25.01.2011

TAŞ MECLİSİ

MERHABALAR...
Hafta sonu hem kendime hem oğluma kitap almak için ANKAMALL'daydık.
İkimiz de elimizden gelse bütün kitapları alıp çıkacak durumdaydık.Ne güzel ki O da benim gibi kitap görünce kendini kaybediyor.
Çok eskiden,üniversite sınavlarına hazırlanırken dersane çıkışlarında YÜKSEL Caddesi'ndeki Dost Kitapevi'ne gider saatlerimi geçirirdim.'Keşke beni burada unutsalar da sabaha kadar kitaplarla kalsam' derdim:))
Neyse sözü uzatmadan yazayım,yine dayanamayıp GRANGE fanatikliğine devam ettim.TAŞ MECLİSİ diğer kitaplardan biraz daha farklı geldi .Parapsikoloji,psikoloji,şamanizm ve telepati hikayenin temelini oluşturuyor.Yaklaşık üç günde okudum ve yine çok çok beğendim.Gerilim-macera düşkünlerine tavsiye olunur...
Bu arada daha önce söz ettiğim DEĞERLİ DOSTUM DEXTER(JEFF LİNDSAY) adlı kitabı da bitirdim.İlk kitaptan daha sürükleyici ve güzeldi.
Şimdilik benden bu kadar...
*******************************************************
Hava soğumaya başladı,kar geliyormuş...Hastalık olmayınca ,insan kışın tadına da varabiliyor.Yazmaya korksam da yine de söylemeden duramayacağım;astım olan oğlum ATA için Ankara havası çok iyi geldi.Sanırım nem az olduğundan.Geceleri çok rahat nefes alıyor,normal çocuk hastalıkları dışında ciddi bir sıkışma yaşamadı.O yüzden öyle mutluyum ki....
Bazen 'üff hayat ne sıkıcı' gibi şımarık cümleler kursam da siz bakmayın bana...Sağlık başka birşey....Sağlık olsun da,oğlum iyi olsun da ben sıkılmaya razıyım...
Size de mutlu günler diliyorum...
SEVGİYLE VE SAĞLIKLA KALIN...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...