27.02.2011

DOĞUM GÜNÜ HAZIRLIKLARI

MERHABALAR...
8 Mart ATA'nın doğum günü.O nedenle hazırlıklar da başladı.
*'Hafta sonu yapalım ,daha uzun sürsün'dedi...Tamam,dedik.
*'Dışarda olmasın evde yapalım,çok çok oynayalım.'dedi.Tamam , dedik.
*'Sınıfta herkesi çağıralım.'dedi.Tamam , dedik.
Bugün babası ile davetiye tasarladılar.Gidip bastırdılar.Hemen yarın dağıtılmaya başlanacak.
Bu bir hafta nasıl geçecek bilemiyorum.'Evi ne zaman süsleriz anne?'diye sormaya başladı bile.:))
Marketten içecekler alındı,'atıştırmalık birşeyler de alalım' dedi,onlar da alındı.Pastaneden pasta siparişini de verdik.
Kısacası temel hazırlıklar tamamlandı.Şimdi ben Amerika'dan sipariş verdiğim kurabiye kalıplarını bekliyorum.Umarım bu hafta elimde olur da çeşit çeşit kurabiyelerimizi de hazırlarım.
O benim canım oğlum....9 yaşına adım atıyor.Daha önceden de sizlerle paylaştığım pek çok zorluğu aşıp geldi bu yaşa.O herşeyi hakediyor....
Kısaca ben bu hafta telaşlardayım...Beklerim....
SEVGİYLE VE UMUTLA KALIN...

5 yorum :

  1. 8 mart benimde doğum günüm arkadaşım.artık bir dilim pasta isterim bende.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. çok güzell:))
    ne kadar renkli bir anı olacak sevgili Ata için:)
    şimdiden kutluyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Canım,
    ne güzel telaşlar bunlar. Beraberce bir şeyler tasarlamak ve sonucunda onun yaşayacağı mutluluk. Çocuklarımız her şeye değer.
    Güzel telaşında başarılar dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  4. Canım ya nasılda mutludur şimdi,çocuklar arkadaşlarının evlerine gelmesine bayılıyorlar ... Şimdiden nice senelere,doğum günü kutlu olsun... Davetiyesi çok güzel,yorulacaksın ama değecektir eminim...

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Oyyy oyyyy doğumgünleri yaparmışda, davetiyeler gönderirmiş,hani benim davetiyem ?

    Kolay gelsin canım sana

    Öpüyorum.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...