11.02.2011

GÜLER MİSİN , AĞLAR MISIN.....

MERHABALAR...
Tatil başladı başlayacak derken bitti bile.Ben de arkadaşlarıyla oyun planı yapan oğlum için bu kurabiyeleri hazırladım. Büyükleri bile cezbeden şeker hamurlu kurabiyeler çocukların çok hoşuna gidiyor.
Bu iki kurabiyeyi iki gün arayla doğum günü olan genç komşularımıza ziyarete giderken götürdüm.Kurabiyeleri DR QETKER'in YILBAŞI KURABİYESİ diye satılan hazır karışımdan yaptım.
Zencefil aroması bana çok yoğun geldi.O yüzden pek hoşlandığımı söyleyemem.Kendi klasik kurabiye tarifim daha lezzetli oluyor...
SEVGİYLE VE GÜLÜCÜKLERLE KALIN....

5 yorum :

  1. çok cici olmuşlar:)
    kurabiyelere en çok surat ifadelerini yakıştırıyorum bende:)
    ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba:)) Güzle blog isminizden sizi buldum... Kurabiyeler hem yüz hem damak güldüren olmuş ellerinize sağlık... Sizi izlemeye aldım sizde beni alırsanız sevinirim... Banada beklerim sevgilerimele...

    YanıtlaSil
  3. Çok şekerleeeeeer ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. elınıze saglık.çok guzel gorunuyorlar.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeller ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...