11.10.2012

ALMANYA GEZİSİ-1

SELAMLAR HEPİNİZE....
Almanya'daki ikinci günümde bloğuma birkaç küçük not düşeyim istedim.Dün sabaha karşı 04:20 uçağı ile yolculuğum başladı.Uçakta heryer doluydu ve Luthfansa uçağının tamamı çoluk,çocuk,yaşlı,genç Türklerden oluşuyordu.Dolayısıyla yolculukta hiç yabancılık çekmedim:))
**********************
Frankfurt'ta indiğimde yerel saatle 07:00 olmuştu ve  gün yeni ağarıyordu.Hava soğuk ve griydi.Ben kabanımı yanıma alıp gitmiştim neyse  ki.Sonra eşim beni karşıladı ve kiraladığımız arabayla Kaiserlutern'e doğru yola çıktık.Yollar o kadar güzel ve yeşilliller içindeydi ki biran aklıma Ankara-İatanbul yolunun sonsuz bozkır hali geldi.
***********************
Biz kalacağımız yere ulaştık hava daha da keskinleşti.Gece uçaktaki iki saatlik uykumla öğleden sonraya kadar gezmeyi başardım.Sonra inadı kırıp bir-iki saat dinlendim.Akşam yeniden tura başladım.Ayrıntıları sonra yazacağım.Sayfamı bu güzel pinyatalarla süslemek istedim ilk yazımda.Ata olsa şimdi 'anne alalım mı doğum günün partime?' derdi.Futbol toplu olanı da vardı aslında ve fiyatları Türkiye'ye göre uygundu.Ama bavulda ezmeden götürmek zor olur diye düşünüp vazgeçtim.
*********************
Sabah erken saatte uyanıp kahvaltı yapmaya gittim.Kahvaltı dediysem ne yazık ki kruvasana talim yine.Şu yurt dışında karnını doyurmak gerçekten zor.Şöyle peynirli,ballı,tereyağlı,yumurtalı,ekmekli bir kahvaltı olmadan ben doydum diyemiyorum doğrusu.
Neyse şimdi sıkıca giyinip gezintiye çıkma zamanı.Şimdilik bana müsade...
SAĞLIKLA VE SIMSICAK KALIN...