçerken öksürdüğünü duyduğum çocuğa Maya'cığım öksürüyormuşcasına sevgi duydum.

    YanıtlaSil
  6. çok geçmiş olsun lokuma,
    iyi seneler diliyorum..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Sağlıklı ve güzel bir yıl dilerim. Çok geçmişler olsun sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Çok geç kaldım geçmiş olsun dileklerine,yeni sene için mutlu yıllar demeye:)fakat şunu iyi biliyorum biz blogcular bir birimizi iyi anlar ve bağışlarız:) yazdığım gibi olur umarım.
    deryacım çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  9. Offf,offff candan öte,tarif edilemez güzellikte bir duygu.
    Bayıldım yazına canım benim,her annenin içinden geçenler.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...