18.02.2011

AH BU KAFAM AHHH!!!!!!!

GECE GECE YENİDEN MERHABA...
Dün akşam başıma öyle bir hal geldi ki...Yani gerçekten başıma..
Banyoda yerden birşey almak için eğildikten sonra hızlıca kalkma gafletinde bulundum.O an başıma çarpan(ya da benim kafa attığım) lavabonun yarattığı şoku anlatmam mümkün değil.Hani canı çok az olan insanlardan değilim ama gerçekten kötüydü.Eşim de henüz gelmediğinden ve ağlamamla ne yapacağını şaşıran oğlumu daha çok üzmemek için toparlanmaya çalıştım.Hemen bir buz kütlesini kafama yapıştırdım.Şaka değil buz saçlarıma gerçekten yapışınca bir de onunla uğraştım:)
Bugün başım hala çok acıyor...Kel olsam tam tepemdeki yumruyu görebilirdiniz.Neyse ki bununla kurtuldum.
Yukardaki fotoya gelince;Ata paintte yapmış.Ben de kafamdaki karışıklığı,yamruları,yumruları iyi anlattığını düşünerek yayınlıyorum:))
SEVGİYLE VE SAĞLAM KALIN...

8 yorum :

  1. görünmez kazalar işte gerçketne çok dikkatli olmamaız gerekiyor..Geçmiş olsun sana da..Allah korumuş..sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok geçmiş olsun arkadaşım.oluyo bazen böyle kazalar.Allah büyüğünden korusun.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. GÜLERMİSİN AĞLARMISSIN DURUMU BENDE MUTFAĞIN MERMERİNE ÇARPARIM SÜREKLİ EŞİM 13 SENELİK MUTFAĞINA HALA ALIŞMADINMI DER :(((

    YanıtlaSil
  4. Canım,
    çok geçmişler olsun.Ev kazaları bayanların başının belası. Biz mi aceleciyiz, dikkatsiziz. Yoksa kadın olmanın evde koşuşturmanın, oraya buraya yetişmenin cilveleri mi bilmiyorum. Kuzucuğun sen ağladıktan sonra yaptıysa bu resmi, gerçekten çok korkmuş demek ki. Kıyamam ben ona.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. Hay allah ya,çok geçmiş olsun.. resim içinde oğluşu öpüyorum;)

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun canım,görünmez kaza derler ya,şükrolsun kötü bir şey olmamış...ata nın eline sağlık çok hoş bir resim,seni ve oğluşunu öpüyorum...

    YanıtlaSil
  7. Yaa çok geçmiş olsun. Evde hızla iş yaparken başımıza gelmeyen kalmıyor walla:)

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...