9.02.2011

YAZMA ÇÖREĞİ






SELAM,
Hafta sonu anneannem memleketimiz Çankırı'da çok yapılan ve sevilen Yazma Çöreği'nden yaptı..İç malzemesi sadece ceviz olan bu çöreği ben oldum olası çok severim.
Aslında hemen hemen 20 gündür rejim yaptığım için böyle ziyafetler bende vicdan azabına dönüşüyor.Ben de böyle dayanamayıp yediğim şeyler olduğunda iki öğünümden vazgeçiyorum.Ne yapayım,tartıya çıkmayı unutup hababam yediğim günlerin acısını çekiyorum:))


20 gün oldu ama 2 kilo vermiş olmanın büyük mutluluğu yolumda ilerlememi sağlıyor.Günde 3 temel öğün,meyve,salata,yoğurt vb. olmak üzere 3 te ara öğün yiyorum.Ekmek sadece kahvaltıda 2 dilim tam buğday ya da çavdar ekmeği .Akşamları çıtır çıtır yediğim çekirdeklere veda ettim.Colaymış,meyve suyuymuş hayal oldu.
Adaçayı içmeye bile alıştım.Yemek miktarlarımı çok azaltmadım.Ekmeksiz yediğim için başka türlü doymam zor olur zaten.
Sadece pilavı biraz az yiyorum.
Hedefim yaklaşık 6 kilo.Umarım veririm.

Vermesem de en azından 
almayacağımı düşünüp kendimi avutabilirim tabii.
Yine de ilk bir haftadan sonra biraz daha kolaylaştı diyebilirim.İlk günlerde baş dönmesi ve mide bulantısından ölmüştüm.Zamanla bünye de alıştı,baktı ki bu işin kaçışı yok....
İşte böyle...
Tarife gelince BURADAN buyurun.
SEVGİYLE VE ZAYIF KALIN...

9 yorum :

  1. offfff ne güzelde kabarmış yenmezmi şimdi o ellerine sağlık canım..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor anneannenizin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Yazma Çöreği nefis görülüyor...böyle iştah kabartan görüntünün pişme esnasındaki kokusunu düşününce:) yani dayanamaz bende bir güzel hüppletirdim sanırım:)anneannenizin ellerine sağlık...sizede afiyet-şeker olsun...oh iyi yapmışsınız..telafi edilebilir bir durum nasılsa!2 kiloyu veren + 4 kiloyuda verebilir...:)sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba; ellerine sağlık, rejim için gayretin bol olsun...sevgilerrrrr...

    YanıtlaSil
  5. Canım,
    anneanneciğinin ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
    Kutluyorum azmini. Kilo vermeye başlarken çektiklerini okuyunca epey yol kat etmişsin. Aslında kilo vermek beyini şartlamaktan ve sürekli kiloyu düşünmemekten de geçiyor. Proğramını güzelce yapmışsın ve uyguluyorsun en kısa zaman da geri kalan 4 kiloyu da vereceğine eminim. Kolay gelsin.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  6. Offf benimde bu emzirme bitsin sıkı bir rejime giricem.Nasıl zor olucak ahhh:(((

    Yazma çöreği nasıl güzel görünüyor.İçinde ceviz varsa zaten bomba olmuştur.
    Ellerine sağlık canım
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. Bir arkadaşım hamuru açıp cevizini içine döktükten sonra kabaca yuvarlıyor. Sonra yuvarladığı hamuru büküp kek kalıbına koyuyor. Sanırım o,fırında biraz daha düşük ısıda biraz daha fazla tutuyor.

    Gerçi adı o zaman yazma çöreği olmuyor ama, yazma çöreğinin değişik bir yorumu oluyor :)

    Bu da farklı bir alternatif olarak aklında olsun..

    Selamlar..

    YanıtlaSil
  8. hem blogcu olup hem rejim yapmak iki kere zordur yılmak yok devam

    YanıtlaSil
  9. ÇOOOK GUZEL OLMUŞ .ELLERİNİZE SAGLIK.O GUZEL SEVİMLİ KURABİYELERDE ÇOK HOŞ:)))))))))))

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...