12.03.2011

BAY VE BAYAN GINGERBREAD

MERHABA;
İşte inadına buradayım ama kendi bloğumu bile göremiyor olmanın mutsuzluğu içindeyim.3g ile bağlandığım için midir nedir ,dns ayarlarını bir türlü değiştiremedim.
Arada bir açılıveriyor da eşi dostu ziyaret ediyorum:))
Sonunda beklediğim kalıplar geldi.Bu siteden sipariş etmiştim.Kargosu ile hesaplandığında bile Türkiye'den daha ucuza geliyor.Mutlaka başka siteler de vardır,biz eşimle bunu şans eseri keşfettik.
Çok şey yazmak istiyorum ama yazamıyorum.Bloğumu geri istiyorum.Acaba blogspottan com olarak alan adı alsam açılır mı???Uffff....
Şimdilik bu kadar olsun...
SEVGİYLE VE SEVEREK KALIN....

2 yorum :

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...