23.02.2011

BENİM BALONLARIM VARDI....

HERKESE MERHABA,
Yeni bir haftada dünyada bizi de ilgilendiren çok önemli olaylar oluyor.O cehennemin içinden çıkarılmaya çalışılan vatandaşlarımız var.Aralarında çocuklar da fazla sayıda.Umarım kısa sürede ülkemize dönebilirler. Bizim zamanımızın şarkısıydı;'benim balonlarım vardı,onları kimler aldı..'diye sürüp giden.Sever miydin deseniz hayır sevmezdim ama aklımda kalmış işte.
Bu kurabiyeler bir arkadaşımın oğlu için hazırlandı.Ata da 20 gün kalan doğum günü için sürekli sipariş veriyor.Davetli listesi hazırlıyor.Geçen yıl listenin de üzerinde arkadaşı gelince evde epey bir curcuna olmuştu.Bakalım bu yıl nasıl olacak???
Tüm çocukların hayal kurma şansının olmasını dileyerek şimdilik gidiyorum.
SEVGİYLE VE GÜVENDE KALIN...

8 yorum :

  1. mavi balondan istiyorummm arkadaşım.nasıl güzel yaaa.

    YanıtlaSil
  2. kurabiyeler çok güzel..biraz önce bende haberleri izlerken içim sızladı..allah yardımcıları olur inşallah yurda dönerler....sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşlar,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. renkler ne hos civil civil ellerine saglik canim sevgiler

    YanıtlaSil
  5. aa senmi yaptın çok profesyonelce olmuş.

    YanıtlaSil
  6. çookkk güzel olmuş canım ya emeklerine sağlık:))
    çok şirinler:)
    balıklı kalıpla mı kestin kurabiyeleri ayy çok şekerler:)

    YanıtlaSil
  7. Denizcim aslında balonlu kalıp ama balığa daha çok benziyor değil mi??iki şekilde de kullanırım artık:))

    YanıtlaSil
  8. Harika olmus Ellerien saglik sekercim.
    Benim bnalonlarim var di sarkiis ni ben cok severdim.Tancu Okan soylerdi, ama sanirim hemserim oldugu icin daha bir severdim sanatciyi

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...