14.01.2011

KAŞARLI MANTAR

Selamlar...Sevgiler....
Ne zaman mantar alsam soteliyorum,bazen tavuk eti de ekliyorum.Sofraya geldiği gibi de tükeniyor.
Bu kez ben de eksik kalmayım da fırında kaşarlı mantarı deneyeyim dedim.Mantarların sap kısımlarını koparıp ,mantarları temizledikten sonra biraz limonlu su içinde beklettim.Daha sonra kurulayıp fırın kabına yerleştirdim.Önceden hazırladığım patates pürelerini içlerine doldurdum.175 dercede 15 dk. kadar pişirdikten sonra üzerlerine kaşarları koyup biraz daha pişirdim.Hem pürede hem de kaşarda yeterince yağ olduğundan ayrıca eklemedim.
Sonuç bence güzeldi.Ancak yemek konusunda gelenekselin dışına çıkmayı sevmeyen oğlum ve eşim 'biz mantarı böyle sevmiyoruz.' diyerek son noktayı koydular.
Bu durumda tekrar yapma olasılığım az olduğuna göre boşa gitmesin,en azından blog arşivimde yerini alsın . :))
SEVGİYLE VE TOK KALIN....

23 yorum :

  1. çok severim ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. Ben sadece kaşarlı yapmıştım,bu şekilde de çok seveceğimi umuyorum :)
    Ellerinize sağlık..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. ELLERİNE SAĞLIK KAŞARLAR ÇOK GÜZEL ERİMİŞ YANLIZ...

    YanıtlaSil
  4. ben mantar yemiyorum ama görüntü o kadar güzelki kendimi bakmaktanda alamadım.ellerinize sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. görünce ağzım sulandı ..misss gibide koktu ..hemen bende yapmalıyım ..teşekkürler ..

    YanıtlaSil
  6. et yemeklerinin yanında güzel olur.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Eşin ve oğlun çoook şey kaçırmış, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. mmmm nefis kokular geliyor bu blogdan.mis olmuş mantarlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. Ben severim, ama kızım mantarı sevmediğin hertürlü yemez..aman yemesin, büyüyünce anlar kaçırdıklarını :)

    YanıtlaSil
  10. aaa halbuki çok güzel görünüyor.benimkilerde belli şeyleri alışılmış şekilde seviyorlar.
    bence nefis olmuş.görünüşünden belli.ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. Bende yeni tadları klasik tadlara beğendirme konusunda ev halkıyla bayağı bir mücadele ediyorum.ama patates püreliyi denememiştim.Ellerine sağlık nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  12. canım yemede yanında yat derler ya öyle olmuş nefis ellerine sağlık iyi hafta sonları..

    YanıtlaSil
  13. Hımmmm çok güzel görünüyor elinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Hem pratik ehm lezzetli daha ne olsun elelrine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. patates püreli olması değişikmiş;) çoook lezzetli gözüküyor ellerine sağlık arkadaşım.....

    YanıtlaSil
  17. nasıl severim! suyunu verir baharat ile de şenlenir sonra kalan suya biraz da ekmek bandırılır! çok güzel tamamlar et yemeklerini çok - hele hele peynirle de birleşince bir harika! ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  18. Bloğunuzu ilk ziyaretim bende baktım gidiyorum demeden yorum yazmak istedim.Ellerinize sağlık mantar nefis gözüküyo hemen hemen bi çok blogda gördüğüm kaşarlı mantarı bende en yakın zamanda denemek istiyorum.Sizi takip edicem inş. banada beklerim.SELAMETLE...

    YanıtlaSil
  19. Izgara mantarı çok severim:))
    Harika görünüyorlar... Tek başına bile lezzetli ve doyurucu bir tarif olmuş.
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  20. çok seviyorum mantarın bu çeşidini.. ben bir kerede mantarı kızartıp üzerine beşamel sos kaşar rendesi yapıp fırınlamıştım öyleside güzel oluyor.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  21. Çok sevdiğim bir tattır. Nefis olmuş harika görünüyor ellerine sağlık afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  22. NASIL LEZİZ GÖRÜNÜYOR ANLATAMAM.

    ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLİ ARKADAŞIM. SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  23. çok güzeller birde mantarı patlıcan salatası ile doldur o da güzel oluyor ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...