5.03.2011

DOĞUMGÜNÜ HAZIRLIKLARI-2

YAZIMI GÖREBİLEN HERKESE MERHABA...
Anlaşılmaz bir savaşın içinde kaldık.Sesimiz kısıldı,yazımız yokoldu...Şahsen ben kendimi öksüz kalmış gibi hissettim.Öyle alışmışım ki her sabah gelip blogları okumaya.İnternete bile giresim kalmadı.
Baktım ki şuan itibariyle girebiliyorum hemen bir post yayınlamak istedim.Çünkü wordprese pek te alışamadım.Umarım bu kaos uzun sürmez...
Ata'nın doğum günü hazırlıkları sürüyor.Bu da birlikte yaptığımız kapıya asacağımız' hoşgeldiniz 'süsü.Ben çok beğendim doğrusu...
Bu postu okuyabilen herkese selam olsun....
SEVGİYLE VE BLOGLARINIZLA KALIN.....

1 yorum :

  1. canım benim kolay gelsin.bu kadar hazırlık yapmışken bendemi gelsem diyorum.benim doğum günümüde araya sıkıştırsak hııııı.:)))))))

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...