5.01.2011

ÖLÜ RUHLAR ORMANI

MERHABA....
Yeni yılın ilk yazısının böyle korkunç bir görüntü eşliğinde başladığına aldırmayın,yeni gelen yılınız mutluluklar içinde geçsin.
Hafta sonu 17 yaşındaki yeğenimin kitaplığından birkaç kitap alıp hemen okumaya başladım.O bu kitabı fazla gerilimli bulup ancak yarısına kadar okumuş.
Ben GRANGE'in LEYLEKLERİN UÇUŞU ve KOLONİ isimli kitaplarını çok severek ve etkilenerek okuduğumdan büyük bir merakla okumaya başladım.
Şu an kitabı bitirmeme son 30 sayfa kaldı.Düğümlerin çözüleceği en heyecanlı sayfalar.Çünkü GRANGE'in kitaplarında ne zaman ne çıkacağını tahmin edemiyorsunuz.Olaylarda geçen ölümlerin anlatımı biraz ayrıntılı olduğundan herkes rahatlıkla okuyamayabilir.Bunu da bir not olarak aktarayım.Ama onun dışında gerilim türü kitaplardan hoşlananlar için süper bir tercih.Tabii KOLONİ benim için hala birinci sırada.
Bugünlük bu kadar...Kitabım beni bekliyor....
SEVGİYLE VE GÜZEL SATIRLARLA KALIN.....

5 yorum :

  1. ilginç bir kitapmış bu yazarı daha önce hiç okumamıştım bu tip kitapları sevenlere harika bir öneri olsa gerek..

    YanıtlaSil
  2. Bu tür kitaplar ilgimi çeker mutlaka alıp okuyacağım paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Senin adian cok sevindim keyifli okumalar.
    Sevgiler
    Sefa

    YanıtlaSil
  4. Nasıl severim böyle kitaplar okumayı ahhh bir bilsen...Ama nerde benim canavarlardan fırsat olucakta okuyacağım.İnşallah biraz daha büyüselerde acısı çıkacak bu günlerin.
    İyi okumalar canım.

    YanıtlaSil
  5. ben bayılırım bu yazarın kitaplarına
    gerçekten de çok sürükleyicidir
    listeme aldım :)))
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...