2.02.2011

SANA KALBİMİ VERSEM...

SELAM....
Tanıdık ellerin kendi bahçesinden topladığı kızılcıklar,anneanemin elinde marmelata dönüştü....Sonra o marmelatlar benim kurabiyelerimin üzerindeki kalplere kondu....
Mis kokulu marmelatlı kurabiyeler işte böyle dizildi yanyana...
Biri canım kocama,biri canımdan can olan oğluma,biri de bana...
Bugün bu daha fazla anlam yüklü aslında...Gencecik bir insanın ölümünün verdiği üzüntünün yanısıra annesiz kalan küçücük bir yavrunun varlığı....
Sevgili Defne Joy Foster ve süt kokulu yavrusu...İnsan hangisi için daha çok üzülmeli karar veremiyor.
Diliyorum ki hiçbir çocuk annesiz kalmasın...
SEVGİYLE VE SEVDİKLERİNİZLE KALIN!!!!

13 yorum :

  1. KURABİYELER ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR CANIM..
    DEFNE JOY FOSTER BENDE PAYLAŞIM SİTESİNDE GÖRDÜM ŞİMDİ HABERLERDE İZLİYORUM VE ÇOK ÜZÜCÜ BİR DURUM ALLAH SABIR EYLESİN AİLESİNE VE KÜÇÜÇÜK BEBEĞİNE..

    YanıtlaSil
  2. kurabisler cok guzel cnim ellerine saglik.defneye bende cok uzuldum rabbim geride kalanlara sabir versin mekanini cennet eylesin.

    YanıtlaSil
  3. Ayyy çok güzel olmuş gerçekten Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Mekanı cennet olsun.Kurabiyeler nefis görünüyor ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Defne Joy' a çok çok üzüldüm, amma süt kokulusuna daha çok üzüldüm.. Allah sabırlar verisn geride kalanlara..
    hayat kısa ve sürprizlerle dolu ne yaparsın..
    kurabiyeler çok ciciler:)
    ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  6. Canım,
    ellerine sağlık. Kurabiyeler nefis görünüyor. Sevdiceklerine afiyet olsun.
    Defne Joy Foster'e üzülmemek elde mi? Gençliğine mi yansak, o kuzucuğuna mı? Allah rahmet eylesin.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. bende cok uzgunum canım.Allah gunahlarını affetssın.bebecıgı dusunemıyorum.ıcım yandı dogrusu.....

    YanıtlaSil
  8. Allah geride kalan herkese sabır versin. Ayrıca kurabiyelerin çok şeker. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. çok güzel ve anlamlı kurabiyeler. ellerine sağlık canım.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. çok beğendim kurabiyelerinizi ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Canım nasıl üzüldüm ölümüne,küçücük yavrusuna..Allah rahmet eylesim.Yakınlarına sabır versin.

    Canlarına afiyetler olsun.
    Ellerine sağlık canım benim.
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  12. Çok üzüldüm. Huzur içinde uyusun.

    Ayrıca;
    İçten yorumunuz için yürekten teşekkürler. Hayvansever olduğumuz için gördüğümüz baskılar, aşağılanmalar ve dışlanmalar gerçekten yaşamımızı cehenneme çevirebiliyor. Tek yapmak istediğimiz onların da yaşam hakkı olduğunu kabul ettirebilmek. İyi ki siz ve sizin gibi dostlar var.

    YanıtlaSil
  13. Canım defne joy foster'e bende çok üzüldüm. Allah taksiratını affetsin. Küçücük yavrusuna yardım etsin.
    Kurabiyeler de çok nefis görünüyor Eline sağlık. Afiyetler olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...