26.06.2011

BİR DE 'BEN' VAR....


MERHABA,
Yazın bile korka korka geldiği bugünlerde yine ara verdim bloğuma..İçim karmakarışık.
Koca gideli 2 ay oldu,kaldı 4 ay...Okul bitip te oğluşumla başbaşa,gözgöze kalınca o 'KOCA'  boşluk daha çok hissedilir oldu.
Ehliyetimin cüzdanımın bir köşesine yapışıp kalmış olduğunu da şu günlerde farkettim.Korkunun gölgesine sığınıp arabada yolcu olarak kalmaya neden razı oldum diye hayıflanmaya başladım.Ankara'nın 35 derece sıcağında iki otobüs değiştirerek doktora gittiğim gün 'salaksın sen 'deyiverdim.'Kork ve sürünmeye devam et.' Birinin gelip beni kuvvetlice sarsmasına ihtiyacım var.
Onun dışında ise hayatımızı sıkıcılıktan kurtarmaya çalışırken de çevremdekilerin kocamdan çok koca olup,her işime karışır olmalarından da sıkıldım.Oysa koca giderken kimseye böyle bir misyon yükleyip gitmedi ki..
'BEN' diye birşey var..Kendi kendine varolabilen.Kimsenin sahiplenmesine gereksinim duymayan.
Birgün çok sıkılıp insanların kalbini kırmaktan korkuyorum.Kocaaaa çabuk gel!!!!
SEVGİYLE VE 'BEN'İMLE KALIN...


1 yorum :

  1. Canım sana herkesin bildiği ama uygulamaktan nedense kaçındığı birşeyi söylemek istiyorum,
    biz kadınlar o kadar güçlüyüz ki,
    aklımıza koyduğumuz herşeyi yaparız
    ben senin araba kullanacağını hatta ehliyetin yoksa alabileceğini inanıyorum
    hatta eşini beklemeden bu girişimde bulun
    kendini daha özgür hissedeceksin
    millete de kulaklarını kapa
    boşver gitsin
    bu senin hayatın
    sevgiyle kal

    YanıtlaSil

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...