18.02.2011

PANKEK...HEM DE RENGARENK...

SELAMLAR...
Renkli pankeklerimi nasıl buldunuz???Fikir buradan alındı...
*****
*2 yumurta
*1 su bardağı süt
*1 su bardağı un
*1 yemek kaşığı şeker
*1 yemek kaşığı sıvı yağ
*biraz tuz
*biraz vanilya
*yarım paket kabartma tozu
*****
Tüm malzemeleri mikserle güzelce çırptıktan sonra ısıtılmış bir tavanın üzerine yemek kaşığı yardımı ile döküp pişirdim...
Bana krepten daha çabuk ve pratik pişiyor gibi geldi..
İşin renkli kısmı gıda boyası ile elde edildi.Tarife göre 20-25 pankek çıktı.
SON NOT:Gıda boyasını kullanırken miktarına dikkat et!!!!İnsanın dili masmavi oluyorrrrrrr!!!!!heh...he:))
SEVGİYLE VE MUTLU KALIN....

17 yorum :

  1. ellerinize sağlık harika bir fikir hemde rengarenk:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. çok şeker görünüyorlarrr :D bayıldım.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. renk renk.süper olmuş canım.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. bayıldım bu fikre:) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Tablo gibi yaaa!Harikalar valla.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Canım. çok şık görünüyorlar.Eline emeğine sağlık.
    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  7. çok cici olmuşlar:) neden olmasın..
    sevgileirmle

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize saglik, ne kadar guzel, ne kadar sirin olmus.

    Sevgilerimi gonderiyorum ve de guzel bir hafta sonu diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. gıda boyası kullanmak zararlı ve de gerksiz.

    YanıtlaSil
  10. İlginç bir fikir ellerine sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Çok şirin görünüyorlar Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. çok cici duruyorlar ama şu gıda boyasını elime almak istemiyorum kakaolu yapılabilir mesela.vişnesuyuda kullanılabilir çokmu abartıyorum yoksa ben

    YanıtlaSil
  13. bu gıda boyası sık kullandığım birşey değil aslında...elbette zararlı sayılabilir..ama bunların görselliği için bu şekilde paylaştım..yoksa gerçekten fazla koymuşum heryerimiz boyandı:))

    YanıtlaSil
  14. canım benim dünki güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.darısı sana inşallah.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  15. Renk renk çok güzeller ellerine sağlık çocuklar bunlarabayılır :))

    YanıtlaSil
  16. Gıda boyası yararlı mı ? Çok guzel gorunuyor fakat gıda boyasının alternatifi varmı ?

    YanıtlaSil
  17. Ay bunlar çok şeker:) Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...