19.09.2012

ASTIM VE TUZ LAMBASI

Hepinize merhaba....
Eski blogger dostları çok iyi bilir;9 aylık olduğundan beri oğlum Ata'nın allerjik astımıyla savaş halindeyiz.Kış gelir hasta oluruz,bahar gelir hasta oluruz.
Şu an Ata 10 yaşında.Yaklaşık iki yıldır koruma ilaçlarını iyice azaltarak ve tıkanmadan yolumuza devam ediyoruz.Yine de çok dikkat ederek tabii.Bu düzelmede yaşının büyümesi mi yoksa Ankara'nın nemli olmayan havası mı etkili bilemiyorum doğrusu.
Özellikle çok sıkışık olduğu dönemlerde,hani çaresiz kalıverdiğimiz zamanlarda iyi gelebilecek herşeyi denedik.O günlerde doğal kaya tuzunun içine konan lambanın yanması ile çıkan iyonların astım hastalarını rahatlattığını çok okumuştum.
Geçenlerde Çankırı'ya gittik.Orada bir tuz mağarası var ve oradan çıkan tuzlarla bu lambaları yapmışlar.Tuzların düzgün kesilerek çeşitli şekiller verilerek yapılmışları da var.Onların fiyatı çok daha pahalı.Fotoğraftaki lambanın yanında duran hediyelikler de var örneğin.
Biz şekilden çok yararını düşündüğümüzden lambanın işlenmemiş olanındandan aldık.Yaklaşık olarak 25-30 tl arasındaydı.Göründüğünden çok daha ağır.
 Tabii ki tıbbi olarak faydasını ölçme olanağımız yok ama denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum.Üstelik karanlık ta çok da güzel görünüyor.
İşte böyle...Şimdilik bana izin...
SAĞLIKLA VE HUZURLA KALIN....

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yazıya uygun hesabı seçip yorum yapabilirsiniz.Hiç bir hesabınız yoksa yolunuza ADSIZ 'ı seçerek devam edin lütfen.Teşekkürler :)






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...