16.02.2011

AKŞAMLAR...AKŞAMLAR....

İYİ AKŞAMLAR....
Akşam olup ta Yemekteyiz programı bitmek üzereyken başlıyorum masamızı hazırlamaya...
Bu akşam salatayı şeften ilham alarak süsledim.Kurabiye kalıplarım sağolsun.
Derken eşim aradı ve biraz gecikeceğini söyledi.İşte o an dünyam yıkıldı.Çünkü rejimde olmanın en dayanılmaz saatleri bu saatler.Çizgiyi ve karizmayı bozmamak için 'şunu da atıvereyim ağzıma' diyemediğimden bu bekleyiş biraz acıklı oluyor.
Şunu anladım ki öyle salatalar,meyveler falan insanı asla doyurmuyor.Şöyle ekmeği bandıra bandıra yemeden olmuyor.
Desem de siz bana aldırmayın.Verdiğim 2 kilocuğu heba etmeye hiç niyetim yok.Azıcık daha sabretmek gerekiyor.
Bu arada yine de yaptığım pasta,börek ,tatlı gibi şeylerden de tadımlık yiyorum.Yoksa tamamen işkenceye dönüşür ki ona da ne gerek var değil mi?Hele ki blogları gezdikten sonra!!!!
SEVGİYLE VE MUTLU KALIN...

5 yorum :

  1. BUGÜN ŞEFE ÖZENEN BİR BEN DEĞİLMİŞİM:))
    SALATA ÇOK İŞTAH AÇICI GÖRÜNÜYOR CANIM EMEĞİNE SAĞLIK..
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  2. Salata nefis görünüyor ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ay şuan bir gavurdağ salata olsa basaam ekmeği suyuna kaşık kaşık.off açım galiba.boşver eşini sen dal salataya.salatayıda gözünde küçültme.missss mis

    YanıtlaSil
  4. Kilo alması kolay vermesi zor di mi:) Salatanın süslemesi çok güzel gerçekten ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık canım,valla çok iştah açıcı ve ye beni diyor :)sevgiler...

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...