5.03.2011

DOĞUM GÜNÜ KURABİYELERİ

SELAMLAR....
Giremesek te göremesek te bu blog bizim bloğumuzdur!!!!
Ne yazık ki Amerika'dan sipariş ettiğim kurabiye kalıplarım elime ulaşmadı.Amerika'dan Türkiye'ye 5 günde gelmiş olsa da PTT 6 gündür bana ulaştıramadı.Acı gerçek!!
Ben de hep aynı model olmasın diye çare ararken Ata'nın oyun hamurlarının kapakları imdadıma yetişti.Baktım şekilli şekilli,güzelce dezenfekte edip mutfak eşyası olarak zimmetime geçirdim:))
Kısacası böyle desenli kurabiyelerimiz oldu.Eeeee demokrasilerde çare tükenmez değil mi?Zaten Amerika'daki pasta malzemelerinin fiyatlarını görünce burada nasıl 2-3 kat fazladan para ödediğimizi anladım.Bu durumda da bile bile kazıklanmak yerine böyle yaratıcı fikirleri keşfetsem iyi olur...
Şimdilik bu kadar...Yazacağım,inatla,umutla...Yok alışamıyorum diğer tarafa...
SEVGİYLE VE BURADA KALIN....

5 yorum :

  1. canım eline sağlık kurabiye kalıbı için fikrin harika :)
    doğum gününde kolaylıklar diliyorum,sevgilerimi bırakıyorum....ata'yı kocaman öpüyorum,uzun ve sağlıklı bir yıl diliyorum...
    amerikadan kalıpları hangi siteden istedin arkadaşım?

    YanıtlaSil
  2. harika olmuşlar arkadaşım.ellerine sağlık.hazırlıklar devam sanırım.hadi kolay gelsin.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. canımm ellerine sağlık, sıkışık anlarda ne pratik fikirler çıkıyor bizlerden değil mi:))
    ellerine sağlık olsun:)

    YanıtlaSil
  4. BU HARİKA BİR FİKİR OLMUŞ ARKADAŞIM ELLERİNE SAĞLIK VE GÜZEL FİKRİN İÇİN TEŞEKKÜRLER CANIM..
    SEVGİLERİMLE..

    YanıtlaSil
  5. Canim ellerine saglik kurabiyeler cok nefis gorunuyor.

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...